Ravut, varastelevia?

Hm,,,,,

Tuli mieleen, että äitini paras kaveri oli rapu ja hän varasteli meiltä rahaa ihan kivasti. Nyt olen löytänyt myös oman kaverin, jonka horoskooppimerkki on rapu, ja hän varastelee tupakkaa, alkoholia ja rahaa. Muutenkin vaikuttaa ihan tuolta toiselta ravulta. On niitä muitakin, mutta onko ravuilla tapana pölliä?

13

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ziizuz varjele

      tän oli pakko olla pilaa ?!et kai sä itsekkään usko mitä sä kirjotit?

    • Oinasxxx

      Juu,
      totta on! Mulla on kaksi viimeisintä miesystävää ollut rapuja. Helposti elävät toisen kustannuksella, kun itse ovat rahattomia ja kyvyttömiä ymmärtämään rahan arvoa. Eivät huomaa, että toinen maksoi ruuat jälleen kerran, autolla ajellaan toisen kustannuksella. Kyllä on mennyt satoja ja taas satoja euroja rapumiehiin!

      • tarkka neitsyt

        syytä katsoo peiliin kun tollasia pummeja vedät puolees ja vielä alat seukkaan niiden kanssa.pummi pummin tuntee vai ?p s.mun mies on rapu eikä vastaa ollenkaan sun tai aloittajan kuvausta eli meitä on moneksi.


    • Sofi-ann

      En kyllä usko, että pitkäkyntisyydellä on mitään tekemistä horoskooppi merkillä. Luulempa, että jossakin vaiheessa elämää oikea ja väärä on pahasti hämärtynyt.
      Mutta minua suuresti huvitti tämä yhteensattuma, sillä erehdyn kestämään peräti 7 vuotta rapu-herraa joka todellakin ostatti mielellään kaiken minulla vaikka itsellään oli minuun nähden kolminkertainen palkka. Niin ja hän varasti. Kerran hän tuli poikien saunaillan jälkeen kotiin ja taskussa oli kultakoruja jotka eivät kuuluneet hänelle vaan hän oli löytänyt ne hotellin saunatilasta ja ottanut mukaansa. Minä tietysti käskin hänen viemään ne hotellin respaan. Lapseni säästö possun hän myös "keikkasi" ja ikinä ei pyytänyt lapselta anteeksi, sillä hän oli visusti sitä mieltä, että aikuisella on oikeius "lainata" lapselta kysymättä. Selvyydeksi vielä, että lapseni ei ollut hänen. Kaikesta sonnasta huolimatta olen tyytyväinen, että kaikki hankinnat kotiin tei minä, sillä kun ero tuli niin eipä ollut mitään jaettavaa. Hänellä myös meni usein sekaisin omat ja toisen rahat... ihan noin työn puolestakin.

      • ravun eukko

        Mieheni on rapu, 40 vuotta ollaan oltu ja en kyllä rehellisempää ihmistä tunne, ja kyllä on pitänyt rahoistaan kiinni niillä saksillaan, joten voinen olla tyytyväinen. En todellakaan usko että mikään merkki voi tähän liittyä, sattuma kyllä.
        Työkaveri on myös rapu ja ainakin voin uskoa 30 vuoden kokemuksella että on rehellinen, mutta salaperäinen, ja pitäähän sitä vähän ollakkin, muuten maailma olisi tylsää jos kaikki olisi samoissa raameissa.


      • eukko vaan
        ravun eukko kirjoitti:

        Mieheni on rapu, 40 vuotta ollaan oltu ja en kyllä rehellisempää ihmistä tunne, ja kyllä on pitänyt rahoistaan kiinni niillä saksillaan, joten voinen olla tyytyväinen. En todellakaan usko että mikään merkki voi tähän liittyä, sattuma kyllä.
        Työkaveri on myös rapu ja ainakin voin uskoa 30 vuoden kokemuksella että on rehellinen, mutta salaperäinen, ja pitäähän sitä vähän ollakkin, muuten maailma olisi tylsää jos kaikki olisi samoissa raameissa.

        Mitä merkkiä ole itse?


    • fwfmmpwgmp

      Mun paras kaveri on rapu ja hän on myös nuorempana varastellut meiltä kaikenlaista.

    • härrrrrkä

      ja se teki sitä että jäi velkaa kun esim. oltiin syömässä, ja sitten maksoi vain n. puolet takaisin olettaen että olen niin kiltti että en peri sitä puuttuvaa osaa. aika tökeröä käytöstä, sanoisin. Ei näitä saksiniekkoja muutenkaan tajua kun yhtenä päivänä ollaan yhtä ja toisena toista. Ihme niljakkeita.

      • raputytsi

        ja olen kova varastelemaan :S


    • Jouskari!

      Minä tunnen sellasia henkilöitä jotka ovat olleet vankilassa juuri tuon ominaisuuden takia. Jos listaisin, niin tässä olisi muutama - neitsyt, kauris, oinas, kaksonen, mutta mitäpä yleistämään, koska joka merkissä on hyviä ja huonoja ominaisuuksia.

    • Mai*

      Varastelin paljonkin vielä muutamia vuosia takaperin, nykyään enää ollenkaan, paitsi kun ruokaa ei ole ja siltikin erittäin harvoin.
      En tunne muita rapuja itseni lisäksi joten en sen paremmin osaa asiaa kommentoida.

      • _rapu_

        Mä itse oon rapu, en ole koskaan varastanut.. sori jos toistan tätä samaa juttua, mutta typerää yleistää, koska se horoskooppi ei niin paljon vaikuta luonteeseen, että jokainen rapu olisi taipuvainen varasteluun.. O__0


    • ehkä ei kuitenkaan

      joo, vanha keskustelu, mutta nyt on pakko sanoa oma mielipide. yleistäminen on perseestä. olen rapu ja en varasta edes sillon kun ei ole ruokaa. ei tällä omallatunnolla voi varastaa, tai sitten ei enään ikuna nuku. luulen että meitä on moneen junaan ja varmasti ravuissakin on niitä jotka varastaa ja tekee muitakin rötöksiä, mutta oletan että jos saman keskustelun aloittaa minkä tahansa horoskooppimerkin sivuilla, niin kaikista löytyy omansa. jotenka, ei yleistetä tätäkään asiaa. =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1739
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1708
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1011
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    10. 10
      980
    Aihe