Rupesin tuossa miettimään, että kuinka pitkälle pärjää normaaleilla alushousuilla vai pitääkö sellaisia jossain vaiheessa ruveta valkkaamaan uusiksi... mitään pikkuhepeneitä en käytä, mutta nehän menee sitten aina rullalle masun alle... Oottekos te hankkineet jotain äitiysalushousuja tms? Onko sellaisia edes?
Alushousut
sdddss
12721
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
Vastaukset 12
Vanhimmat
Kun maha kasvaa, ei tavalliset alushousut enää ole mukavat. Ne joko puristavat tai sitten rullautuvat mahan alle ja se on epämiellyttävää. On kaksi vaihtoehtoa - mennä mahdollisimman pienellä eli jollain narutangalla :) tai sitten alistua ja ostaa kunnon mammakalsareita, jotka yltävät mahan yli. Kohtuuhintaan näitä korkean mallisia (pehmeitä puuvillaisia) saa ainakin Lindexiltä.
mulla on aina ollut ihan normaalit. siis tavallisen malliset, mahan alla olevat mukavat pikkarit, en oo koskaan mammapikkareita tarttenut..
Minäkin olen pärjännyt ihan tavallisilla koko raskauden ajan, vaikka nyt raskaus jo ihan loppuvaiheessa ja maha valtava. Kannattaa vaan ostaa sellaisia vähän matalampia malleja, jotka jää kivasti mahan alle. Ja kyllä ne (puuvillaiset) pikkuhousut näköjään venyy käytössä aika paljon... nämä omani eivät varmastikaan ole käyttökelpoisia enää synnytyksen jälkeen :D Eivät niinkään mahan takia vaan siksi että lantiokin on melkoisesti leventynyt tänä aikana.
hirveesti perse leviä niin ei kai mitään "mammakalsareita" tarvi!
Jep, samaa mieltä. Ei kai niitä mammakalsareita tarvi jos perse ei tosiaan leviä isoks. Mä ainakin pärjäsin ihan hyvin tavallisilla, enkä olis voinu ees harkita jotain mammakalsareita!!
Itse olen kokenut ne "mammakalsarit" mukavammaksi vaihtoehdoksi kuin vatsan alle jäävät tavalliset.
Tämä on ihan maku kysymys.
Ja ei, perse ei ole levinnyt. Toki en ihan mallimitoissa ollutkaan, mutta painoa on tullut lisää kilo ja viikkoja on jo PALJON.
Taitaa olla enemmänkin mukavuuskysymys - mikä kenenkin mielestä on mukavaa.
Toiset eivät voi sietää housuja, joissa "pussi" vatsan yli - toiset eivät pysty käyttämään housuja, jotka jäävät vatasan alle. Leivisipä ahteri sitten taikka ei.
Kukin siis tyylillään. Onneksi meille kaikille on vaihtoehtoja! :)
leviää, niin eikö silloin hankita vain kokoa tai paria suuremmat alkkarit. Eipä ne mammakalsarit siihen perseen leviämiseen auta vaan eikös siinä ole juuri sitä korkeutta lisää, mikä sitten toisille tuo sitä mukavuutta?!
ihan niitä omiani loppuun saakka ja hyvin menivät. Jäivät sopivasti sinne mahan alle niin eivät rullaantuneet mihinkään. En käytä mitään korkealle nousevia alusvaatteita vaan semmoisia nättejä normaaleja alkkareita.
Mä en kehdannut kysyä kaverilta, että miksi raskausaikana pitää ostaa tietynlaisia pikkareita. Että tukeeko ne paremmin vatsaa vai mitä. Mä oon pitänyt ja ajattelin pitää ihan näitä mitä normaalisti. Luin kyllä sitten netistä keskustelua aiheesta ja juuri tuon syyn, että tavalliset rullaantuu. Ja alusvaateostoksilla myyjä kysyi haluanko ostaa "tukevampia" alushousuja. Eli kai ne sitten voi tukeakin?
Itselläni pöksyt jää hyvin vatsan alle, eivät rullaudu. Mutta vähän yli puolen välin vasta ollaan, joten vatsa ei ole kovin suuri. Käytän sellaisia matalia hipster-mallisia.
ihanko totta jollakulla raskaanaolevalla naisella on näin iso ongelma rintaliivien ja alushousujen suhteen vai onko kenties jollain peräkammarin pojalla uus palsta josta saa vauhtia tumppuunsa???
miettikääs naiset pikkasen ennen kun lähette mukaan näihin juttuihin...
No on kuule ongelmia mutta eihän sitä kaikki ymmärrä