Mikkeliläisille:mikä on noloin tilanteenne,jossa teiltä on päässyt tahaton pieru?
Itse pieraisin hautajaisissa arkkua nostettaessa,olin kantaja.
Pierukalluppi:nolot pierut
32
1403
Vastaukset
- zombi
että tarkensit, sillä luulin ensin että pieraisit vainajana.
- nice
sinä joka kirjotit ton pieraisin arkkua nostaessa nii hyvä että tarkensit asiaa.
- Hieno avaus
ja juuri tälle palstalle sopiva.
- komppaan kybällä
.
- tositarina::::::::
Nuorten vaateliikkeessä hyvännäkösen naismyyjän edessä. Jäi paita ostamatta
- Outi O.
Olin pitämässä esitelmää luokassa kun kalvo tipahti lattialle. Nostaessani sitä pääsi terävä paukku muuten hiljaisessa luokassa. Esitelmä lyheni sen jälkeen merkittävästi.
- He - leena
Outi O. kirjoitti:
Olin pitämässä esitelmää luokassa kun kalvo tipahti lattialle. Nostaessani sitä pääsi terävä paukku muuten hiljaisessa luokassa. Esitelmä lyheni sen jälkeen merkittävästi.
Olin jumppassa mahataudissa ja tunti oli juuri päättymässä. Olo oli helpottunut, kun yhtään vahinkoa ei sattunut. Viimeisessä liikkeessä ote herpaantui enkä varonut riittävästi. Kauhea äänekäs kurapieru lensi valkoisiin jumppahousuihin enkä mennyt enää koskaan sinne uudestaan.
- minne et
He - leena kirjoitti:
Olin jumppassa mahataudissa ja tunti oli juuri päättymässä. Olo oli helpottunut, kun yhtään vahinkoa ei sattunut. Viimeisessä liikkeessä ote herpaantui enkä varonut riittävästi. Kauhea äänekäs kurapieru lensi valkoisiin jumppahousuihin enkä mennyt enää koskaan sinne uudestaan.
mennyt? Kirjoituksesi mukaan et enää mennyt niihin valkoisiin jumppahousuihin. Etkö siis edes pessyt housujasi? Tai no, anna olla. En edes halua tietää.
- Paukkunen
minne et kirjoitti:
mennyt? Kirjoituksesi mukaan et enää mennyt niihin valkoisiin jumppahousuihin. Etkö siis edes pessyt housujasi? Tai no, anna olla. En edes halua tietää.
Olin menossa seuraavana päivänä tutkimuksiin ja juonut monta litraa suolistoa tyhjentävää lientä. Ukkoni katsoi telkkaria ja minä viereisessä tuolissa ähkin suolistokaasujen kourissa. Tunne oli pakottava ja niinpä päästin kunnon pierun. Voi jestas, paukku pääsi ja löysät meni housuun. Kyllä ukkoo nauratti, vaan ei minua.
- ......
He - leena kirjoitti:
Toivottavasti tuo oli provo. Kuvottaa kun ihmiset kulkevat sairaina töissä ja harrastuksissa tartuttaen muita... Kivaa sitten jäädä ylitöihin näiden sairastuneiden vuoksi?
- nice
Outi O. kirjoitti:
outi voin vain kuvitella miltä se tuntui kun hijaisessa luokassa pääsee terävä paukku
- nice
He - leena kirjoitti:
siis teksitisi mukaan et mennyt enää koskaan niihin housuihin. mutta tajusin että et mennyt enää koskaan sinne jumppaan.
- Uskomatonta ! ! !
He - leena kirjoitti:
Jumppaan mahataudissa, idiootti!
- Anonyymi
minne et kirjoitti:
Siis hän ei mennyt tuohon jumpparyhmään ENÄÄ KOSKAAN...onko vaikea ymmärtää selvää tekstiä?
- miä vaa
juurikin viikonloppuna oltiin likkojen kanssa tupakalla, niin siihen sit tuli kaks tuntematonta äijää kyselee illan suunnitelmia, nooh, tahattomasti, ilman että itsekään ehdin varautua niin päästin valtavan äänen kanssa aivan v*tun ison pierun. pojat toivotti illan jatkot ja jotakoivat matkaa.. onneks ei ollu erikoisen näkösiä poikia :D :D hieman nauratti tilanne, naurattaa edelleen :D
- Sihteeeri
Nojailimme työpaikan kahvipöydän vieressä olevaan tiskiin ja juttelimme kaikenlaista. Koko aamun liian kireällä ollut nahkahameeni oli aiheuttanut mahakipua ja yhtäkkiä tunsin kuinka minulta pääsi pitkä äänetön pieru. Lähdin äkkiä pois ettei kukaan huomaisi hajua, mutta kopistellessani korkokengillä käytävällä horjahdin hieman ja housuun törähti myös jotain konkreettista...
- potilas 4483
Sihteeeri kirjoitti:
Nojailimme työpaikan kahvipöydän vieressä olevaan tiskiin ja juttelimme kaikenlaista. Koko aamun liian kireällä ollut nahkahameeni oli aiheuttanut mahakipua ja yhtäkkiä tunsin kuinka minulta pääsi pitkä äänetön pieru. Lähdin äkkiä pois ettei kukaan huomaisi hajua, mutta kopistellessani korkokengillä käytävällä horjahdin hieman ja housuun törähti myös jotain konkreettista...
Meiltä ei päässyt mutta yhdeltä naisasiakkaalta pääsi istuessani terveyskeskuksen odotushuoneessa vuoroa odottelemassa. Meni yhtäkkiä vaikean näköiseksi, nousi rientääkseen vessaan ja samalla paukahti. ToivottavastI ei mennyt housuun :)
- on perseestä
pääsi pankin odotusaulassa. Se hyöty siitä oli, että oli niin pahan hajuinen. Etenin jonossa mukavasti!
- naurupukk
Joskus nauroin niin hirveästi että tuli muutamia pieruja!!
- Vapaasta vaan
Ihan luonnonlisthan paukkujen pääsy lienee, vaan mikä kumma siitä tekee noin suuren asian.
Tosin ihmettelen nuorten ihmisten ryppynauhojen pitävyyttä, vanhoillhan ilmeistä löystymistä on tapahtunut.
Annetaan pierujen kuulua elämään, ei kiristetä siinäkin ahdistusta esiin ja muutoinkin hiemen hellitetään vatimuksia niin itselle kuin toisillekin, eletään nauttien vapaasta olemisesta eikä olla aina ryppyotsaisia.
En usko olevan yhtäkään ihmistä, joka ei pieruile joskus. - nolotti ainaki muo
kerron tässä nyt oman mokani:eli olin menossa naimisiin kun oltiin alttarilla nii alkoi pierettää ja mahassa möyri sitten tiesin että kohta pärähtää kaikin voimin yritin pidättää sitä pierua siis mutta turhaan kun vihkitoimitus oli loppusuoralla niin silloin pärähti todella äänekäs ja pitkä pieru ilmoille ja haju oli sietämätön tietysti kun kirkossa olittin ja pieru oli TODELLA äänekäs niin luultavasti ainakin melkein kaikki kuulivat sen nolotti kyllä sen jälkeen TODELLA paljon
- nolotti ainaki muo
Ja myös nauratti mut miestäni ei
- JL
Nauroin erityisesti sille jutulle kun joku pierass kirkossa kesken vihkitoimituksen naurattaa vieläkin XD XD XD
- tomaattinaama18
eih x) enpä olis uskonu tätäkää sanovani mut tää oli harvinaisen hauskaa luettavaa xD piristi kyl päivää. arvaa hävettikö ku seksin aikana pärähti...ja oli viel eka kerta....eih. hävettää liikaa....
- konekivääri pepussa
Jostain syystä en muuten pieri kauheasti mutta yöllä! Välillä olen herännyt siihen, kun takapuolesta tuuttaa pitkänä ketjuna hirveitä ratatatatata pieruja!!! Enkä saa sarjatulistusta ns. pysähtymään! Mieskin on usein säpsähtänyt niistä hereille!!! Yhä vähän noloa.... :)
- 32
Heeh :)
Aika noloa jos pieree itse itsensä hereille mutta vielä nolompaa kun erättää miehenkin paukuillaan!
Outin paukku oli kyl superhauska ;)
Onneksi ei ole noita ongelmia kun tietää mitkä sapuskat tekevät ilmavaivoja ja osaa välttää niitä.
- Harrastakaa
Vähemmän persepanoja!
- No pieruhan vaan
keventää synkkää tilannetta. Kun minut joskus haudataan niin toivomuksenani tulee olemaan: Syökää, juokaa, tanssikaa ja piereskelkää runsaasti kun olette viimein minusta päässeet.
- vieras......
paukkulassa paukautin ison paukun
- Anonyymi
Tuliko varrella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko varrella?
Kylä tuli.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik134780MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022491Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 91743
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64997