Missä luuraa Aleksandra Fouganthine

Mie kysyn vaan

Aleksandra ei enää kirjoittele tänne ja naamakirjastakin se on näemmä lähtenyt lätkimään. Harmi kun ei enää jaa älykkäitä ajatuksiaan ja elämännäkemyksiään muulle maailmalle. Valjakkalan seuralaisten taso laskee samaa tahtia kuin vuodet kuluu.

37

11098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marita26

      Eiköhän se jossain ullakossa piileskele, tuskin kelpaa enää kenellekkään Valjakkalan jämänä!

    • järjen valo.

      ja tajusi millaisen ihmisen kanssa oli naimisissa.

    • valitatte?

      Olisitte tyytyväisiä, että pysyvät poissa, kun ei kirjoituksetkaan miellytä. Minulla ei ainakaan ole ikävä.
      Tunteroisessakin riittää viihdettä rikollisten puolustajana.

    • Paska-aslak

      Kuka sellaisia nyt kaipaa. Bilettäkööt kumpikin vaikka itsensä kuoliaaksi "superjulkkisten" kanssa (kuten Nigita Vukhantine kehui seiskassa => säälittävää).

      • poju19755

        Jossain vanhassa seiskassako, vai onko Valjakkalalta taas rahat loppunut ja pitänyt alkaa taas satuilemaan lehtiin että saa vähä biletys fyrkkaa?? =)


      • Hymyssä
        poju19755 kirjoitti:

        Jossain vanhassa seiskassako, vai onko Valjakkalalta taas rahat loppunut ja pitänyt alkaa taas satuilemaan lehtiin että saa vähä biletys fyrkkaa?? =)

        VALJAKKALAN UUTISPOMMI :
        " Muutamme Tanskaan !"

        Nikita Fouganthinen tähänastinen vapaus on ollut tapahtumia täynnä.
        Mies sairastui Riikassa niin että joutui sairaalan letkuihin.
        Vaimo taas sai potkut töistä miehensä imago-ongelman takia...

        -Helmikuun toinen päivä oli elämäni ihanin, sain vihdoinkin rakkaani kotiin !
        Tunne oli sanoin kuvaamaton, ja siitä lähtien olemme olleet koko ajan kylki kyljessä.
        Ihmettelen, kuinka toista ihmistä voi rakastaa näin paljon.
        Rakkauselämämme on enemmän kuin vilkasta, vaimo Alexandra huokaa onnellisena.
        Nikita on samoilla linjoilla:
        -Tämä on jo seitsemäs avioliittoni, ja voin rehellisesti sanoa, että se on ylivoimaisesti paras kaikista.
        Nyt on lopullista menoa, ja tätä elinkautista haluan todellakin lusia !
        Eipä ole rakkauselämäni ikinä aikaisemmin ollut näin hurjaa ja kiihkeää.

        Heti vapauduttuaan Nikita toteutti yhden suurista haaveistaan. Hän hankki Alexandran kanssa Volvon. Ensin pariskunta ajeli pitkin Suomea ja sitten reviiriä laajennettiin Baltiaan.
        He tekivät ikimuistoisen reissun Viroon, Latviaan ja Liettuaan. Tosin matka sai ikävän lopun.
        -Aluksi kaikki sujui hienosti. Oli upeaa 20 vuoden jälkeen nähdä muutakin kuin vankilan muureja ja hämyisiä vankisellejä.
        Nautimme täysin sieluin hieman erilaisesta kulttuurista.
        Sitten minuun iski Latviassa joku virus. Jouduin Riikassa sairaalaan ja olin todella huonossa hapessa, Nikita muistelee ensimmäistä yhteistä ulkomaanmatkaa.
        Nikita kuvailee riikalaista sairaalaa hirvittäväksi paikaksi.
        Alexandra soitti ulkoministeriöön, josta heitä kehotettiin heti lähtemään viron puolelle.
        Alexandra ajoi aina Pärnuun saakka, missä Nikita joutui vuorokaudeksi sairaalahoitoon.
        -Minulle annettiin ensin happea ja lyötiin sitten letkuihin.
        Pääsin sen verran tolkkuihini, että onnistuimme jatkamaan matkaa Suomeen, ja sitten alkoikin jo helpottaa.

