Intti on hintti

C-Man Is Real Man

C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C C

Eipä ollut vaikeata saada C-paperit. Nyt ei tarvitse sielläkään hikoilla sitä vuotta ja menettää arvokasta elinaikaa metsässä juostessa. Helpolla ne sain. Ei lääkärintodistusta, ei mitään! Käytän tämänkin ajan työssä käymällä. Enemmän siitä itse ja yhteiskuntakin hyötyy.

Isänmaalliset ja pelkurit jotka eivät uskalla omilla aivoilla ajatella ja kieltäytyä saavat kärsiä siellä inttihintissä, minä nauran :D

14

1228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghjdj

      Mitäs sitte ku ryssä hyökkää jos hyökkää? Kylhän niitä sotilaita pitää olla. Tottakai siviilejä tarvitaan, jotta yhteikunta pysyy kasassa sodanaikana.

      • rrrrrrrrrrrrrr

        Sitte, kun "ryssä" hyökkää niin Suomi on entinen.

        Ja aloittajalle, on se mukavaa jos kivaa, mutta turha tulla tuolla asialla pätemään. "C-Man Is Real Man" Heh...


      • LeninStalinPutin

        Siinä hyökkää ja ottaa tämän halvan maan jälleen alleen. On Suomi ennenkin ollut venäläisten vallan alla pitkäänkin.

        Turha ryssitelä isänmaalinen, veteraanejen persettä nuoleva A-luokan alokas. Saatat joskus tehdä venäläisille töitä. Minäkin teen: ostan halvalla maa-alueita ja lomakohteita suomalaisilta ja myyn kalliilla venäläisille. Myynkö maatamme? Ehkä. Mutta saan voittoa 20-30 % on se sen arvoista. Möisit sinäkin.


    • höhöö

      mistäsä räkänenu luulet töitä näinä aikona löytäväs.

      • 2+9

        Ja ylipäätään ne hommat mitä nää sivarihintit tekee ei ole kyllä yhteiskunnan kannalta merkittäviä. Tosi sotatilanteessa tuollaisten tyhjäntoimittajien virat laukkautetaan.


      • ...........
        2+9 kirjoitti:

        Ja ylipäätään ne hommat mitä nää sivarihintit tekee ei ole kyllä yhteiskunnan kannalta merkittäviä. Tosi sotatilanteessa tuollaisten tyhjäntoimittajien virat laukkautetaan.

        Tähän asiaan on minunkin hieman otettava kantaa.

        Monella on käsitys, että armeijaan menevä on kova jätkä ja sivari ei ole. Se on väärä käsitys, hyvät herrat. Se on kova jätkä, joka tekee rehellisen päätöksen itsensä kanssa ennenkuin menee minnekään. Jos vaan menet koska muutkin menee, niin matkit vain muita etkä kehtaa olla oma itsesi vai kehtasitko?
        Onko niin että sivareille ei jaeta aseita jos tulee sota? Osaan minäkin oppia ampumaan vihollisia aika nopeasti, en siihen armeijaa tarvitse.
        Jos sota syttyy, niin minä puolustan omaa maatani, mutta minä en ole käynyt armeijaa, koska olen itsekin C-mies. En ole aseistakieltäytyjä, en vain kyennyt menemään nuorempana armeijaan, sain vapautuksen henkisistä syistä.

        Jokainen puolustaa itseään yleensä ja onhan niitäkin jotka kääntää toisen posken. Armeijassa ei ole mitään uhkaa, siellä vaan treenataan kuria ja opitaan elämään sotatilanteessa ja silloin on rankkaa.
        Se on vaan monen mielestä turha paikka, kun mitään ei ole tapahtunut. Minun mielestäni en tarvitse treenaamista vaan armeija on heitä varten, jotka haluavat treenata itseään sotaa varten.
        Mielestäni jokaiselle tulisi jakaa aseet jos sota tulee. Riittäisi jo pakollinen aseenkäyttökurssi, ei siihen tarvita kuukausia kuten armeijan käymiseen.
        Jos sota tulee, niin armeija tietää miten toimitaan. Samoin jos on hätätilanne, ohjaavat poliisit meitä, jolloin me tottelemme. Samoin jos talosi palaa, niin teet kaikkesi että pelastat itsesi ja lähimmäisesi, tavarasi.
        Eihän meille ole jaettu edes aseita, paitsi ne joilla on niihin luvat. Moni armeijan käynyt ei omista asettakaan. Ne on jaettava heille. Ainoa mitä tulee tehdä sodan tullen, on totella viranomaisia ja joukkohengellä toimitaan, jokaiselle tulee jakaa aseet ja niitä kyllä osataan käyttää.

