etsin nappikuulokkeita joista lähtis vähintään sen 120db ja mieluusti bassopainotteisena, hinnan tulisi olla alle 80€ :)
tankku
tehokkaita nappikuulokkeita
3
600
Vastaukset
- 120-25
Tuollaiset jos löydät ja niitä käytät, olet muutamassa vuodessa kunnan kuulolaitejonossa, mummojen ja pappojen seassa. Onnea.
- komit
Itsellä on Sennheiserin CX 500-in earit ja olen ollut niihin erittäin tyytyväinen. Ehdottomasti parhaat napit, joilla olen kuunnellut, vaikka eivät korvan peittävien kuulokkeiden tasolla ole. Taitaavat maksaa sen 90 €, mutta Senkun CX 300-II Precision napit maksaa n. 40 €. En kylläkään tiedä millanen äänenlaatu niissä on. Nappeja katsellessani yhdeksi vaihtoehdoksi nousivat myös Klipsch Image S2, joista löysin hyviä arvosteluita.
- ツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツ
nähtävästi sennheiserit taitaa olla parhaimmistoa, itellä on käytössä tällä hetkellä cx 300 eikä kyllä moittimista ole muttakun bassoa rakastan ja sitä on saatava aina vaan enemmän :) noita klipschin kuulokkeita en menisi ostamaan kun äänenpaine ei ole mitään huippuluokkaa eli taidan seuraavaksi tähdätä kalliimman luokan sennheisereihin..kiitän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842