Kuulin vähän sellaista juttua että rantakylä olisi vähän niinkuin helsingin punavuori silloin 60-luvulla pitääkö huhut paikkansa? Kuulin myös että siellä ei kannata liikkua pimeän aikaan, ajattelin muuttaa sinne ja saatan muuttaa mieleni ja muutankin peitsariin...
Rantakylä
17
1281
Vastaukset
- sekaan vaan
Ehe täällä mitään raiskareita ole, jonneja saa vaa varoa ku ne varastaa rahnaa es himon hillintään.
nii ja karhuja saa väistellä harva se ilta. - harrikkamies95
joo kannattaa pitää telaria takin housuissa iha varmuuden vuoks
- huubaaaaaaaa
harikkamies. selitä mitä tarkoittaa sana telari? keulimiseen liittyvää? hahahahahahha .mikä olet puumalaisia tai rantakyläläisiä arvostelemaan? ei osaa keulia hahahahahaha======= perus es jonne
- harrikkamies95
huubaaaaaaaa kirjoitti:
harikkamies. selitä mitä tarkoittaa sana telari? keulimiseen liittyvää? hahahahahahha .mikä olet puumalaisia tai rantakyläläisiä arvostelemaan? ei osaa keulia hahahahahaha======= perus es jonne
telari ei todellakaa oo mitää keulimisee liittyvää, joisit sinäkin ES niin viisastuisit
ps. opetele googlettaa - harrikkamies95
huubaaaaaaaa kirjoitti:
ps. osaan keulii paremmi ku sä
- Jore tupiksesta
harrikkamies95 kirjoitti:
ps. osaan keulii paremmi ku sä
äitipä keulii teidän äitien keulat, on nokka takuulla enempi pystyssä!!!
- ..........
"ja muutankin peitsariin"
Et ole sitten kuullut huhuja Peitsarista? Vähintään yhtä paha kuin Rantakylä. ;-)
(jos totta puhutaan, viihtyvyys riippuu suurelta osin naapurustosta - molemmissa kaupunginosissa myös rauhallisia paikkoja) - Asunut eripuolilla M
En ymmärrä näitä keskusteluita. Olen asunut nyt jo 9 vuotta Rantakylässä perheineni enkä vaihtaisi paikkaa ellei joku pakkotilanne tulisi. Etäisyydet erittäin kohtuulliset, kaikki omat palvelut ja kylän ihmiset ystävällisiä ja auttavaisia. Nuorison kommentit lienee perua tyypillisestä nuorten ajattelutavasta. Suosittelen ehdottomasti kaikille tänne asumaan tulosta harkitseville!
- keulija123
ja "aikuisten" kommentit tyypillisestä aikuisen ajattelutavasta, eli ollaan aina toista parempia
- olen asunut
Rantakylässä ja tykkään asua edelleen. Minäkään en ymmärrä miksi rantakylää pidetään huonona asuinalueena. On palvelut lähellä, joka apteekki. Muissakin kaupunginosissa asuneena, pidän Rantakylää parhaana.
- Anonyymi
Kerrahan siellä oli mies viidakkoveiten kansa uhitteli tiellä autoilijoita.mitä hällen kuuluu nyt?
- Anonyymi
Edesmennyt tietääkseni
- Anonyymi
- Anonyymi
Poliisi a,pu sen kun autot oli vaarassa narmuuntua.
- Anonyymi
Hah! Veini saattaa olla ilman paitaa terassilla. Siinäpä ne Rantakylän vaarat ja nähtävyydet samassa paketissa.
- Anonyymi
Vieläkö on poltettavia tupakoita kysy Veini?
- Anonyymi
Tää on 1 mikkelissä. Jos ei närekujaa lasketa.
Piikkilanka tuohon silta työmaalle ja viisumi pakko.
Pysyisi loiset pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24814337Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1453780PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283712Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1621470Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3641434Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn411200En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O101046Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var8931Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45908En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔90746