Kiitti vastauksista.
MikÄ oN BED?
7
1038
Vastaukset
- tiina
bed on ahmimishäiriö, mutta ei siis bulimia. bed:läinen ahmii itsensä täyteen, niin että tulee huono olo ja tuntuu etää vatsa repeää. tai siis näin ainakin mulla oli. siis ei oksenna.
- Jitta
BED=Binge Eating Disorder=ahimimishäiriö
BED:läinen ahmii ruokaa, mutta ei tee mitään korjaavaa toimenpidettä kuten bulimikko, joka oksentaa, käyttää laksatiivisia tai vaikka urheilee pakonomaisesti ahmimisen jälkeen. - lisää
Jitta kirjoitti:
BED=Binge Eating Disorder=ahimimishäiriö
BED:läinen ahmii ruokaa, mutta ei tee mitään korjaavaa toimenpidettä kuten bulimikko, joka oksentaa, käyttää laksatiivisia tai vaikka urheilee pakonomaisesti ahmimisen jälkeen.siis BED:läinenkin voi ja yleensä käyttääkin laksatiiveja ja myöskin kuntoilee.oksenna ei.mitään näistä itse en laskis korjaaviksi toimenpiteiks.
- Jitta
lisää kirjoitti:
siis BED:läinenkin voi ja yleensä käyttääkin laksatiiveja ja myöskin kuntoilee.oksenna ei.mitään näistä itse en laskis korjaaviksi toimenpiteiks.
Siis en tarkoittanut, että oksentaminen, laksat tai liiallinen kuntoilu oikeasti korjaavat tilanteen. Korjaamisella tarkoitin lähinnä sitä, että se nollaa tilanteen bulimikon päässä. Kehollehan se tekee vain enemmän hallaa kuin se, että antaisi vain olla ja koittaisi jatkossa syödä järkevämmin.
- tyhmä
Tuli vaan mieleen, että miten toi pitää sanoa? Sanotaanko kirjaimet yksitellen vain yhteen, kuten esim. AIDS?
- veera
höm, mä ainakin sanon erikseen, siis bee ee dee.
enp tiiä sit et onko oikee tapa. - diagnosoitiin
veera kirjoitti:
höm, mä ainakin sanon erikseen, siis bee ee dee.
enp tiiä sit et onko oikee tapa.BED noin vuosi sitten,hoidot meneillään.Mitä tulee kirjainyhdistelmän lausumiseen,se lausutaan yhteen.
Hoitona itselläni on SSRI-lääkitys,psykoterapia ja rav.terapeutilla käynnit.
Itse en ole koskaan käyttänyt laksatiiveja tämän sairauteni aikana,niistähän ei ole mitään hyötyä,ravinto ehtii kyllä jo imeytyä aiemmin tuolla ruoansulatuksessa.
Mutta,toki bediläisetkin varmasti niitä käyttävät.
On tämä aika hiivatinmoinen sairaus.....
Jaksamisia kaikille taisteluissa näitä "mörkösairauksia " vastaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078