Poistin koneeltani (acer läppis noin vuoden vanha) vanhentuneen virusturvan (avast!) ja asensin uuden (Avira) Näiden jälkeen mikään selain ei ole päästänyt nettiin vaikka wlanin yhteys on erinomainen.
Olen monesti käynnistänyt koneen uudestaan. Siitäkään ei hyötyä.
Pyydän siis neuvoja teiltä viisaammilta. Oi, kertokaa.
Terveisin yksinäinen blondi rannalta.
Windows 7
8
215
Vastaukset
- av is
Poista avira ja pistä tilalle microsoftin security essentials.
- blondiiii
Tällä hetkellä koneessa ei ole virustorjuntaa ollenkaan. Silti ei selaimella pääse mihinkään.
- netti johto
blondiiii kirjoitti:
Tällä hetkellä koneessa ei ole virustorjuntaa ollenkaan. Silti ei selaimella pääse mihinkään.
Sitten vika ei ole mainitsemassasi virustorjunnassa, vaan luultavasti nettiasetuksissa. Tai pistä nettijohto koneeseen kiinni.
- blondiiii
netti johto kirjoitti:
Sitten vika ei ole mainitsemassasi virustorjunnassa, vaan luultavasti nettiasetuksissa. Tai pistä nettijohto koneeseen kiinni.
Ei auttanut sekään. Olen kokeillut myös mokkulaa. Se ei luo yhteyttä ollenkaan.
blondiiii kirjoitti:
Ei auttanut sekään. Olen kokeillut myös mokkulaa. Se ei luo yhteyttä ollenkaan.
Avaa ohjauspaneelista verkko- ja jakamiskeskus ja suorita sieltä kohta Määritä uusi yhteys tai verkko.
- blondiiii
veikkopit kirjoitti:
Avaa ohjauspaneelista verkko- ja jakamiskeskus ja suorita sieltä kohta Määritä uusi yhteys tai verkko.
Ei anna tehdä uutta yhteyttä. Palaa vaan siihen mikä on jo toiminnassa.
Onnistuinko poistamaan nyt jotain minkä olisi pitänyt jäädä? - nyt..
blondiiii kirjoitti:
Ei anna tehdä uutta yhteyttä. Palaa vaan siihen mikä on jo toiminnassa.
Onnistuinko poistamaan nyt jotain minkä olisi pitänyt jäädä?jokin yhteys kun kerran tännekin kirjoittelet.
- !!!
blondiiii kirjoitti:
Ei anna tehdä uutta yhteyttä. Palaa vaan siihen mikä on jo toiminnassa.
Onnistuinko poistamaan nyt jotain minkä olisi pitänyt jäädä?Järjestelmän palautus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514