Mitä ilmaisvirustorjuntaa suosittelette uudelle HP -kannettavalle. Käyttöjärjestelma Windows 7 64-bittinen? Onko Windowsin uusi, nimeä en nyt muista, hyvä valinta? TM:ssä ainakin oli juttua siitä, mutta lehti ei ole mukana. Kattaako se kaiken tarvittavan? Vai kenties jokun muu? Uskon pärjääväni imaisohjelmilla. Kiitos vinkeistä!
Uusi kannettava
2
256
Vastaukset
Mitä ilmaisvirustorjuntaa suosittelette uudelle HP -kannettavalle. Käyttöjärjestelma Windows 7 64-bittinen?
Windowsille varmaan se MS Security Essentials tai ei mitään.
"Onko Windowsin uusi, nimeä en nyt muista, hyvä valinta?"
Windows 7:sta ainoastaan Professional ja Enterprise ovat hyviä valintoja. Home Premium vain silloin jos aikoo joskus 3v kuluttua ostaa Windows 8:n ja uudet ohjelmat ja laitteet mihin hajoaa yhteensopivuus.
"Kattaako se kaiken tarvittavan?"
Niin mikä? Windows vai? Tuskin. Windowsista puuttuu melkein kaikki perusominaisuudet ja ne pitää hankkia erikseen.
"Uskon pärjääväni imaisohjelmilla."
Sitten tuskin kannattaa hankkia Windowsia. Ilmaisohjelmien käytössä joku Ubuntu LTS tai Suse on parempi.- prui
Eiköhän kysyjä tarkoita kaikilla kysymyksillään virustorjuntaohjelmaa....?
Ulosanti ei ole tosin kovin kaksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448821
- 785352
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383854Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543242Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403060
- 412256
- 331808
- 2091737