Eli mä etsin vampyyrikirjoja, jotka sijottuu nykyaikaan. Ja siis vähän samantapasia kuin Darren Shanin kirjat. :) Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille.
Vampyyrikirjoja??
2
573
Vastaukset
- marlena_m
J. R. Wardin kirjoittamat Pimeyden rakastaja, Ikuinen rakastaja, Herätetty rakastaja. Nora Robertsin Kuuden piiri-sarja. Tosin yks niistä vaan on vamppyyri, muuten hyvä sarja.
- veren janoa ei voi e
Anita Blake - Vampire Hunter -sarja (ei suomennettu)
Vampire Academy -sarja (ei suomennettu)
Charlaine Harrisin True Blood -sarja. Siitä on suommennettu kaksi ensimmäistä osaa. Itse sarjaan kuuluu jo 10 kirjaa.
Anne Ricen jo klassikkokirjat: Veren jano, Vampyyri Lestat ja Kadotettujen kuningatar. Nämä ovat osittain nykyajassa ja osittain menneisyydessä.
Stephen Kingin Painajainen
Ensimmäinen siirtokunta
Löytyyhän näitä urban fantasy -kirjoja vaikka millä mitalla, jos pystyt lukemaan englanniksi. Vierailepa täällä: http://www.vampireromancebooks.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043