        Jos pariskunnan lemmenelämä on ollut kiihkeää, niin samanlaista on ollut juhliminen.
        He näyttäytyvät lähes päivittäin Helsingin yöelämässä.
        Nikita mainitsee suosikkipaikoikseen ravintola Freda 51:n, Apollon ja Zetorin.
        -Ihmiset ovat olleet minua kohtaan tosi ystävällisiä, ja juomien tarjojajia riittää, onpa minulla Vip-korttikin erääseen pintapaikkaan.
        Ainoastaan kerran joku neljän promillen kännissä ollut nörtti totesi, että häivy siitä pöytäni luota helvettiin.
        Siinä kävi lopulta niin, että Alexandra lähetti kundin ulos ravintolasta.
        -Meitä pyydetään lähes joka yö jatkoille, ja olemme olleet muutaman tosi superjulkkiksenkin kotona yömyssyillä.
        En viitsi sanoa nimiä, sillä siitä vasta meteli nousisi.
        Juhliminen ei onnistuisikaan ilman paukkujen tarjoajia, sillä olemme molemmat rahattomia.
        Minä en saa mistään korvauksia, ja tuskinpa minua kukaan työnantaja hommiinsa palkkaisi.
        Kaiken huipuksi Alexandra sai potkut töistä, Nikita kertoo.
        -Olin määräaikaissopimuksella isossa elintarvikeyhtiössä töissä. Kun selvisi, että olin mennyt Nikita Fouganthinen kanssa naimisiin, työsopimukseni purettiin.
        Olin kuulemma yhtiölle suuri imago-ongelma.
        Nyt emme saa rahaa mistään, sossunkin luukut ovat tiiviisti kiinni.

        Nikitasta liikkuu Suomessa hurjia huhuja. Hymyn toimittajalle tuli soitto, että Valjakkalaa on puukotettu hengenvaarallisesti Vantaalla. Toinen vihjeenantaja ilmoitti, että Valjakkalan pariskunta asuu Kajaanissa.
        -Minusta kerrotaan tosi karmaisevia tarinoita. Viimeksi kuulin, että minua on ammuttu Helsingissä.
        Toisessa versiossa minun väitettiin muuttaneen Kristiinankaupunkiin.
        Pääasiassa perättömät tarinat leviävät internetin keskustelupalstoilla.
        Alexandra on pariskunnan räiskyvämpi osapuoli.
        Hän ei tunteitaan peittele ja myöntää olevansa luonteeltaan rajun mustasukkainen.
        -Se on totta. Helvetti, heti kun menen kapakassa vessaan, niin johan Nikitan kylkeen liimautuu välittömästi joku kottarainen.
        Saatana, että suutun sellaisesta, ja joskus niitä eukkoja on tarvinnut kuljettaa hiuksista omaan pöytäänsä.
        Minua ei Nikitalta kukaan vie, se on varma asia !
        Rakkaani on samaa mieltä.

        Haastattelun lopuksi pariskunta tipauttaa uutispommin.
        He aikovat muuttaa aivan lähiaikoina Tanskaan asumaan !
        -Ei täällä härmässä tule taloudellisesti toimeen.
        Tanska on vapaa maa ja minulle varsin tuttu paikka.
        Uskon, että saan siellä töitä ja voimme alkaa elää ihan tavallista perhe-elämää.
        Siinä maassa minua ei tunneta niin hyvin kuin täällä Suomessa, ja etenkin Ruotsissa.
        -Ruotsista tulikin mieleeni, että olen juuri parhaillaan selvittämässä, onko karkoitukseni kyseiseen maahan vielä voimassa.
        Jos ei ole, hyppäämme ruotsinlaivaan ja lähdemme risteilemään, Nikita suunnittelee.
        Muuttoaikeissin on sanansa sanottavana vielä virkavallalla.
        Haastattelun jälkeen Nikita kurvaili poliisia karkuun ja poliisi epäilee häntä myös rattijuopumuksesta.
        Hän voi menettää ehdonalaisen vapautensa.


