Yritin siirtää ohjelmia USB-kaapelin kautta tallentavan ProCaster 6250 kovalevyltä tietokoneelle mutta Windows ilmoittaa:
USB-laitetta ei tunnistettu. Yksi USB-laitteista on vikatilassa, eikä Windows tunnista sitä.
Osaisiko joku neuvoa miten saisin tämän tiedostonsiirron toimimaan...? Kiitos vastauksesta!
ProCaster USB-tiedonsiirto?
7
2127
Vastaukset
- ....................
ettei tuo kyseinen boksi tarvitse jotain oma tiedonsiirto-ohjelmaa? Nimittäin osa bokseista tarvitsee, kun toiset taas ei. Vilkaise laitteen käyttöohjetta vielä kerran.
Helpottaisi myös jos kertoisit mitä windows-versiota käytät. Kun aika monella on vielä XP, joillain on Vista ja uusimmissa koneissa 7. - meillä näin
..eikös tossa ole sama alusta kuin Topfieldissakin? Eli vaatii sekä ajurit, että siirto-ohjelman. Vistassa, Windows 7:ssa yms. ei välttämättä toimi lainkaan. Ja vaikka saisitkin toimimaan, on siirto kivikautisen hidasta eikä siirtojen aikana voi tallentaa mitään.
Minä hommasin dreamboxin. Sen saa verkkoon. Voi siirrellä tiedostoja koska tahansa, myös samalla jos on tallennuksia menossa. Eikä tarvitse raahata koneita mihinkään USB kaapeleitten takia, boxi on aina verkossa valmiina. Ohjelmia voi myös katsella verkon yli suoraankin ilman että tarviaa siirtää. Tai jos haluaa DVD:lle laittaa niin sama juttu, siirtyy verkon kautta suoraan DVD:lle.- mulla 3 boksia
Humax PVR-9200T, Salora ja La Digital. Humax vaatii oman siirto-ohjelman, mutta Salora ja La Digital ei. La Digital tallentaa suoraan usb-kovalevylle ja Salorassa taas voi siirtää suoraan tietsikkaan ilman mitään turhia siirto-ohjelmia kun kytkee vaan siirron päälle. Tuollaisia Saloran ja La Digitalin kaltaisia laitteita saisivat olla kaikki boksit.
Procasterista ja Topfieldista en sitten tiedä millaisia laitteita ne ovat mutta Topparista olen ymmärtänyt niin että se kai vaatii jonkun softan. - tuo malli
Topfield 5100 -perustaisia olivat ensimmäiset Procasterin boksimallit 5101 ja 5102 ja niihin pätee kaikki se, mikä Topfieldiinkin. Tiedostojärjestelmä on Topfieldin oma ja siirto edellyttää Altair-siirto-ohjelmaa Topfieldin USB-ajureita.
Uudemmat malit ovat Arion-pohjaisia ja käyttävät FAT32-tiedostojärjestelmää, jolloin levy näkyy PC:lle suoraan ulkoisena kiintolevynä. Mitään siirtosoftaa ei siis tarvita. Siirrossa kannattaa huomioida, että kukin tallenne koostuu AVF-headertiedostosta ja yhdestä tai useammasta max. 2 gigan AVR-datatiedostosta. Tuolla header-tiedostolla ei PC-käytössä ole merkitystä, mutta ilman sitä ei boksi tallennetta tunnista. PC:llä AVR-tiedostoja voi katsoa MPlayer-ohjelkmalla, mutta se ei valitettavasti osaa näyttää YLE:n tekstityksiä. VLC Player ei AVR:ien kanssa toimi.
Jos demuxaat AVR:iä ProjectX:ssä, ota ne oikeassa järjestyksessä collectioniksi, niin projectX käsittelee niitä ikään kuin yhtenä suurena tiedostona, etkä mistään huomaa, milloin tiedosto vaihtuu toiseksi.
- ProCUSB
Ainakin Procaster 6200C:n kiintolevy näkyy ulkoisena levynä Windowsissa ilman ajureita. Tämä kun ei ole Cable Ready hyväksytty, niin toimii järkevämmin. Kopiointi Windowsiin onnistuu Resurssienhallinnasta eikä ole kovin hidastakaan (2 GB n. 4 min.). Kun USB-kaapelin kytkee Procasteriin, niin se täytyy hyväksyä OK-painikkeella Procasterissa. Handanin ja Topfieldin kiintolevyjen sisältöä Windows ei näe ilman näiden omia apuohjelmia.
- taika,.
Käyttöohjeen mukaan ProCaster 6250 digiboksissa tallentimen kovalevy näkyy Windowsissa ulkoisena kovalevynä. Kun kytken USB-kaapelin ProCasteriin niin hyväksyn sen OK-painikkeella ohjeiden mukaan.
Minulla on kannettavassa Vista johon olen yrittänyt tiedostonsiirtoa.
- jskla
Minulla oli sama ongelma USB porttien kanssa (WinXP), tämä auttoi;
http://go.microsoft.com/?linkid=9643528
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512254Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251008Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82962Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914- 68873
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54863Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me121842Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10773vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22753Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749