Google tarjoaa ilmaiset jäätelöt lapsille. Eikö tämä ole mahtavaa?
http://www.youtube.com/watch?v=--Ckz_O6oE0
Suosittelen myös paranoideille.
Google tarjoaa ilmaiset jäätelöt lapsille!
5
428
Vastaukset
- iiiviiil
totuus julki
- Google rulez
Suosittelen lukemaan:
http://www.google.fi/privacypolicy_2010.html- penttixxxx
Mulla meni google hyllylle jo ajat sitten. Alkoi vi****maan heidän bisnestouhut. Mitä enemmän maksat, sitä enemmän näyt hakujen kärkipäässä, ja kyse ei ole nyt normaalista adwordsista, vaan ihan normaaleista hauista. Tämä suomi24kin on siksi ekana hauissa, koska maksavat reilusti. Ja kuluttajahan sitä ei tiedä.
Oletteko huomanneet: eri koneilla tulee eri hakutulokset samalla hakusanalla. Profilointia näköjään tehdään siis jo. Ja minä kun haluan kaiken tiedon, enkä sitä, minkä google luulee olevan minulle hyväksi...
toivottavasti kaatuis koko firma ahneuteensa. - pentixxxxx
penttixxxx kirjoitti:
Mulla meni google hyllylle jo ajat sitten. Alkoi vi****maan heidän bisnestouhut. Mitä enemmän maksat, sitä enemmän näyt hakujen kärkipäässä, ja kyse ei ole nyt normaalista adwordsista, vaan ihan normaaleista hauista. Tämä suomi24kin on siksi ekana hauissa, koska maksavat reilusti. Ja kuluttajahan sitä ei tiedä.
Oletteko huomanneet: eri koneilla tulee eri hakutulokset samalla hakusanalla. Profilointia näköjään tehdään siis jo. Ja minä kun haluan kaiken tiedon, enkä sitä, minkä google luulee olevan minulle hyväksi...
toivottavasti kaatuis koko firma ahneuteensa.googlen sivuilta:
"Käytämme evästeitä palvelumme laadun parantamiseen tallentamalla käyttäjien asetuksia, parantamalla hakutuloksia ja näytettävien mainosten valintaa ja seuraamalla trendejä, kuten käyttäjien hakutapoja." - MahtiGougle
pentixxxxx kirjoitti:
googlen sivuilta:
"Käytämme evästeitä palvelumme laadun parantamiseen tallentamalla käyttäjien asetuksia, parantamalla hakutuloksia ja näytettävien mainosten valintaa ja seuraamalla trendejä, kuten käyttäjien hakutapoja."http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/article489040.ece?s=r&wtm=tietoviikko/-18082010
Ne osaa kertoa sulle kuka on sun tuleva vaimo ja kertoo mihin sä meet töihin ja mitä ostat kaupasta. Siis ennen kuin itsekkään tiedät, kätevää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763432
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302071Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681939Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191500- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261348Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671267Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531035