Aion lähteä kielikurssille Espanjaan marraskuussa. Minne ja mille kurssille kannattaisi lähteä? En haluaisi turisteihelvettiin, johonkin kauniiseen kivaan kaupunkiin. Mietin myös mille kielikurssille kannattaisi mennä, mikä olisi hyvä järjestäjä? Toivoisin, etää kurssilla olisi erimaalaisia opiskelijoita, mielellään minun ikäisiä (25-35v), eikä vain suomalaisia. Haluaisin jonnekin nauttimaan auringosta ja oppimaan oikeasti espanjaa kansainvälisessä seurassa, esim pariksi viikoksi. Olen opiskellut espanjaa muutaman vuoden. Onko kenelläkään hyviä kokemuksia/ehdotuksia...?
Kielikurssille Espanjaan?
3
473
Vastaukset
- estudios
Salamancan kaupunkia.Siella on paljon ulkomaalaisia opiskelijoita .Yleensäkin kannattaisi hankkiutua opiskelemaan jonnekin Castillan alueelle,mistä Espanjan kieli on kotoisin.Muuallakin sitä tietysti puhutaan ,mutta monessa paikassa "murteella".
- alkuperäinen kirjoit
Hei,
Kiitos vihjeestä! Ajattelin, että haluaisin meren ääreen, jos kerran lähtisin etelään... En tiedä. Millainen on Salamanca? Tunnetko jotain kielikouluja/kursseja Salamancassa? Mietin Almunecar:ia, onkohan sekin liian turistikaupunki? Oletko itse ollut kielikurssilla, tiedätkö niistä jotain? - Perdone
alkuperäinen kirjoit kirjoitti:
Hei,
Kiitos vihjeestä! Ajattelin, että haluaisin meren ääreen, jos kerran lähtisin etelään... En tiedä. Millainen on Salamanca? Tunnetko jotain kielikouluja/kursseja Salamancassa? Mietin Almunecar:ia, onkohan sekin liian turistikaupunki? Oletko itse ollut kielikurssilla, tiedätkö niistä jotain?niin laitan hiukan eri tekstiä. Mikä estää menemästä ihan eteläiseen Espanjaan? Ihan tarpeeksi hyvää yleis-espanjaa sielläkin puhutaan, eikä ole pakko hakeutua iahan turistien miehittämään kaupunkiin. Ja Valencian maakuntakin on hyvä. Tuohon yleis-tyyliseen kielenkäyttöönhän suuntaus on menossa sen "alkuperäisen" espanjan kielen sijaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726308- 1385712
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4753562Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1141985- 391331
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3911319- 731153
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471024Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54920