      • tulee...
        Hymyssä kirjoitti:

        VALJAKKALAN UUTISPOMMI :
        " Muutamme Tanskaan !"

        Nikita Fouganthinen tähänastinen vapaus on ollut tapahtumia täynnä.
        Mies sairastui Riikassa niin että joutui sairaalan letkuihin.
        Vaimo taas sai potkut töistä miehensä imago-ongelman takia...

        -Helmikuun toinen päivä oli elämäni ihanin, sain vihdoinkin rakkaani kotiin !
        Tunne oli sanoin kuvaamaton, ja siitä lähtien olemme olleet koko ajan kylki kyljessä.
        Ihmettelen, kuinka toista ihmistä voi rakastaa näin paljon.
        Rakkauselämämme on enemmän kuin vilkasta, vaimo Alexandra huokaa onnellisena.
        Nikita on samoilla linjoilla:
        -Tämä on jo seitsemäs avioliittoni, ja voin rehellisesti sanoa, että se on ylivoimaisesti paras kaikista.
        Nyt on lopullista menoa, ja tätä elinkautista haluan todellakin lusia !
        Eipä ole rakkauselämäni ikinä aikaisemmin ollut näin hurjaa ja kiihkeää.

        Heti vapauduttuaan Nikita toteutti yhden suurista haaveistaan. Hän hankki Alexandran kanssa Volvon. Ensin pariskunta ajeli pitkin Suomea ja sitten reviiriä laajennettiin Baltiaan.
        He tekivät ikimuistoisen reissun Viroon, Latviaan ja Liettuaan. Tosin matka sai ikävän lopun.
        -Aluksi kaikki sujui hienosti. Oli upeaa 20 vuoden jälkeen nähdä muutakin kuin vankilan muureja ja hämyisiä vankisellejä.
        Nautimme täysin sieluin hieman erilaisesta kulttuurista.
        Sitten minuun iski Latviassa joku virus. Jouduin Riikassa sairaalaan ja olin todella huonossa hapessa, Nikita muistelee ensimmäistä yhteistä ulkomaanmatkaa.
        Nikita kuvailee riikalaista sairaalaa hirvittäväksi paikaksi.
        Alexandra soitti ulkoministeriöön, josta heitä kehotettiin heti lähtemään viron puolelle.
        Alexandra ajoi aina Pärnuun saakka, missä Nikita joutui vuorokaudeksi sairaalahoitoon.
        -Minulle annettiin ensin happea ja lyötiin sitten letkuihin.
        Pääsin sen verran tolkkuihini, että onnistuimme jatkamaan matkaa Suomeen, ja sitten alkoikin jo helpottaa.

        Jos pariskunnan lemmenelämä on ollut kiihkeää, niin samanlaista on ollut juhliminen.
        He näyttäytyvät lähes päivittäin Helsingin yöelämässä.
        Nikita mainitsee suosikkipaikoikseen ravintola Freda 51:n, Apollon ja Zetorin.
        -Ihmiset ovat olleet minua kohtaan tosi ystävällisiä, ja juomien tarjojajia riittää, onpa minulla Vip-korttikin erääseen pintapaikkaan.
        Ainoastaan kerran joku neljän promillen kännissä ollut nörtti totesi, että häivy siitä pöytäni luota helvettiin.
        Siinä kävi lopulta niin, että Alexandra lähetti kundin ulos ravintolasta.
        -Meitä pyydetään lähes joka yö jatkoille, ja olemme olleet muutaman tosi superjulkkiksenkin kotona yömyssyillä.
        En viitsi sanoa nimiä, sillä siitä vasta meteli nousisi.
        Juhliminen ei onnistuisikaan ilman paukkujen tarjoajia, sillä olemme molemmat rahattomia.
        Minä en saa mistään korvauksia, ja tuskinpa minua kukaan työnantaja hommiinsa palkkaisi.
        Kaiken huipuksi Alexandra sai potkut töistä, Nikita kertoo.
        -Olin määräaikaissopimuksella isossa elintarvikeyhtiössä töissä. Kun selvisi, että olin mennyt Nikita Fouganthinen kanssa naimisiin, työsopimukseni purettiin.
        Olin kuulemma yhtiölle suuri imago-ongelma.
        Nyt emme saa rahaa mistään, sossunkin luukut ovat tiiviisti kiinni.

