Blizzardin sähköposti

123wqe1233

Joo eli onko tämmönen ku [email protected] jokin näitä huijaus juttuja vaan oikee? Luulen et account hacksattiin ja lähetin semmosen viestin blizulle niin onkos tää oikee vai jokin huijaus.

14

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ASDQE1211EASDASD

      vitun vajaa. KÄYTÄ PÄÄTÄS! BLIZZ LÄHETTÄÄ AINA SAMAST OSOTTEEST PASKOJA!!!!!!! VITUN JUNTTI

    • Ihan aito osoitehan tuo on, ja kuten siinä sanotaan, siihen ei pidä vastata emaililla.

      • hönö1

        huijjaus sivustoja. Sinne kun annat käytikses ja salasanans niin acco on muutaman päivän sisällä scammed.


      • hönö1 kirjoitti:

        huijjaus sivustoja. Sinne kun annat käytikses ja salasanans niin acco on muutaman päivän sisällä scammed.

        Kannattaisi lukaista viesti ennen kuin antaa virheellistä informaatiota :)


      • 123wqe1233
        Termak kirjoitti:

        Kannattaisi lukaista viesti ennen kuin antaa virheellistä informaatiota :)

        Hmm ei oo hajuakaan mitä teen niin voisiko joku neuvoa tarkemmin :)


      • 123wqe1233 kirjoitti:

        Hmm ei oo hajuakaan mitä teen niin voisiko joku neuvoa tarkemmin :)

        Kannattaa lukaista mitä siellä sanotaan? Paha sanoa mitään ennen kuin tietää mistä on kyse.


      • 123123123
        Termak kirjoitti:

        Kannattaa lukaista mitä siellä sanotaan? Paha sanoa mitään ennen kuin tietää mistä on kyse.

        Joo lukee nää perus jutut et eri osoitteisiin mut en saa tuolt mtn irti
        joten mitä pitäs tehä?


      • 123123123 kirjoitti:

        Joo lukee nää perus jutut et eri osoitteisiin mut en saa tuolt mtn irti
        joten mitä pitäs tehä?

        Isoveli/sisko/vanhemmat sitten tulkkaamaan, jos et mailia osaa lukea niin en pysty mitenkään auttamaan.


      • 123123123
        Termak kirjoitti:

        Isoveli/sisko/vanhemmat sitten tulkkaamaan, jos et mailia osaa lukea niin en pysty mitenkään auttamaan.

        No siis osaan englantia ihan hyvin mutta muuten en tajua :) ja täs lukee kaikenlaisia linkkejä näihin mutta kun mistään ei meinaa löytyä vastausta


      • 123123123
        123123123 kirjoitti:

        No siis osaan englantia ihan hyvin mutta muuten en tajua :) ja täs lukee kaikenlaisia linkkejä näihin mutta kun mistään ei meinaa löytyä vastausta

        Ja täs on tää ''Help, i got hacked'' juttu niin ei oo muuta kun tuo sähköposti mikä auttais..


      • 13213123
        123123123 kirjoitti:

        Ja täs on tää ''Help, i got hacked'' juttu niin ei oo muuta kun tuo sähköposti mikä auttais..

        Senkin lähetin jo...


      • 123123123
        13213123 kirjoitti:

        Senkin lähetin jo...

        Joo tässäkö tutkiskelin asiaa kävi ilmi että koko ton nimistä hahmoa ole olemassa joten oli huijaus viesti, mutta kiitos kaikkille neuvojille :)


      • ellipse
        123123123 kirjoitti:

        Joo tässäkö tutkiskelin asiaa kävi ilmi että koko ton nimistä hahmoa ole olemassa joten oli huijaus viesti, mutta kiitos kaikkille neuvojille :)

        Elikkä olen jutelly GM kanssa asiasta ja hän sanoi että noi sähkö postit on kaikki huijauksia. beta versiot ja jos muka ne on tutkimassa ootko tehny jotain mitä ei sais. JOs blizzard on oikeesti tutkimassa tekemisiä ni ne lakkauttaa sun accauntin. eli et pysty loggautumaan sisään.


      • ellipse kirjoitti:

        Elikkä olen jutelly GM kanssa asiasta ja hän sanoi että noi sähkö postit on kaikki huijauksia. beta versiot ja jos muka ne on tutkimassa ootko tehny jotain mitä ei sais. JOs blizzard on oikeesti tutkimassa tekemisiä ni ne lakkauttaa sun accauntin. eli et pysty loggautumaan sisään.

        Niihän ne tuppaavat olemaan, mutta alkuperäinen kysymys olikin onko [email protected] virallinen osoite, joka se todellakin on. Alkuperäisen viestin kirjoittaja ei antanut MITÄÄN hyödyllistä infoa josta viestin totuus olisi paljastunut.

        Jos taas joku pelissä whispaa sinulle, niin scammeja ne ovat, GM messageissa on aina "GM" ikoni ja ne aukeavat eri ikkunaan kuin normaaliwhisperit, ja sähköpostit ja linkit noissa kalasteluviesteissä ovat se ongelma, ei se mitä niissä lukee.

        Tässä nyt esim "oikea" beta email, jossa ei ole mitään "hämäriä" linkkejä mihinkään, vaan selvät ohjeet mitä pitää tehdä. Tämä tosin on päivitysviesti, ei mikään beta-accepti.:

        --------
        New World of Warcraft: Cataclysm Beta Client Available

        There is an updated Beta client available for download. This client includes new features that allow you to stream game data while you play. This will reduce the time you spend downloading and patching World of Warcraft once installed.

        To continue playing in the Cataclysm Beta, please do the following:
        1. Close the World of Warcraft Launcher
        2. Uninstall your current Cataclysm Beta client
        a. Windows
        i. From your Start Menu, click Control Panel, then Add/Remove Programs
        ii. Select “World of Warcraft Beta” from the list and click Uninstall
        b. Mac
        i. Select your “World of Warcraft Beta” folder and drag it to the Trash icon on the dock
        ii. Right-click on the Trash icon and select “Empty Trash”
        3. Download the latest version of the Cataclysm Beta
        a. Visit http://www.battle.net
        b. Login to your Battle.net account
        c. Select “Account” at the top of the page, and then select “World of Warcraft: Cataclysm Beta” from the Game Accounts list.
        d. From the Download Game Client box, select Windows or Mac to begin downloading the installer.
        ---------


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe