Tietääköhän joku sanoa suoraan, mistä mahtaa tulla Toledo TDI:ssa(90 hv) nelos- ja viitosvaihteella kuuluva ns. ujellus? Ujellus kuuluu vedon ollessa päällä ja kaasua höllätessä vaiva poistuu. Kiihdytyksessä saattaa kuulua kovemminkin, mutta yleensä vain itse sen havaitsee. Muilla vaihteilla ei kuulu mitään hälyääniä, joten ei luulisi turbostakaan tulevan...
Toinen vaiva on ulos-/sisäänjoustoissa koliseva oikean etupyörän ripustus, lieneekö jokin koiranluu tms. puslat löystyneet?
Ujellusta...
Peitzer
2
523
Vastaukset
- Toltsu2001
Ujellus on normaali "ominaisuus" monessa volkkarin koneessa kuuluu. Itse tutkitutin asian. Kuulunut aina eikä vikaa ole löytynyt. Kohta ajettu 300000
- ihan normaalia
volkkaria. Omassa 400tkm ajetussa tdi:ssä kuuluu nelosvaihteella vaimea ujellus vaihteistosta. Samanlainen ääni kuuluu myös työpaikan 20tkm ajetussa tdi:ssä samalla vaihteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051717- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois771185- 671150
- 241052
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937