        Nikitasta liikkuu Suomessa hurjia huhuja. Hymyn toimittajalle tuli soitto, että Valjakkalaa on puukotettu hengenvaarallisesti Vantaalla. Toinen vihjeenantaja ilmoitti, että Valjakkalan pariskunta asuu Kajaanissa.
        -Minusta kerrotaan tosi karmaisevia tarinoita. Viimeksi kuulin, että minua on ammuttu Helsingissä.
        Toisessa versiossa minun väitettiin muuttaneen Kristiinankaupunkiin.
        Pääasiassa perättömät tarinat leviävät internetin keskustelupalstoilla.
        Alexandra on pariskunnan räiskyvämpi osapuoli.
        Hän ei tunteitaan peittele ja myöntää olevansa luonteeltaan rajun mustasukkainen.
        -Se on totta. Helvetti, heti kun menen kapakassa vessaan, niin johan Nikitan kylkeen liimautuu välittömästi joku kottarainen.
        Saatana, että suutun sellaisesta, ja joskus niitä eukkoja on tarvinnut kuljettaa hiuksista omaan pöytäänsä.
        Minua ei Nikitalta kukaan vie, se on varma asia !
        Rakkaani on samaa mieltä.

        Haastattelun lopuksi pariskunta tipauttaa uutispommin.
        He aikovat muuttaa aivan lähiaikoina Tanskaan asumaan !
        -Ei täällä härmässä tule taloudellisesti toimeen.
        Tanska on vapaa maa ja minulle varsin tuttu paikka.
        Uskon, että saan siellä töitä ja voimme alkaa elää ihan tavallista perhe-elämää.
        Siinä maassa minua ei tunneta niin hyvin kuin täällä Suomessa, ja etenkin Ruotsissa.
        -Ruotsista tulikin mieleeni, että olen juuri parhaillaan selvittämässä, onko karkoitukseni kyseiseen maahan vielä voimassa.
        Jos ei ole, hyppäämme ruotsinlaivaan ja lähdemme risteilemään, Nikita suunnittelee.
        Muuttoaikeissin on sanansa sanottavana vielä virkavallalla.
        Haastattelun jälkeen Nikita kurvaili poliisia karkuun ja poliisi epäilee häntä myös rattijuopumuksesta.
        Hän voi menettää ehdonalaisen vapautensa.

        Kuinkahan paljon Seiska maksaa, jos saavat tehdä yksinoikeudella jutun kuherrusmatkasta Ruotsiin. Voin jo nähdä otsikot. "Nikitan ja Aleksandran herkkä hetki uhrien haudalla: Suunnittelemme muuttoa Åmseleen!"


    • tullut järkiinsä

      ja lempannut nikitan...

    • Fuukantaine

      luki että sinkku. Joten on akka älynnyt lähteä kävelemään.

      • jos akka tajusi

        vihdoin minkä kanssa oli mennyt yksiin. Ehkä Alexandra nyt saa välinsä takaisin kuntoon sukulaisiinsa, jotka eivät ymmärrettävästi hyväksyneet suhdetta missään vaiheessa. Hyvä kun antoi Nikitalle "potkut".


      • ...:

        Siellä lukee että parisuhde vaikea selittää... Soita ja kysy, siellähän se numero on...


    • .....

      Kuolaa sairaassa mielessään "miiana" koska kaikki naiset ja yh_t ovat huoria tai vajaita, alexdarra on puskana täällä, seuraa ja tarkkailee nikitaa.....:))

      Ämmä sekosi ja täysjuoppo.

      • nana-nana-nana

        sä oot vaan miehille panopuu-vajakki, et ees avokiksi kelpaa. Ottaako koville olla runkkuämpärinä ja kadehtia ihmisiä joita et ees tunne? Tyypillinen ilmiö ämmille jotka panee ittesä paksuksi jotta saisivat miehen koukkuunsa mutta miehet ne vaan livahtaa ja jäljelle jää sossuluukkujen läpsyttely...hah hah...


