Lido di Ostiassa La vecchia pineta -niminen ravintola. En suosittele missään nimessä; törkeää ja sikamaista palvelua ilman mitään syytä. Vieressä oikealla rannansuuntaisesti ruskeapunaisen aidan ympäröimä toinen paikka; loistavaa ja ystävällistä (ei yliystävällistä) palvelua hyvään hintaan.
Lido di Ostia
3
452
Vastaukset
- Uimassa käynyt
vaikka tuskin siellä nurkilla tulee ainakaan lähiaikoina kuleksittua. Mistä palvelu kiikasti?
- kiitos silti neuvost
Tulisiko mielees, että voisit perustella miksi ravintola oli mielestäsi ala-arvoinen?
Mitä tapahtui, millä tavalla palvelu oli sikamaista?- Uimassa käynyt
Tuo tuli minunkin mieleen, mutta en viitsinyt pitempään kirjoitella. Kävin viime syksynä tuolla alueella, mutta en huomannut mitään poikkeavaa. Ravintolan nimeä en painanut mieleen, mutta yhdessäkin sanottiin, että senkun menette uimaan eikä tarvinnut maksaa mistään mitään.
Kokemukset ovat aina subjektiivisia. Siksi perustelut ovat välttämättömiä, jos nimiä mainitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398