Kun sanoi, että Marikan pitäis tippua talosta.
Elisabet oli törkee
16
971
Vastaukset
- Marika ulos!
Sanoo sen mitä muut ajattelee.
- Jepjep..
suuri kusipää. Tippuu varmasti seuraavaksi. Miten voikin olla noin ilkee ämmä!
- v2tvv
Mitä hyvää kiusaamises on!! Pitäis ottaa muiden tunteet huomioon. Oletko sinä väkivalta rikollinen kun noin puollustat kiusaamista ja toisten ihmisten loukkaamista.
- marika fan
marika on ihana höpsö kiva ääni ja puhelias tyttö..tulee pärjäämään pitkään..elisalle pitkä miinus
- Huonoa diplomatiaa
Jos Elisabethiltä suoraan kysyttiin kenet hän haluaisi häätää talosta ja hän vastaa myös suoraan, niin eihän se ole suinkaan tekopyhyyttä. Ihmiset kyllä tiedostaa tuommoiset asiat vaikkei niitä ääneen sanottaisikaan. Tosin Marika ja Elisabet tietävät nyt kenelle he tulevat antamaan vastavuoroisesti seuraavan kerran nimeämispisteitä.
- beebeemies
Sanavalinta oli aloittajalla varmaan huono, ei se tekopyhyyttä ole, mutta aika epäystävällistä kumminkin, kun ei yhtään pehmentänyt sanomistaan tyyliin "sori, mutta kun olemme liian erihenkisiä ihmisiä" tms. Yleensä on kuitenkin tapana yrittää olla kohtelias, ainakin jos toinen ei ole sikkaa ilkeyttään ärsyttänyt. Ja sitä mielestäni Marika ei ole harrastanut.
- Fanittaja 12
Ainut rehellinen, arvostan tuollaisia ihmisiä.
- Kiusaajat ulos!
Tulee vaan saamaan paljon miinuksia Marikan faneilta. Se merkitsee tippumista heti kun on äänestyksessä.
- ,...,
ei sun arvostukset kiinnosta.
Kiusaajat ulos! kirjoitti:
Tulee vaan saamaan paljon miinuksia Marikan faneilta. Se merkitsee tippumista heti kun on äänestyksessä.
Eikä pelkästään Marikalta, vaan myös hannun faneilta. Elisabetti on sillekkin ärtsyilly.
- uusia haasteita
pointsit siitä mutta itse oon sitä mieltä että nino sais tippua ens sunnuntaina sen olemus on jo nähty tää on bb2010 ja nyt on aika uusien ihmisten ja ehditäänhän ninon temmelystä talossa seurata koko viikko.
- marika no1
ulos talosta ja vähän äkkiä..
- samaa mieltä ..
marika no1 kirjoitti:
ulos talosta ja vähän äkkiä..
Niimpä. Neiti voisi itsekkin vähän avartaa ajatusmaailmaansa eikä nyrpistellä ihmisille. BB-talo on mielestäni väärä paikka mennä arvostelmaan ihmisten pinnallisuutta. Viime vuoden Esa A oli siitä ihana ihminen että hän otti toiset sellaisina kuin he ovat eikä asettunut toisten yläpuolelle. Noh tyttö nuori ja toivottavasti elämä opettaa.
- Asukkaat vaihtoon
yksinkertaiset ihmiset tekevät ilman mitään hienovaraisia käytöstapoja. Tajuamatta itsekkään omaa moukkamaisuutta.
Hoh,hoijaa...oisko aika saada taloon uutta verta kokonaisuudessaan....... - Kaukana herttaisesta
Tuo tytteli ei oikeastaan osaa muuta kuin kiroilla. Ulosanti on aika onneton, mutta jos pää on tyhjää täynnä, niin minkäs sille mahtaa...
- mrvv
Ellu on ilkä eikä ajattele muiden tunteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664