        Armeijan tulisi olla vapaaehtoinen. On väärin pakottaa ihmiset sinne.
        On paljon muitakin suuria koko kansaa olemassa olevia uhkia, joita varten pitäisi perustaa armeijoja, mutta ei niitä vaan ole perustettu kuin sodan tähden, jota ei kaikkien elin-ikä aikana toteudu.


      • fuckta
        ........... kirjoitti:

        Tähän asiaan on minunkin hieman otettava kantaa.

        Monella on käsitys, että armeijaan menevä on kova jätkä ja sivari ei ole. Se on väärä käsitys, hyvät herrat. Se on kova jätkä, joka tekee rehellisen päätöksen itsensä kanssa ennenkuin menee minnekään. Jos vaan menet koska muutkin menee, niin matkit vain muita etkä kehtaa olla oma itsesi vai kehtasitko?
        Onko niin että sivareille ei jaeta aseita jos tulee sota? Osaan minäkin oppia ampumaan vihollisia aika nopeasti, en siihen armeijaa tarvitse.
        Jos sota syttyy, niin minä puolustan omaa maatani, mutta minä en ole käynyt armeijaa, koska olen itsekin C-mies. En ole aseistakieltäytyjä, en vain kyennyt menemään nuorempana armeijaan, sain vapautuksen henkisistä syistä.

        Jokainen puolustaa itseään yleensä ja onhan niitäkin jotka kääntää toisen posken. Armeijassa ei ole mitään uhkaa, siellä vaan treenataan kuria ja opitaan elämään sotatilanteessa ja silloin on rankkaa.
        Se on vaan monen mielestä turha paikka, kun mitään ei ole tapahtunut. Minun mielestäni en tarvitse treenaamista vaan armeija on heitä varten, jotka haluavat treenata itseään sotaa varten.
        Mielestäni jokaiselle tulisi jakaa aseet jos sota tulee. Riittäisi jo pakollinen aseenkäyttökurssi, ei siihen tarvita kuukausia kuten armeijan käymiseen.
        Jos sota tulee, niin armeija tietää miten toimitaan. Samoin jos on hätätilanne, ohjaavat poliisit meitä, jolloin me tottelemme. Samoin jos talosi palaa, niin teet kaikkesi että pelastat itsesi ja lähimmäisesi, tavarasi.
        Eihän meille ole jaettu edes aseita, paitsi ne joilla on niihin luvat. Moni armeijan käynyt ei omista asettakaan. Ne on jaettava heille. Ainoa mitä tulee tehdä sodan tullen, on totella viranomaisia ja joukkohengellä toimitaan, jokaiselle tulee jakaa aseet ja niitä kyllä osataan käyttää.

        Armeijan tulisi olla vapaaehtoinen. On väärin pakottaa ihmiset sinne.
        On paljon muitakin suuria koko kansaa olemassa olevia uhkia, joita varten pitäisi perustaa armeijoja, mutta ei niitä vaan ole perustettu kuin sodan tähden, jota ei kaikkien elin-ikä aikana toteudu.

        Tuohon vuodatukseen on helppo vastata: sinä et ole mikään (tähän faktaan tarinan voisi päättääkin) sanoma mikä on oikea tai väärä käsitys. Jostain "ihme" syystä tällainen käsitys ylivoimaisella enemmistöllä on. Eikä se muutu mihinkään, vaikka kuinka hakuaisit. On totta, että et tarvitse mitään treenaamista, äitihän hoitaa kaikki asiasi puolestasi (isä lienee hävinnyt kuvioista jo ajat sitten).


