Rupesin tuossa miettimään, että kuinka pitkälle pärjää normaaleilla alushousuilla vai pitääkö sellaisia jossain vaiheessa ruveta valkkaamaan uusiksi... mitään pikkuhepeneitä en käytä, mutta nehän menee sitten aina rullalle masun alle... Oottekos te hankkineet jotain äitiysalushousuja tms? Onko sellaisia edes?
Alushousut
12
713
Vastaukset
- maha..
Kun maha kasvaa, ei tavalliset alushousut enää ole mukavat. Ne joko puristavat tai sitten rullautuvat mahan alle ja se on epämiellyttävää. On kaksi vaihtoehtoa - mennä mahdollisimman pienellä eli jollain narutangalla :) tai sitten alistua ja ostaa kunnon mammakalsareita, jotka yltävät mahan yli. Kohtuuhintaan näitä korkean mallisia (pehmeitä puuvillaisia) saa ainakin Lindexiltä.
- :)
mulla on aina ollut ihan normaalit. siis tavallisen malliset, mahan alla olevat mukavat pikkarit, en oo koskaan mammapikkareita tarttenut..
- tavalliset riittää
:) kirjoitti:
mulla on aina ollut ihan normaalit. siis tavallisen malliset, mahan alla olevat mukavat pikkarit, en oo koskaan mammapikkareita tarttenut..
Minäkin olen pärjännyt ihan tavallisilla koko raskauden ajan, vaikka nyt raskaus jo ihan loppuvaiheessa ja maha valtava. Kannattaa vaan ostaa sellaisia vähän matalampia malleja, jotka jää kivasti mahan alle. Ja kyllä ne (puuvillaiset) pikkuhousut näköjään venyy käytössä aika paljon... nämä omani eivät varmastikaan ole käyttökelpoisia enää synnytyksen jälkeen :D Eivät niinkään mahan takia vaan siksi että lantiokin on melkoisesti leventynyt tänä aikana.
- 4596476
tavalliset riittää kirjoitti:
Minäkin olen pärjännyt ihan tavallisilla koko raskauden ajan, vaikka nyt raskaus jo ihan loppuvaiheessa ja maha valtava. Kannattaa vaan ostaa sellaisia vähän matalampia malleja, jotka jää kivasti mahan alle. Ja kyllä ne (puuvillaiset) pikkuhousut näköjään venyy käytössä aika paljon... nämä omani eivät varmastikaan ole käyttökelpoisia enää synnytyksen jälkeen :D Eivät niinkään mahan takia vaan siksi että lantiokin on melkoisesti leventynyt tänä aikana.
hirveesti perse leviä niin ei kai mitään "mammakalsareita" tarvi!
- 5+1
4596476 kirjoitti:
hirveesti perse leviä niin ei kai mitään "mammakalsareita" tarvi!
Jep, samaa mieltä. Ei kai niitä mammakalsareita tarvi jos perse ei tosiaan leviä isoks. Mä ainakin pärjäsin ihan hyvin tavallisilla, enkä olis voinu ees harkita jotain mammakalsareita!!
- ei..
5+1 kirjoitti:
Jep, samaa mieltä. Ei kai niitä mammakalsareita tarvi jos perse ei tosiaan leviä isoks. Mä ainakin pärjäsin ihan hyvin tavallisilla, enkä olis voinu ees harkita jotain mammakalsareita!!
Itse olen kokenut ne "mammakalsarit" mukavammaksi vaihtoehdoksi kuin vatsan alle jäävät tavalliset.
Tämä on ihan maku kysymys.
Ja ei, perse ei ole levinnyt. Toki en ihan mallimitoissa ollutkaan, mutta painoa on tullut lisää kilo ja viikkoja on jo PALJON. - on..
ei.. kirjoitti:
Itse olen kokenut ne "mammakalsarit" mukavammaksi vaihtoehdoksi kuin vatsan alle jäävät tavalliset.
Tämä on ihan maku kysymys.
Ja ei, perse ei ole levinnyt. Toki en ihan mallimitoissa ollutkaan, mutta painoa on tullut lisää kilo ja viikkoja on jo PALJON.Taitaa olla enemmänkin mukavuuskysymys - mikä kenenkin mielestä on mukavaa.
Toiset eivät voi sietää housuja, joissa "pussi" vatsan yli - toiset eivät pysty käyttämään housuja, jotka jäävät vatasan alle. Leivisipä ahteri sitten taikka ei.
Kukin siis tyylillään. Onneksi meille kaikille on vaihtoehtoja! :) - vai miten oli
4596476 kirjoitti:
hirveesti perse leviä niin ei kai mitään "mammakalsareita" tarvi!
leviää, niin eikö silloin hankita vain kokoa tai paria suuremmat alkkarit. Eipä ne mammakalsarit siihen perseen leviämiseen auta vaan eikös siinä ole juuri sitä korkeutta lisää, mikä sitten toisille tuo sitä mukavuutta?!
- kjgr
ihan niitä omiani loppuun saakka ja hyvin menivät. Jäivät sopivasti sinne mahan alle niin eivät rullaantuneet mihinkään. En käytä mitään korkealle nousevia alusvaatteita vaan semmoisia nättejä normaaleja alkkareita.
- pidän
Mä en kehdannut kysyä kaverilta, että miksi raskausaikana pitää ostaa tietynlaisia pikkareita. Että tukeeko ne paremmin vatsaa vai mitä. Mä oon pitänyt ja ajattelin pitää ihan näitä mitä normaalisti. Luin kyllä sitten netistä keskustelua aiheesta ja juuri tuon syyn, että tavalliset rullaantuu. Ja alusvaateostoksilla myyjä kysyi haluanko ostaa "tukevampia" alushousuja. Eli kai ne sitten voi tukeakin?
Itselläni pöksyt jää hyvin vatsan alle, eivät rullaudu. Mutta vähän yli puolen välin vasta ollaan, joten vatsa ei ole kovin suuri. Käytän sellaisia matalia hipster-mallisia.- helmivauvani
ihanko totta jollakulla raskaanaolevalla naisella on näin iso ongelma rintaliivien ja alushousujen suhteen vai onko kenties jollain peräkammarin pojalla uus palsta josta saa vauhtia tumppuunsa???
miettikääs naiset pikkasen ennen kun lähette mukaan näihin juttuihin... - Anonyymi00012
helmivauvani kirjoitti:
ihanko totta jollakulla raskaanaolevalla naisella on näin iso ongelma rintaliivien ja alushousujen suhteen vai onko kenties jollain peräkammarin pojalla uus palsta josta saa vauhtia tumppuunsa???
miettikääs naiset pikkasen ennen kun lähette mukaan näihin juttuihin...No on kuule ongelmia mutta eihän sitä kaikki ymmärrä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368