      • Utelias nainen
        nana-nana-nana kirjoitti:

        sä oot vaan miehille panopuu-vajakki, et ees avokiksi kelpaa. Ottaako koville olla runkkuämpärinä ja kadehtia ihmisiä joita et ees tunne? Tyypillinen ilmiö ämmille jotka panee ittesä paksuksi jotta saisivat miehen koukkuunsa mutta miehet ne vaan livahtaa ja jäljelle jää sossuluukkujen läpsyttely...hah hah...

        Siis kuka on panopuu ja runkkuämpäri? Alleksantra vai ja onko se raskaana ja jos on niin kenelle?


      • AnuMeno
        nana-nana-nana kirjoitti:

        sä oot vaan miehille panopuu-vajakki, et ees avokiksi kelpaa. Ottaako koville olla runkkuämpärinä ja kadehtia ihmisiä joita et ees tunne? Tyypillinen ilmiö ämmille jotka panee ittesä paksuksi jotta saisivat miehen koukkuunsa mutta miehet ne vaan livahtaa ja jäljelle jää sossuluukkujen läpsyttely...hah hah...

        jolla on pitkät korvat ja pitkä takatassu?


    • Nidal

      kalliossa Nikita on nähty usein pitkätukkaisen,pitkän ja hoikan nuoren naisen kanssa,oiskohan gimma ees 23?
      Kuulema puhuu pohojosen murretta......, joten on tainnu sandra jäädä??

      • Dania Fienonen

        Ei se pöhöttynyt metripetri mitään mallikaunottaria enää seurakseen saa. Räkä-ämmiin joutuu tyytymään ja oikein hyvä niin.


      • .....
        Dania Fienonen kirjoitti:

        Ei se pöhöttynyt metripetri mitään mallikaunottaria enää seurakseen saa. Räkä-ämmiin joutuu tyytymään ja oikein hyvä niin.

        Eikö sen oma tytärkin ole jotain sitä ikäluokkaa?
        Aika pervoa, hyi helvetti!


      • Silminnäkijä.
        ..... kirjoitti:

        Eikö sen oma tytärkin ole jotain sitä ikäluokkaa?
        Aika pervoa, hyi helvetti!

        Nikitin nähty helsingissä vaalena naisen seurassa, naisen tuntomerkit.

        Vaalea 30 korkeintaan 34.

        Hiukset pitkät ja raidoitetut

        Vartalo timmi ja hoikka pituus siinä 160cm.

        Auto urheilumallinen citroen.

        Kaunis nainen aurinkolasit oli, ehkä joku ex-malli.

        Vähän tämännäköinen.

        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/2tiistai/julkkiskauneusjuttu/anastacia/762505.jpg


      • Heteromies..
        Silminnäkijä. kirjoitti:

        Nikitin nähty helsingissä vaalena naisen seurassa, naisen tuntomerkit.

        Vaalea 30 korkeintaan 34.

        Hiukset pitkät ja raidoitetut

        Vartalo timmi ja hoikka pituus siinä 160cm.

        Auto urheilumallinen citroen.

        Kaunis nainen aurinkolasit oli, ehkä joku ex-malli.

        Vähän tämännäköinen.

        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/2tiistai/julkkiskauneusjuttu/anastacia/762505.jpg

        Voi olla että Juha on peräreikää tuolta saanutkin, ja kyrpää myös


    • Vuokkoset

      Kannattaako niistä edes puhua. Naiset, niin no, naiset ja naiset. Läskiä lotinaa.

    • Pera..

      Katsokaa vaikka profiilista. Ei saa Juha enää muuta kuin muiden vankilan miesten pippu pippeliä ja persereikää. Ei suomalaiset naiset katso komoismurhaajia. Ainakaan täydellä järjellä varustetut

      • töpsötin

        Valitettavan tosi on että naiset sairaalla tavalla ihannoivat murhaajamiehiä. Ehkä jokin hoiva/parannusvietti syynä tähän. Kyllä se niin on että mitä kauemmin vankilassa olet sitä pidempi jono kosijoilla.


      • Pera..
        töpsötin kirjoitti:

        Valitettavan tosi on että naiset sairaalla tavalla ihannoivat murhaajamiehiä. Ehkä jokin hoiva/parannusvietti syynä tähän. Kyllä se niin on että mitä kauemmin vankilassa olet sitä pidempi jono kosijoilla.

        jotku järjeltään vajaat naiset ehkä. Mutta kuka sellaisia haluaa.


      • järjen köyhät..
        Pera.. kirjoitti:

        jotku järjeltään vajaat naiset ehkä. Mutta kuka sellaisia haluaa.

        Eli avohoitopotilaat seurustelevat kolmoismurhaajien kanssa. Ei tervejärkiset.


      • näköjään tullut

        madame.alexandra-f 10.06.2010 17:28
        joo pärjäilehän vaan.
        Paksuna hyllyvän lompsakan sait kaikin tavoin. Hyvä että sulla on uus elättäjä ni ei tartte valittaa kanin pårkkanamaksuista entiselle emännälle.

        Kaikkea hyvää sulle, olehan onnellinen uuden mursmaikkusi kanssa.

        nikita on muute aika hauska veikkone. profiilissa se sanoo suorittaneensa asepalveluksen sissinä lapissa. ja vitut


    • Avohoitopotilas

      Perussuomalaisten ehdokas Seppo Huhta, ex-uutisankkuri, on kaverina. Nikitakin voi kohta olla kaupunginvaltuutettu, kansanedustaja ja ministeri, ellei suorastaan presidentti. Hipheihurraa.

      • perapervo777

        joo niinpä näkyi olevan,625 kaveria mm.Sari Sarkomaa,Arto Nyberg ym. Suosittu mies.


    • Saudi

      Ja eukot näkyy vaihtuvan edelleen tiuhaan tahtiin.Ann-Marie lähti vissiin pohjosiin, sitä ennen oli Mii Vainio ja nyt on joku Sanna B, jolla pfofiilissa muistaakseni dobberin kuva. Kyl on suosittu moinen paskaläjä.

    • Voi ei

      FB:ssä; Alexandra Fouganthine

      Asuu nyt paikkakunnalla Helsinki, Finland Eronnut

      Nykyään erotaan niin helposti...

    • Hengen-mies

      Olisi kiinnostavaa kuulla, mikä on Suomen evankelis-luterilaisen kirkon kanta tähän asiaan. Avioerohan on synti, joten jos Nikita tulisi uskoon, pitäisikö hänen naida uudelleen joku seitsemästä vaimostaan?

      • Juha5545555555

        Tappakaa Fouganrtine hei Poiisit. Jokutunnistuslaite jalkaan hautajaisiin saakka. SAATANA PASKAT POLISIT


    • HuuHaa huuHaa

      Kovasti näköjään tuntuu vielä kiinnostavan tuo Nåkonting. Repostelkaa seuraavaksi vaikka Reijo Hammarin elämä.

    • Alexadra Alfa

      Onhan tuo naamakirjassa...mittee sie hourailet.

    • leivätön pöytä.

      Valjakkala on ollut niin kauan vankilassa, että ei se niin vaan sopeudu enää yhteiskuntaan.
      Aleksandra taas haki julkisuutta menemällä Nikita (Juhan) kanssa naimisiin. Se avioliitto oli tuhoon tuomittu jo heti kättelyssä.
      Valjakkala oli tottunut rikolliseen elämään ja mihinkä se tiikeri juovistaan pääsee.
      Lehdissä hehkuteltiin niin onnellista. Moneskohan eukko tämä Aleksandra sitten sille linnankundille olikaan.
      Sen tiesi varmasti jokaikinen lukija, että se liitto ei tule kestämään.
      Ei ole kestäneet muutkaan liitot.

    • Anonyymi

      Nikita kuoli.

      • Anonyymi

        Hyvä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3792
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1480
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1184
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      59
      1051
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe