Keskenkaiken vuotoa

Olen syönyt pillereitä (Femoden) jos monen monta vuotta ja tuntuu että sopivat minulle hyvin. Nyt tässä n. puolen vuoden ajan on alkanut tulla ylimääräistä vuotoa n. kahden viikon päästä silloin kun menkat ovat loppuneet. Vuoto alkaa todella tummalla, pahanhajuisella ja sitten saattaa tulla verta. Tätä kestää muutaman päivän. Aikaisemmin en muista että näin olisi käynyt ja vuoto tulee tosiaan aina n. parin viikon päästä menkkojen loppumisesta. Osaako kukaan auttaa??
1151
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Mene lääkäriin tutkimuksiin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


? kirjoitti:

Olen syönyt pillereitä (Femoden) jos monen monta vuotta ja tuntuu että sopivat minulle hyvin. Nyt tässä n. puolen vuoden ajan on alkanut tulla ylimääräistä vuotoa n. kahden viikon päästä silloin kun menkat ovat loppuneet. Vuoto alkaa todella tummalla, pahanhajuisella ja sitten saattaa tulla verta. Tätä kestää muutaman päivän. Aikaisemmin en muista että näin olisi käynyt ja vuoto tulee tosiaan aina n. parin viikon päästä menkkojen loppumisesta. Osaako kukaan auttaa??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu