Lontoossa yksin yöllä

jubilemus

Willesdenin aluetta jos joku tuntee, osaatteko sanoa uskaltaako (tai siis mun on pakko uskaltaa) liikkua joskus 11-1 aikaan yksin yöllä? Olen 18-vuotias tyttö.

8

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkea hyvää toiv.

      lippalakki, hiukset lakkiin, löysä huppari ja veryttelyhousut, kovat treenikengät. Osta joku puolustuslaite ja hälytyslaite.
      Jahtaajia on joka paikassa. Äläkä mene yksin puistojen ja pensaikkojen läpi ja katsele ympärillesi, jos on jotain hyypiöitä lähettyvillä. Pysy talojen lähellä.

      • jubilemus

        valitettavasti kovin rankka naamioituminen ei tule kysymykseen, sillä olen juuri tulossa keikalta. (Jonne en aio lähteä poikana.)

        Perus maalaisjärkeä aion kyllä noudattaa ja kävellä isompia teitä pitkin jne. Matkaa tulee Willesden Greenin tuubiasemalta noin 2 km.


      • Lontoolainen
        jubilemus kirjoitti:

        valitettavasti kovin rankka naamioituminen ei tule kysymykseen, sillä olen juuri tulossa keikalta. (Jonne en aio lähteä poikana.)

        Perus maalaisjärkeä aion kyllä noudattaa ja kävellä isompia teitä pitkin jne. Matkaa tulee Willesden Greenin tuubiasemalta noin 2 km.

        Itse kylla Lontoossa 20v asuneena en aivan keski-Lontoota lukuunottamatta liikkuisi keskella yota yksin. Etko voisi taksia jarjestaa, vaikka vaan metrolta kotiin?


      • jubilemus
        Lontoolainen kirjoitti:

        Itse kylla Lontoossa 20v asuneena en aivan keski-Lontoota lukuunottamatta liikkuisi keskella yota yksin. Etko voisi taksia jarjestaa, vaikka vaan metrolta kotiin?

        Voishan se olla järkevämpi vaihtoehto kun en tosiaan tunne aluetta yhtään...majotuksen henkilökunnalta luulis löytyvän tietoa miten kyyti parhaiten järjestyy. Parin kilometrin takseilu luulis sopivan budjettiinki.


    • ex-willesdener

      Kun tulet asemalta ulos ja käännyt vasemmalle, raiteiden suuntaisella kadulla oli "local cabbie rank", ainakin muutama vuosi sitten. En tiedä onko enää

      • jubilemus

        Okei, pitää tutkia ku tuun Lontooseen pari päivää ennen keikkaa et onko näin! Kiitos vinkistä.


      • murkale
        jubilemus kirjoitti:

        Okei, pitää tutkia ku tuun Lontooseen pari päivää ennen keikkaa et onko näin! Kiitos vinkistä.

        Luulisin etta helpointa on pyytaa keikkapaikan tyontekijoita soittamaan sinulle joko black tai mini cab. Kahden kilometrin matka ei hirveasti maksa (jos siis metrot eivat kulje enaa). Itse uskaltaisin kylla liikkua Willesdenissa yollakin mutta pimealla voi olla vaikea loytaa perille tuntemattomalla alueella...


      • jubilemus
        murkale kirjoitti:

        Luulisin etta helpointa on pyytaa keikkapaikan tyontekijoita soittamaan sinulle joko black tai mini cab. Kahden kilometrin matka ei hirveasti maksa (jos siis metrot eivat kulje enaa). Itse uskaltaisin kylla liikkua Willesdenissa yollakin mutta pimealla voi olla vaikea loytaa perille tuntemattomalla alueella...

        Majoituksessa oli suunnilleen puolet porukasta keikalla kattomassa (ja kun 90,000 ihmistä ohjataan metroon ni ei siinä yksinään olla) ja tosiaan Willesden jää kyl mieleen aivan ihanana alueena Lontoossa! Ei mitää ongelmaa siinä 12 kieppeillä liikkua. Oon niin Lontoon lumoissa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe