Nopsa

läppärille

Tuleeko tohon nopsaan mitään muuta kuukausimaksua kuin se 13,90,ajattelin hankkia sen läppäriä varten,tuleeks mokkulan kanssa sim-kortti,pystyyks sitä sim korttia käyttämään myös puhelimessa?

10

996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfdfgf

      eikös sitä kannattaisi kysyä nopsan myyjältä...?

    • itaskinen

      nopsa on ihan köpsä. alkuun toimi mutta nyt jo 11 päivää etananvauhdilla.saunalahden asiakaspalvelu ei ota oikeastaan mitään kantaa.olen tehnyt monta häiriöilmoitusta,mutta mitään ei tapahdu.ja tuntuu että se on vaikea sanoa irti kun se on määräaikainen,koska se toimii edes hitaasti n.0,3mb s.eli ei sillä katella mitään.mullakin on bb24 ja se vaatisi 1mb.alussa toimi 2-5mb.eli en suosittele kenellekään.ottakaa ennen sonera tai joku kiinteä laajakaista.saunalahti ei kanna asiakasvastuuta eikä tyytyväisyyttä.

      • on pitänyt Soneralla tapahtua sitten kevään, jos sitä voi Etelä-Suomessa mokkulapuolella keskimäärin edes verrata Saunalahteen. Tulokset oli silloin niin murskaavat Tampereen seudulla, ja Sonera se joka tuli murskatuksi 2 viikon kokeilussa pahan kerran.

        Soneran osakkeenomistajana soisin tietysti tulosten olleen toisin päin, mutta ei se auta.


      • Samatäällä

        Samanlaista se on ollut minullakin Hesan keskeisillä alueilla. Seurailen huvikseni asiasta käytävää keskustelua tilaamalla google-syötteidenlukijaan sivuja. Tähänkin sivuun pääsi parissa sekunnissa mukavasti klikkaamalla vastailemaan.
        Olen nyt huomannut, että Saunalahden sivuille kirjoitettuihin juttuihin ei pääse samalla tavalla. Sivuja ei ole tai ne on kaatuneet???
        No... joskus se voi toimia useitakin päiviä hyvin, nauti sitten niistä päivistä.


    • ihmetelijä

      itse juuri tänään sain ensimmäsen laskuni nopsa liittymästä,ja 13,90 mainospuheiten mukaan,tosiasiassa se olikin 18,23 jossa huomasin olevan 3,71 kuukausimaksu SIM-kortilla olevasta liittymästä,ei tota kyllä minulle kerrottu sopimusta tehdessä.Täytyypä avautua asiaksapalvelussa.

      • moilanen H

        Minulla myös tuo liittymä avattu 2 viikkoa sitten, laskua ei vielä ole tullut.En myöskään huomannut ehtoja lukiessani mitään mainintaa lisämaksuista,ja luin ne tarkkaan.Kyseessä pelkkä nettiliittymä,puhelimet eri operaattorilla.Ryhmäkanteen teko tulee mieleen tuossa tilanteessa,harhauttavaa mainontaa....


      • Perässätulija
        moilanen H kirjoitti:

        Minulla myös tuo liittymä avattu 2 viikkoa sitten, laskua ei vielä ole tullut.En myöskään huomannut ehtoja lukiessani mitään mainintaa lisämaksuista,ja luin ne tarkkaan.Kyseessä pelkkä nettiliittymä,puhelimet eri operaattorilla.Ryhmäkanteen teko tulee mieleen tuossa tilanteessa,harhauttavaa mainontaa....

        ..lisäantennia ulos? Itse hommasin sellaisen kun mokkula nopsa liittymällä hidasteli täällä reuna-alueilla. Antenni ja mokkulasovitin maksoi jotain 60e ja nopeus ollut sen jälkeen loistava!


    • aika tyytyväinen

      sellaisen tarjouksen jossa oli tikku MF668 nopsa ja vielä toinen sim-kortti hintaan 0,66 euroa/kk. Siis 13,90 0,66 kuukaudessa. Toisen sim-kortin annoi pojalleni ja hän kokeili sitä puhelimeen, mutta käyttö oli estetty. Saattoi olla, että minulta asiaa kysyttiin, en muista. Joka tapauksessa en olisi halunnut, että poikani soittaa sillä sim-kortilla. Se nopsa liittymä on ihan oma numero, mutta se on puhelimeni asiakasnumerolla. En siis tiedä pystyykö käyttämään sim korttia puhelimessa kun en muista estinkö sen vai menikö se estoon automaattisesti. Minulla Nopsan nopeus on noin 2000-3000, mutta täällä onkin ruuhkaa ja uusi tukiasema tulossa. Pojallani se sim-kortti on jossain muussa tikussa, ja hänellä nopeus on paljon enemmän. Ei varmaankaan tikusta johdu vaan siitä, ettei hänen asuinpaikkakunnallaan ole ruuhkaa!

    • sieltä löytyy

      Sopimuksessa luet hinnan, pitäis olla 13,90/kk. Saunalahtihan käyttää Elisan verkkoa joka on ainakin mainosten mukaan eniten levinnyt verkko suomessa, että sikäli hyvä valinta sulta.

      • suosittelen saunista

        nopsan lisäpalveluna liittymään,ja mitään ylimääräisiä ei ole veloitettu,kun se 13,90€/kk.Ja ollut siihen erittäin tyytyväinen soneran 1mbit/sek.jälkeen,jolla ei tehnyt yhtään mitään ainakaan päivä aikaan,eikä alkuillasta.Kyllä on sivut auenneet nopsaan,joskus heittää vähäksi aikaa gprs-yhteydelle,mutta ei niin että siitä sanottavammin haittaa olisi,ja se pitää vain hyväksyä(hidastelu)jota esiintyy jokaisessa mokkullassa ja liittymässä,koska puhelut menevät aina tiedonsiirron edelle,niinkuin se pitää järjen mukaan ollakkin.Mutta joka tapauksessa itse olen ollut ihan tyytyväinen nopsaan,joka nyt 3:tta kuukautta tuossa käy ja kukkuu,ja mielestäni täysin riittävällä nopeudella,asun myös ihan kaupungin keskustassa.Niin ja mainitsen vielä sen,että kun otti sen lisäpalveluna,niin siihen sai multisim-palvelun "kaupan päälle",eli toisen sim-kortin saman liittymään,jota voi käyttää puhelimessa,tai mokkulassa,ihan kuin vaan,eikä maksanut erikseen mitään,eli nyt mulla on nopeudeltaan rajoittamaton mob.laajakaista sekä puhelimessa,että tietokoneessa ja aina vain sama hinta: 13,90€/kk........


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe