Pierukalluppi:nolot pierut

Kyllä hävetti

Mikkeliläisille:mikä on noloin tilanteenne,jossa teiltä on päässyt tahaton pieru?

Itse pieraisin hautajaisissa arkkua nostettaessa,olin kantaja.

32

1304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zombi

      että tarkensit, sillä luulin ensin että pieraisit vainajana.

      • nice

        sinä joka kirjotit ton pieraisin arkkua nostaessa nii hyvä että tarkensit asiaa.


    • Hieno avaus

      ja juuri tälle palstalle sopiva.

      • komppaan kybällä

        .


    • tositarina::::::::

      Nuorten vaateliikkeessä hyvännäkösen naismyyjän edessä. Jäi paita ostamatta

      • Outi O.

        Olin pitämässä esitelmää luokassa kun kalvo tipahti lattialle. Nostaessani sitä pääsi terävä paukku muuten hiljaisessa luokassa. Esitelmä lyheni sen jälkeen merkittävästi.


      • He - leena
        Outi O. kirjoitti:

        Olin pitämässä esitelmää luokassa kun kalvo tipahti lattialle. Nostaessani sitä pääsi terävä paukku muuten hiljaisessa luokassa. Esitelmä lyheni sen jälkeen merkittävästi.

        Olin jumppassa mahataudissa ja tunti oli juuri päättymässä. Olo oli helpottunut, kun yhtään vahinkoa ei sattunut. Viimeisessä liikkeessä ote herpaantui enkä varonut riittävästi. Kauhea äänekäs kurapieru lensi valkoisiin jumppahousuihin enkä mennyt enää koskaan sinne uudestaan.


      • minne et
        He - leena kirjoitti:

        Olin jumppassa mahataudissa ja tunti oli juuri päättymässä. Olo oli helpottunut, kun yhtään vahinkoa ei sattunut. Viimeisessä liikkeessä ote herpaantui enkä varonut riittävästi. Kauhea äänekäs kurapieru lensi valkoisiin jumppahousuihin enkä mennyt enää koskaan sinne uudestaan.

        mennyt? Kirjoituksesi mukaan et enää mennyt niihin valkoisiin jumppahousuihin. Etkö siis edes pessyt housujasi? Tai no, anna olla. En edes halua tietää.


      • Paukkunen
        minne et kirjoitti:

        mennyt? Kirjoituksesi mukaan et enää mennyt niihin valkoisiin jumppahousuihin. Etkö siis edes pessyt housujasi? Tai no, anna olla. En edes halua tietää.

        Olin menossa seuraavana päivänä tutkimuksiin ja juonut monta litraa suolistoa tyhjentävää lientä. Ukkoni katsoi telkkaria ja minä viereisessä tuolissa ähkin suolistokaasujen kourissa. Tunne oli pakottava ja niinpä päästin kunnon pierun. Voi jestas, paukku pääsi ja löysät meni housuun. Kyllä ukkoo nauratti, vaan ei minua.


      • ......
        He - leena kirjoitti:

        Olin jumppassa mahataudissa ja tunti oli juuri päättymässä. Olo oli helpottunut, kun yhtään vahinkoa ei sattunut. Viimeisessä liikkeessä ote herpaantui enkä varonut riittävästi. Kauhea äänekäs kurapieru lensi valkoisiin jumppahousuihin enkä mennyt enää koskaan sinne uudestaan.

        Toivottavasti tuo oli provo. Kuvottaa kun ihmiset kulkevat sairaina töissä ja harrastuksissa tartuttaen muita... Kivaa sitten jäädä ylitöihin näiden sairastuneiden vuoksi?


      • nice
        Outi O. kirjoitti:

        Olin pitämässä esitelmää luokassa kun kalvo tipahti lattialle. Nostaessani sitä pääsi terävä paukku muuten hiljaisessa luokassa. Esitelmä lyheni sen jälkeen merkittävästi.

        outi voin vain kuvitella miltä se tuntui kun hijaisessa luokassa pääsee terävä paukku


      • nice
        He - leena kirjoitti:

        Olin jumppassa mahataudissa ja tunti oli juuri päättymässä. Olo oli helpottunut, kun yhtään vahinkoa ei sattunut. Viimeisessä liikkeessä ote herpaantui enkä varonut riittävästi. Kauhea äänekäs kurapieru lensi valkoisiin jumppahousuihin enkä mennyt enää koskaan sinne uudestaan.

        siis teksitisi mukaan et mennyt enää koskaan niihin housuihin. mutta tajusin että et mennyt enää koskaan sinne jumppaan.


      • Uskomatonta ! ! !
        He - leena kirjoitti:

        Olin jumppassa mahataudissa ja tunti oli juuri päättymässä. Olo oli helpottunut, kun yhtään vahinkoa ei sattunut. Viimeisessä liikkeessä ote herpaantui enkä varonut riittävästi. Kauhea äänekäs kurapieru lensi valkoisiin jumppahousuihin enkä mennyt enää koskaan sinne uudestaan.

        Jumppaan mahataudissa, idiootti!


      • Anonyymi
        minne et kirjoitti:

        mennyt? Kirjoituksesi mukaan et enää mennyt niihin valkoisiin jumppahousuihin. Etkö siis edes pessyt housujasi? Tai no, anna olla. En edes halua tietää.

        Siis hän ei mennyt tuohon jumpparyhmään ENÄÄ KOSKAAN...onko vaikea ymmärtää selvää tekstiä?


    • miä vaa

      juurikin viikonloppuna oltiin likkojen kanssa tupakalla, niin siihen sit tuli kaks tuntematonta äijää kyselee illan suunnitelmia, nooh, tahattomasti, ilman että itsekään ehdin varautua niin päästin valtavan äänen kanssa aivan v*tun ison pierun. pojat toivotti illan jatkot ja jotakoivat matkaa.. onneks ei ollu erikoisen näkösiä poikia :D :D hieman nauratti tilanne, naurattaa edelleen :D

      • Sihteeeri

        Nojailimme työpaikan kahvipöydän vieressä olevaan tiskiin ja juttelimme kaikenlaista. Koko aamun liian kireällä ollut nahkahameeni oli aiheuttanut mahakipua ja yhtäkkiä tunsin kuinka minulta pääsi pitkä äänetön pieru. Lähdin äkkiä pois ettei kukaan huomaisi hajua, mutta kopistellessani korkokengillä käytävällä horjahdin hieman ja housuun törähti myös jotain konkreettista...


      • potilas 4483
        Sihteeeri kirjoitti:

        Nojailimme työpaikan kahvipöydän vieressä olevaan tiskiin ja juttelimme kaikenlaista. Koko aamun liian kireällä ollut nahkahameeni oli aiheuttanut mahakipua ja yhtäkkiä tunsin kuinka minulta pääsi pitkä äänetön pieru. Lähdin äkkiä pois ettei kukaan huomaisi hajua, mutta kopistellessani korkokengillä käytävällä horjahdin hieman ja housuun törähti myös jotain konkreettista...

        Meiltä ei päässyt mutta yhdeltä naisasiakkaalta pääsi istuessani terveyskeskuksen odotushuoneessa vuoroa odottelemassa. Meni yhtäkkiä vaikean näköiseksi, nousi rientääkseen vessaan ja samalla paukahti. ToivottavastI ei mennyt housuun :)


    • on perseestä

      pääsi pankin odotusaulassa. Se hyöty siitä oli, että oli niin pahan hajuinen. Etenin jonossa mukavasti!

    • naurupukk

      Joskus nauroin niin hirveästi että tuli muutamia pieruja!!

    • Vapaasta vaan

      Ihan luonnonlisthan paukkujen pääsy lienee, vaan mikä kumma siitä tekee noin suuren asian.
      Tosin ihmettelen nuorten ihmisten ryppynauhojen pitävyyttä, vanhoillhan ilmeistä löystymistä on tapahtunut.

      Annetaan pierujen kuulua elämään, ei kiristetä siinäkin ahdistusta esiin ja muutoinkin hiemen hellitetään vatimuksia niin itselle kuin toisillekin, eletään nauttien vapaasta olemisesta eikä olla aina ryppyotsaisia.
      En usko olevan yhtäkään ihmistä, joka ei pieruile joskus.

    • nolotti ainaki muo

      kerron tässä nyt oman mokani:eli olin menossa naimisiin kun oltiin alttarilla nii alkoi pierettää ja mahassa möyri sitten tiesin että kohta pärähtää kaikin voimin yritin pidättää sitä pierua siis mutta turhaan kun vihkitoimitus oli loppusuoralla niin silloin pärähti todella äänekäs ja pitkä pieru ilmoille ja haju oli sietämätön tietysti kun kirkossa olittin ja pieru oli TODELLA äänekäs niin luultavasti ainakin melkein kaikki kuulivat sen nolotti kyllä sen jälkeen TODELLA paljon

      • nolotti ainaki muo

        Ja myös nauratti mut miestäni ei


    • JL

      Nauroin erityisesti sille jutulle kun joku pierass kirkossa kesken vihkitoimituksen naurattaa vieläkin XD XD XD

    • tomaattinaama18

      eih x) enpä olis uskonu tätäkää sanovani mut tää oli harvinaisen hauskaa luettavaa xD piristi kyl päivää. arvaa hävettikö ku seksin aikana pärähti...ja oli viel eka kerta....eih. hävettää liikaa....

    • konekivääri pepussa

      Jostain syystä en muuten pieri kauheasti mutta yöllä! Välillä olen herännyt siihen, kun takapuolesta tuuttaa pitkänä ketjuna hirveitä ratatatatata pieruja!!! Enkä saa sarjatulistusta ns. pysähtymään! Mieskin on usein säpsähtänyt niistä hereille!!! Yhä vähän noloa.... :)

      • 32

        Heeh :)
        Aika noloa jos pieree itse itsensä hereille mutta vielä nolompaa kun erättää miehenkin paukuillaan!
        Outin paukku oli kyl superhauska ;)
        Onneksi ei ole noita ongelmia kun tietää mitkä sapuskat tekevät ilmavaivoja ja osaa välttää niitä.


    • Harrastakaa

      Vähemmän persepanoja!

    • No pieruhan vaan

      keventää synkkää tilannetta. Kun minut joskus haudataan niin toivomuksenani tulee olemaan: Syökää, juokaa, tanssikaa ja piereskelkää runsaasti kun olette viimein minusta päässeet.

    • vieras......

      paukkulassa paukautin ison paukun

      • Anonyymi

        Tuliko varrella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko varrella?

        Kylä tuli.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe