Olen suorittanut nyt p-kauden kuljetuspatterissa ja e-koulutus alkaa huomenna... En ole vielä saanut korttia ja 3. inssi-yritys ensi viikon perjantaina luultavasti. Tuntuu erittäin vahvasti siltä, että tämä kuljettajakoulutus ei todellakaan oo mun juttuni ja haluankin hakea siirtoa johonkin numero patteriin. Oli tossa p-kauden viimeisellä viikolla kenttäajoharjoitus-leiri, missä mulle selvisi hyvin ettei tää kuskikoulutus oo mun juttuni. Ja palvelusajalla ei ole mitään väliä, olen ihan mielelläni vaikka sen vuoden. Kysyn siis, että onko enää mitään mahdollisuutta saada siirtoa muihin hommiin vai onko jo liian myöhäistä? Lämärin hommat kiinnostais eniten, mutta periaatteessa mitkä vaan paitsi kuljetushommat kelpaa.
Pikaisia vastauksia kiitos!
Olis kysymys.
se ken apua pyytää..
2
646
Vastaukset
- se ken apua pyytää..
Kenelle pitäisi tästä puhua omassa yksikössä?
Arvostan vastauksianne.- Reservin johtaja..
On se kumma, jos ei tällainen asia ole mennyt kaaliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585483Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT4334759Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483909KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1863443Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku142576Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222335Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182288Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1542101- 1282059
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241529