Oot saanut mut sekasin sun silmilläs ja katseellas
Tän tarinan pitäis jatkua jotenkin..
Hirvee ikävä kun en oo kunnolla saanut nähdä sua vähään aikaan.
Kamala ikäväsu
26
1844
Vastaukset
- Kukko_
Ikävä on pientä tuijotus "objektiani"...
- haluan....
tuu käymään.
- Tulisin
jos pyytäisit.. oisko sulla siinä mun numeroa, niin soittele :)))
- Ei pysty unohtamaan
Tulisin kirjoitti:
jos pyytäisit.. oisko sulla siinä mun numeroa, niin soittele :)))
Minäkään en saa Sua mun mielestä, ajattelen ja kaipaan Sua paljon.
Sinä oot ainut nainen mun mielessä, enkä halua ketään muuta vaikkei edes tunneta kovin hyvin.
Olin baarissa ja muut ihmetteli mikä mua vaivaa kun kaunis tyttö tuli mulle juttelemaan ja pyysi tanssimaan, mutta mua ei kiinnostanut yhtään.
Se johtuu vaan siitä etten pysty unohtamaan sun kaunista hymyä, silmiä ja sitä aitouden tunnetta joka susta välittyy, jotenkin tunnen et Sinä olet oikeasti todella ihana ihminen.
Kivaa viikonloppua Sinulle, missä sitten oletkin.
http://www.youtube.com/watch?v=WVe80iZtlYU - ehkä tämä kuitenkin
Ei pysty unohtamaan kirjoitti:
Sinä oot ainut nainen mun mielessä, enkä halua ketään muuta vaikkei edes tunneta kovin hyvin.
Olin baarissa ja muut ihmetteli mikä mua vaivaa kun kaunis tyttö tuli mulle juttelemaan ja pyysi tanssimaan, mutta mua ei kiinnostanut yhtään.
Se johtuu vaan siitä etten pysty unohtamaan sun kaunista hymyä, silmiä ja sitä aitouden tunnetta joka susta välittyy, jotenkin tunnen et Sinä olet oikeasti todella ihana ihminen.
http://www.youtube.com/watch?v=WVe80iZtlYU - Ihanasti sanottu
http://www.youtube.com/watch?v=WVe80iZtlYUOlisin todella onnellinen, jos tämä olis mulle.
Mä tunnen samoin susta, tunnut olevan ihana, lämmin, mukava ja sun silmäs on uskomattomat. En oo ennen ihastunut näin pahasti, vaikka ei tosiaan tunneta paljookaan. Sussa kaikki vetoo muhun ja oonkin ollut viiem aikoina vähän hämilläni.
Kaipaan ja ajattelen sua todella.
Toivottavasti nähdään pian, että saan kattoa sua pitkästä aikaan silmiin... :) - paitsi että
Ihanasti sanottu kirjoitti:
Olisin todella onnellinen, jos tämä olis mulle.
Mä tunnen samoin susta, tunnut olevan ihana, lämmin, mukava ja sun silmäs on uskomattomat. En oo ennen ihastunut näin pahasti, vaikka ei tosiaan tunneta paljookaan. Sussa kaikki vetoo muhun ja oonkin ollut viiem aikoina vähän hämilläni.
Toivottavasti nähdään pian, että saan kattoa sua pitkästä aikaan silmiin... :)en tosta musiikkimausta tiedä, olisin todella yllättynyt jos hän kuuntelis tuollaista musiikkia....
- ;)
Ihanasti sanottu kirjoitti:
Olisin todella onnellinen, jos tämä olis mulle.
Toivottavasti nähdään pian, että saan kattoa sua pitkästä aikaan silmiin... :)silmiin haluat katsoa???
- 989988998776
;) kirjoitti:
silmiin haluat katsoa???
jaa tuut vasta 12 oon hereillä.
- Ihaniin
;) kirjoitti:
silmiin haluat katsoa???
sinisiin silmiin =)
- näit
Ihaniin kirjoitti:
sinisiin silmiin =)
hänet viimeksi?
--> Alkuperäiselle kirjoittajalle - Noin viikko sitten
näit kirjoitti:
hänet viimeksi?
--> Alkuperäiselle kirjoittajalleniin että kummatkin näki toisensa...
- 1stein
Noin viikko sitten kirjoitti:
niin että kummatkin näki toisensa...
voisitko pistää google mapin katukuvan missä paikassa nähtiin, sais karsittua hyvin väärät henkilöt pois.
- näit
Noin viikko sitten kirjoitti:
niin että kummatkin näki toisensa...
tämä tapahtui?
- Eteläisessä
näit kirjoitti:
tämä tapahtui?
Suomessa nähtiin
- näit
Eteläisessä kirjoitti:
Suomessa nähtiin
kaupungissa?
- Helsingissä..
näit kirjoitti:
kaupungissa?
....
- näit
Helsingissä.. kirjoitti:
....
oli just sitä mitä mä odotinkin :)
Montako kirjainta on hänen nimessä jota kaipaat ja entä sun nimessä? - No hyvä
näit kirjoitti:
oli just sitä mitä mä odotinkin :)
Montako kirjainta on hänen nimessä jota kaipaat ja entä sun nimessä?No paljastan että hänen nimessä viisi
Kerro sä kuinka monta sun ihastuksellas? - näit
No hyvä kirjoitti:
No paljastan että hänen nimessä viisi
Kerro sä kuinka monta sun ihastuksellas?en oo Hän jota kaipaat...
- no just de
No hyvä kirjoitti:
No paljastan että hänen nimessä viisi
Kerro sä kuinka monta sun ihastuksellas?mun ihastuksella myöskin 5 mut tavattiin jo pe:na
- 2Baddd
no just de kirjoitti:
mun ihastuksella myöskin 5 mut tavattiin jo pe:na
Olen teidän ihastuksenne!!!!
- hoxottin
no just de kirjoitti:
mun ihastuksella myöskin 5 mut tavattiin jo pe:na
Kukas tämä Pena on? Meni niinku sun ihastuksen edelle sitten??
- menit siis
http://www.youtube.com/watch?v=WVe80iZtlYUja annoit pakit, auts : ) miten paikata tilanne
http://www.youtube.com/watch?v=EUtwNtE1NBA&feature=related
- iugffli
päin tää kamala ikävosu asuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k463623On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole352347Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802276Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä572181Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.251605Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma641532- 761437
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?55993Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69977Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi39859