Työnantajan kautta saatu Adobe Photoshop CS5 ja oma vanha XP ei oikein jaksa sitä pyörittää.
Koneen osto edessä, minkähänlainen kone sitä pitäs ostaa?
vista 7 ilmeisesti 32 vai 64 bittinen...mitä eroja,koneet mulle aika hepreaa.
näyttöä en tarvi ja pomo lupas koneeseen 500€ paljonko pitäs itse laittaa lisää?
ehdotuksia??
uusi kone+Adobecs5
6
103
Vastaukset
Kannettava vai pöytäkone? Windows 7 Professional 64-bit pitäisi olla käyttöjärjestelmä.
- photoshoppi
mitä eroo noilla 32 ja 64 bittisilllä? onko paketti koneet kumpia vai molempia. vai kannattaako kasauttaa...joo pöytä konetta haen kun just ostin 20" näytön. oisko ehdotuksia kohtuuhintaselle koneelle?
- vgrew
photoshoppi kirjoitti:
mitä eroo noilla 32 ja 64 bittisilllä? onko paketti koneet kumpia vai molempia. vai kannattaako kasauttaa...joo pöytä konetta haen kun just ostin 20" näytön. oisko ehdotuksia kohtuuhintaselle koneelle?
Ota tehokkain HP businesstyöasema Windows 7 Prolla (64 bit). 64 bit mahdollistaa mm. yli 4 Gt keskusmuistin käytön. Näytönohjaimen ja lisämuistin joudut silti ottamaan erikseen. Suosittelen, että käväiset jossain asiantuntijaliikkeessä ja tilaat koneen heisän kautta.
photoshoppi kirjoitti:
mitä eroo noilla 32 ja 64 bittisilllä? onko paketti koneet kumpia vai molempia. vai kannattaako kasauttaa...joo pöytä konetta haen kun just ostin 20" näytön. oisko ehdotuksia kohtuuhintaselle koneelle?
64-bittiseen saat riittävästi muistia. Sitten kun valitset pöytäkoneen jossa on Intelin prossu max 65W teholla, näytönohjain GeForce 210 ja Windows 7 64-bit Professional käyttöjärjestelmä ja vähintään 4Gt muistia niin ei mene huti. Suosittelen valmista konepakettia.
photoshoppi kirjoitti:
mitä eroo noilla 32 ja 64 bittisilllä? onko paketti koneet kumpia vai molempia. vai kannattaako kasauttaa...joo pöytä konetta haen kun just ostin 20" näytön. oisko ehdotuksia kohtuuhintaselle koneelle?
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/fi/fi/sm/WF05a/12454-12454-64287-3328896-3328896-4191672.html
Pyydä se Intel Core 2 Quad Q9500 prossulla, Windows 7 64-bit Professionalilla, 8Gt muistilla ja GeForce 210 näytönohjaimella niin olisi erinomainen paketti sinun käyttötarkoituksiin.
- Er
Adoben kotisivulta Photoshop CS 5 laitteisto vaatimukset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477