Elisabet oli törkee

tekopyhäpaska

Kun sanoi, että Marikan pitäis tippua talosta.

16

971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marika ulos!

      Sanoo sen mitä muut ajattelee.

      • Jepjep..

        suuri kusipää. Tippuu varmasti seuraavaksi. Miten voikin olla noin ilkee ämmä!


      • v2tvv

        Mitä hyvää kiusaamises on!! Pitäis ottaa muiden tunteet huomioon. Oletko sinä väkivalta rikollinen kun noin puollustat kiusaamista ja toisten ihmisten loukkaamista.


    • marika fan

      marika on ihana höpsö kiva ääni ja puhelias tyttö..tulee pärjäämään pitkään..elisalle pitkä miinus

    • Huonoa diplomatiaa

      Jos Elisabethiltä suoraan kysyttiin kenet hän haluaisi häätää talosta ja hän vastaa myös suoraan, niin eihän se ole suinkaan tekopyhyyttä. Ihmiset kyllä tiedostaa tuommoiset asiat vaikkei niitä ääneen sanottaisikaan. Tosin Marika ja Elisabet tietävät nyt kenelle he tulevat antamaan vastavuoroisesti seuraavan kerran nimeämispisteitä.

      • beebeemies

        Sanavalinta oli aloittajalla varmaan huono, ei se tekopyhyyttä ole, mutta aika epäystävällistä kumminkin, kun ei yhtään pehmentänyt sanomistaan tyyliin "sori, mutta kun olemme liian erihenkisiä ihmisiä" tms. Yleensä on kuitenkin tapana yrittää olla kohtelias, ainakin jos toinen ei ole sikkaa ilkeyttään ärsyttänyt. Ja sitä mielestäni Marika ei ole harrastanut.


    • Fanittaja 12

      Ainut rehellinen, arvostan tuollaisia ihmisiä.

      • Kiusaajat ulos!

        Tulee vaan saamaan paljon miinuksia Marikan faneilta. Se merkitsee tippumista heti kun on äänestyksessä.


      • ,...,

        ei sun arvostukset kiinnosta.


      • Kiusaajat ulos! kirjoitti:

        Tulee vaan saamaan paljon miinuksia Marikan faneilta. Se merkitsee tippumista heti kun on äänestyksessä.

        Eikä pelkästään Marikalta, vaan myös hannun faneilta. Elisabetti on sillekkin ärtsyilly.


    • uusia haasteita

      pointsit siitä mutta itse oon sitä mieltä että nino sais tippua ens sunnuntaina sen olemus on jo nähty tää on bb2010 ja nyt on aika uusien ihmisten ja ehditäänhän ninon temmelystä talossa seurata koko viikko.

      • marika no1

        ulos talosta ja vähän äkkiä..


      • samaa mieltä ..
        marika no1 kirjoitti:

        ulos talosta ja vähän äkkiä..

        Niimpä. Neiti voisi itsekkin vähän avartaa ajatusmaailmaansa eikä nyrpistellä ihmisille. BB-talo on mielestäni väärä paikka mennä arvostelmaan ihmisten pinnallisuutta. Viime vuoden Esa A oli siitä ihana ihminen että hän otti toiset sellaisina kuin he ovat eikä asettunut toisten yläpuolelle. Noh tyttö nuori ja toivottavasti elämä opettaa.


    • Asukkaat vaihtoon

      yksinkertaiset ihmiset tekevät ilman mitään hienovaraisia käytöstapoja. Tajuamatta itsekkään omaa moukkamaisuutta.
      Hoh,hoijaa...oisko aika saada taloon uutta verta kokonaisuudessaan.......

    • Kaukana herttaisesta

      Tuo tytteli ei oikeastaan osaa muuta kuin kiroilla. Ulosanti on aika onneton, mutta jos pää on tyhjää täynnä, niin minkäs sille mahtaa...

    • mrvv

      Ellu on ilkä eikä ajattele muiden tunteita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe