Valmiiksi maustetuissa jogurteissa on todella paljon sokeria. Hyvän jugurtin saa, kun sekoittaa maustamatonta jogurttia ja sokeritonta mustikkakeittoa. Voi antaa myös pienille lapsille, joita on turha opettaa liikaan sokeriin.
Sokeritonta jugurttia
5
1203
Vastaukset
- .
ei saa antaa mitään keinomakeutettua mustikkakeittoa, kuten ei muutakaan keinomakeutettua. Miksi siihne jugurttiin pitäisi sekoittaa marjakeittoa, miksi ei marjoja?!
- luomua pitää ol
Kaikki makeutusaineet ovat todella paljon pahempia kuin sokeri.
Eli täyttä myrkkyä.
Marjoja tai marjajuhetta sekä täsyjyväviljaa rasvaiseen maustamattomaan jogurttiin.
Valio A rasvaisena on hyvä valinta.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/Suomalainen_ravitsemuspolitiikka.htm- vihreä kortti.......
Sanoin marketin myyjälle näytä minulle sokeriton jugurtti.
Hän näytti,menin kotiin ja katsoin ravintosisältölistan.
SOKERIA 5.o g sadassa grammassa.Myyjä puhui täyttä paskaa.
Tuotteen nimi: Valio A naturell yoghurt asiodofilus HYLA NYHET(uutuus) astiakoko 400 g.
Huomenna menen palauttamaan,sillä pyysin sokeritonta ja vähän hiilareita sisältävää tuotetta. - sama.......
vihreä kortti....... kirjoitti:
Sanoin marketin myyjälle näytä minulle sokeriton jugurtti.
Hän näytti,menin kotiin ja katsoin ravintosisältölistan.
SOKERIA 5.o g sadassa grammassa.Myyjä puhui täyttä paskaa.
Tuotteen nimi: Valio A naturell yoghurt asiodofilus HYLA NYHET(uutuus) astiakoko 400 g.
Huomenna menen palauttamaan,sillä pyysin sokeritonta ja vähän hiilareita sisältävää tuotetta.A luonnonjugurtti HYLA.
- liruayökk
pilata kaks hyvää ainesta keskenään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391849En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141414Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421377Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81171
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919