LOPETTAKAA SOTA!

Miksi tätä palstaa tarvitsee pilata jollain sotimisella koko ajan? Sotiminen vie kaikesta viimeisetkin voimat.

Miksi tarvitsee koko ajan hyökkäillä toisen ajatuksia vastaan? Antakaa ihmisten ajatella niin kuin ajattelevat.

24

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja ivaava sävy kirjoittelussa jatkuu ja pilkkakirves lentää.

Riidelkää, niin saatte tupakkaa - ja keuhkoahtauman, jonka saa jokainen tarpeeksi pitkään tupakoiva. Tapasin kerran laivalla naisen, jonka mies oli kuollut keuhkoahtaumaan oltuaan sitä ennen polttamatta 25 vuotta! Lääkäritkin olivat ihmetelleet asiaa, mutta niin pirullinen voi tupakka olla. Nainen sanoi, että hänen teki aina mieli kertoa miehestään nähdessään jonkun polttavan.

Keuhkoahtaumaan kuolee tukehtumalla. Minulla on jossain tallella naisen yhteystiedot, muttei ole tullut soitettua. Se oli tuon naisen ensimmäinen laivamatka miehensä kuoleman jälkeen.

En tiedä, miksi tämän kirjoitin. Sapettaa kai. Meidän jokaisen kun tulisi aloittaa maailmanparantaminen omasta navastaan ja antaa lähimmäisenkin tutkia omaa napaansa.

• "Se oli tuon naisen ensimmäinen laivamatka miehensä kuoleman jälkeen."

- Naisesta näkyi kärsimys. Hän oli koonnut noin vuoden itseään.

Pitäisi penkoa allakat läpi ja soittaa joskus.

*

Aloin penkoa... Matka oli 21.9.2008. Olimme asuneet tuolloin jo yli puoli vuotta homeasunnossa, mutta joka selvisi minulle vasta kuun lopussa.

- Olen kirjoittanut allakkaan naisen ja asuinpaikan nimen. On myös merkintä: "mies kuoli vuosi sitten keuhkoahtaumaan, vaikka oli lopettanut tupakanpolton 25 v. sitten".

• sanoisin

Jos 25 vuotta tupakoimattomana ollut saa keuhkoahtaumataudin, niin itse kyllä epäilisin syyksi aivan jotain muuta tekijää kuin tupakkaa.

Tämä on kovin tyypillistä. Tupakka on jatkuvasti esillä kaikissa keskusteluissa ja kaikki muut keuhkojen toimintaa heikentävät ympäristösaasteet ovat täysin tuntemattomia Maija ja Matti Maallikoille. Sitäkään ihmiset eivät yleisesti vielä tiedä, että ulkoilma on nykyään huomattavasti sisäilmaa saastuneempaa (poislukien tietysti homeesta ja muista sisäilmaongelmista kärsivät sisätilat). Vauvojakin nukutetaan ulkona jopa huippuotsonikausilla. Vauvojen keuhkot eivät otsonia kestä. Silti ainoa huoli vauvojaulkonanukuttavilla näyttäisi olevan jostain kantautuva tupakanhaju.

• sanoisin kirjoitti:

Jos 25 vuotta tupakoimattomana ollut saa keuhkoahtaumataudin, niin itse kyllä epäilisin syyksi aivan jotain muuta tekijää kuin tupakkaa.

Tämä on kovin tyypillistä. Tupakka on jatkuvasti esillä kaikissa keskusteluissa ja kaikki muut keuhkojen toimintaa heikentävät ympäristösaasteet ovat täysin tuntemattomia Maija ja Matti Maallikoille. Sitäkään ihmiset eivät yleisesti vielä tiedä, että ulkoilma on nykyään huomattavasti sisäilmaa saastuneempaa (poislukien tietysti homeesta ja muista sisäilmaongelmista kärsivät sisätilat). Vauvojakin nukutetaan ulkona jopa huippuotsonikausilla. Vauvojen keuhkot eivät otsonia kestä. Silti ainoa huoli vauvojaulkonanukuttavilla näyttäisi olevan jostain kantautuva tupakanhaju.