      • .............
        fuckta kirjoitti:

        Tuohon vuodatukseen on helppo vastata: sinä et ole mikään (tähän faktaan tarinan voisi päättääkin) sanoma mikä on oikea tai väärä käsitys. Jostain "ihme" syystä tällainen käsitys ylivoimaisella enemmistöllä on. Eikä se muutu mihinkään, vaikka kuinka hakuaisit. On totta, että et tarvitse mitään treenaamista, äitihän hoitaa kaikki asiasi puolestasi (isä lienee hävinnyt kuvioista jo ajat sitten).

        Ei se ollut mikään vuodatus, ymmärsit nyt väärin. Se oli rehellinen mielipiteeni, enkä voi muuttaa käytäntöä yhden miehen voimin, kuten en voi muuttaa sitäkään, että tupakkaa saa myydä jne.
        Kantaa voin aina ottaa asioihin.
        Se, että sanot, etten ole mikään sanomaan tähän asiaan mitään, niin voin kertoa että olen ehkä sinua jo paljon vanhempi ja elämää nähneempi, enkä pidä armeijaa oikein minään ihmeellisenä asiana. Olen kasvanut ja kehittynyt ja nähnyt kaikenlaista ja olen oppinut huomaamaan sen, mikä on turhaa pallottelua ja mikä ei. Pää-asiahan on, että voimme hyvin.


    • Cmanalltheway

      7 vuotta myöhemmin on todettava, että onneksi en käynyt armeijaa. Olisi elämä aivan toista ja olisin montakymmentä tuhatta euroa köyhempi...

    • toimitusjohtaja-ttk

      Vaan meillä ja monessa firmassa kysytään myös sotilaspassi ja jos ei löydy niin sanotaan ilmoitellaan sitten myöhemmin eikä varmasti ilmoiteta mitään vaan paikat saa intin käyneet. Myös intin käyneet naiset etusijalla aina.

      • Vast_Expanse

        Annatko firmojen nimet niin voin ilmiantaa ne viranomaisille?


      • expanseeiooduuniisulle

        Suomessa saa yritys valita työntekijänsä ihan vapaasti, kunhan ei syrjitä ketään. Ainakin minulle intin suorittaminen on selkeä plussa verrattuna sivariin, jos olen palkaamassa työntekijää. Ja niitä on tullut jokunen kymmenen vuosien varrella palkattua. Ja joka ainut niistä miehistä, on käynyt intin. Että tervetuloa vaan ilmiantamaan, en kyllä tiedä ketä ilmiannat ja miksi???


    • perikato--

      Näin 50 ukkona ja armyn käyneenä totean että jos nyt olisin 20 vuotias niin en menisi sinne lainkaan, nostan hattua teille jotka uskallatte olla oma ittenne nimittäin Suomen armeija on vitsi ja tavikselle Suomessa ei ole mitään puolustettavaa mutta kokkareille sitäkin enemmin.

      Aika on jo ajanut ohi kun yhteisöllisyyttäkään ei ole ollut sitten 80-luvun jälkeen maassa.
      Menköön rikkaat rynkyillään etulinjaan me muut häivymme heti maasta kun alkaa paukkumaan eikä kiinnosta paskaakaan sen jälkeen koko maa.

      Porvarit voitte katsoa peiliin niin näette syyn miksi Suomea ei enää puolusteta.

      • karipeto

        Ette te stallarit ole ikinä mitään maata puolustaneet, paitsi Neuvostoliittoa. Meitä porvareita taitaa olla kohta 90% suomalaisista, jos katsotaan ketkä eivät ole kommareita. Kaikki muuthan ovat teikäläisten mielestä porvareita.
        Joten Allegro lähtee ihan joka päivä kohti ihanuuksien ihmemaatanne. Hyvää matkaa vaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe