Miten saan vaihdettua Adobe-ohjelmiin ikonit? Tein itse uudet ikonit ohjelmille, mutta en tiedä, mistä ne saa vaihdettua. Ja mulla on mac.
Ikonien vaihto
mac osx
2
435
Vastaukset
- jäänyt jälkeen
per..seestä tää mac os verrattuna windows 7. Luulin vuosia käyttäneenä tämän olevan ainoa oikea, mutta nyt kun hankin toisen koneen ja siihen windows 7 niin on jo valovuoden edellä maccia käyttöjärjestelmän asetuksissa ja käytettävyydessä.
- 1stMacFinn
1) valitse se uusi kuvake, cmd C eli kopioi
2) valitse se ohjelma, jonka kuvakkeen haluat vaihtaa, cmd i eli näytä tietoja.
3) klikkaa sitä ikonia siellä ylhäällä, cmd-V eli sijoita.
Tosi vaikeeta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560