Olen 16-vuotias poika. 8 kuukautta kestänyt Isotretinoin Actavis -kuuri päättyi huhtikuussa. Näihin päiviin asti tilanne on ollut tyydyttävän hyvä, mutta nyt tuntuu taas että homma lähtee käsistä. Otsaan ja nenän alueelle on ilmestynyt paljon pieniä näppyjä, iho punoittaa.
Niin, tiedätte tunteen saman kokeneet: kun on luullut että voiton puolella ollaan niin sitten EI!!!
Mitä mun kannattais tehdä? Akne on VIELÄ aika lieväntyyppistä, olisikohan Brevoxylistä apua? Sitä olen miettinyt yhtenä vaihtoehtona...
Saman kokeneet heittäkää vinkkejä tänne, niitä kaivataan!
Niin, tiedätte tunteen saman kokeneet: kun on luullut että voiton puolella ollaan niin sitten EI!!!
Mitä mun kannattais tehdä? Akne on VIELÄ aika lieväntyyppistä, olisikohan Brevoxylistä apua? Sitä olen miettinyt yhtenä vaihtoehtona...
Saman kokeneet heittäkää vinkkejä tänne, niitä kaivataan!
Vastaukset 3
Vanhimmat
Ruokavalio:
Vaihda viljat kasvikunnan tuotteisiin
Syö villiä kalaa
Vaihda margariini voihin
Muu ruoka voi olla ennallaan.
Syö D-vitamiinia purkista
http://personal.inet.fi/koti/remeli/D3.htm
Kiitos vinkeistä, mutta ruokavalion väitetty parantava vaikutus ihon kuntoon kuoli jo aikoja sitten. Ei toimi omalla kohdallani.
Toi auttaa tosi hyvin just sellasiin lieviin pikkunäppyihin, hävittää ne paris päiväs ku käytät tarpeeks usein. Jos alkaa tulee isompia finnei, kannattaa vaan mennä takas lääkäriin.