"Jos 25 vuotta tupakoimattomana ollut saa keuhkoahtaumataudin, niin itse kyllä epäilisin syyksi aivan jotain muuta tekijää kuin tupakkaa."

- Nainen oli jo vanha ja mies polttanut pitkään ennen lopettamistaan. Mitä kauemmin tupakoi, sitä suuremmat riskit.

Jos ympäristösaasteiden lisäksi änkeää vielä tupakansavumyrkkyä keuhkoihin, aika ajattelematon täytyy olla.

• Homeherkkä#
        sanasinko kirjoitti:

"Jos 25 vuotta tupakoimattomana ollut saa keuhkoahtaumataudin, niin itse kyllä epäilisin syyksi aivan jotain muuta tekijää kuin tupakkaa."

- Nainen oli jo vanha ja mies polttanut pitkään ennen lopettamistaan. Mitä kauemmin tupakoi, sitä suuremmat riskit.

Jos ympäristösaasteiden lisäksi änkeää vielä tupakansavumyrkkyä keuhkoihin, aika ajattelematon täytyy olla.

Kirjoitit:
        "Jos ymrpäristösaasteiden lisäksi änkeää VIELÄ TUPAKANSAVUMYRKKYÄ keuhkoihin, aika ajattelematon täytyy olla".

No minä ns. kosteusvauriomikrobiallergikkona poltan tupakkaa kaiken aikaa, josta tupakanpoltosta minä en ole koskaan oireillut ennen kosteusvaurimikrobityöpaikka-altistustani, en 24-vuotisen kosteusvauriotyopaikka-altistusikanani, en myöskään yli 10 vuoden aikana työpaikka-altistuksen päättymisen jälkeen. Tupakanpolttoni ai ole minulle aiheuttanut minkäänlaista oirelua koskaan, ei muillekaan tuntemilleni tupakanpolttajille alkaen tuolta 1800-luvun lopulla syntyneistä.
        Toki kosteusvauriotyöpaikka-altistukseni loppuvuosina "oireilujeni" syyksi tt-lääkärin epikriisistä näkyy tupakanpoltto. Hammaslääkärini aivopesi minua ilmoittaen tupakanpolttoni olevan syynä työpaikka-altistukseni loppuvuosina ilmenneeseen runsaaseen hammaskivimuodostukseen kuin myös ienverenvuotoon hampaita harjatessa.

TIETEELLISTEN tutkimusten mukaan tupakanpoltosta on se hyöty. että tupakanpolttaja poistuu tältä planeetalta n. 10 vuotta aikaisemmin verrattuna ei-tupakanpolttajaan.
        Kun tupakanpoltosta aiheutuvat sairaudet tappavat vanhuuseläke-eläkeikäisiä n. 10 vuotta aikaisemmin kuin muita vanhuuseläke-ikäisiä, niin aikamoinen säästöhän siitä seuraa vanhuuseläkkeitä maksaville eläkevakuutusyhtiöille, kuin myös kuntien veronmaksajille tuon kymmenen vuoden aikana tapahtuvan terveydenhoidoSÄÄSTÖN Kela-lääkekorvaussäästön muodossa.

Kun maamme terveysviranomaiset alkoivat kohuta 1990-luvulla tupakkasairauksien aiheuttamista kustannuksista terveydenhuolle, niin aloin laskeskella, että maksoin siihen aikaan tupakanpoltostani VEROA VALTIOLLE n. 7000 mummonmarkkaa vuodessa´, kuten monet muutkin senaikaiset tunetemani tupakanpolttajat. Nythän tupakkaveroa on korotettu kaiken aikaa, joten maksan tänä päivänä TUPAKKAVEROA euroissa vielä enemmän.

Lääkärinpalveluita tupakanpolttoni ansiosta en ole tarvinnut koskaan, kuten eivät tuntemanani muutkaan 1800-luvun lopulla eivätkä sen jälkeenkään syntyneet henkilöt, jotka ovat tupakkaa polttaneet.

Sanoisin näin, että n. 7000 mummonmarkan vuosittaisena veronmaksajana (nyk. reilut 1000 euroa) olettaisin, että saisin yhteiskunnalta maksimipalvelut mikäli sairastuisin johonkin "tupakkasairauteen".
        Mikäli olisin maksanut vakuutusyhtiölle n. 7000 mummonmarkkaa vuodessa´yksityisvakuutuksen puitteissa, niin kaikki sairaanhoitokustannukseni olisi korvattu täysimääräisenä aina hamaan kuolemaani asti.

• Homeherkkä# kirjoitti:

Kirjoitit:
        "Jos ymrpäristösaasteiden lisäksi änkeää VIELÄ TUPAKANSAVUMYRKKYÄ keuhkoihin, aika ajattelematon täytyy olla".

No minä ns. kosteusvauriomikrobiallergikkona poltan tupakkaa kaiken aikaa, josta tupakanpoltosta minä en ole koskaan oireillut ennen kosteusvaurimikrobityöpaikka-altistustani, en 24-vuotisen kosteusvauriotyopaikka-altistusikanani, en myöskään yli 10 vuoden aikana työpaikka-altistuksen päättymisen jälkeen. Tupakanpolttoni ai ole minulle aiheuttanut minkäänlaista oirelua koskaan, ei muillekaan tuntemilleni tupakanpolttajille alkaen tuolta 1800-luvun lopulla syntyneistä.
        Toki kosteusvauriotyöpaikka-altistukseni loppuvuosina "oireilujeni" syyksi tt-lääkärin epikriisistä näkyy tupakanpoltto. Hammaslääkärini aivopesi minua ilmoittaen tupakanpolttoni olevan syynä työpaikka-altistukseni loppuvuosina ilmenneeseen runsaaseen hammaskivimuodostukseen kuin myös ienverenvuotoon hampaita harjatessa.

TIETEELLISTEN tutkimusten mukaan tupakanpoltosta on se hyöty. että tupakanpolttaja poistuu tältä planeetalta n. 10 vuotta aikaisemmin verrattuna ei-tupakanpolttajaan.
        Kun tupakanpoltosta aiheutuvat sairaudet tappavat vanhuuseläke-eläkeikäisiä n. 10 vuotta aikaisemmin kuin muita vanhuuseläke-ikäisiä, niin aikamoinen säästöhän siitä seuraa vanhuuseläkkeitä maksaville eläkevakuutusyhtiöille, kuin myös kuntien veronmaksajille tuon kymmenen vuoden aikana tapahtuvan terveydenhoidoSÄÄSTÖN Kela-lääkekorvaussäästön muodossa.

Kun maamme terveysviranomaiset alkoivat kohuta 1990-luvulla tupakkasairauksien aiheuttamista kustannuksista terveydenhuolle, niin aloin laskeskella, että maksoin siihen aikaan tupakanpoltostani VEROA VALTIOLLE n. 7000 mummonmarkkaa vuodessa´, kuten monet muutkin senaikaiset tunetemani tupakanpolttajat. Nythän tupakkaveroa on korotettu kaiken aikaa, joten maksan tänä päivänä TUPAKKAVEROA euroissa vielä enemmän.

Lääkärinpalveluita tupakanpolttoni ansiosta en ole tarvinnut koskaan, kuten eivät tuntemanani muutkaan 1800-luvun lopulla eivätkä sen jälkeenkään syntyneet henkilöt, jotka ovat tupakkaa polttaneet.

Sanoisin näin, että n. 7000 mummonmarkan vuosittaisena veronmaksajana (nyk. reilut 1000 euroa) olettaisin, että saisin yhteiskunnalta maksimipalvelut mikäli sairastuisin johonkin "tupakkasairauteen".
        Mikäli olisin maksanut vakuutusyhtiölle n. 7000 mummonmarkkaa vuodessa´yksityisvakuutuksen puitteissa, niin kaikki sairaanhoitokustannukseni olisi korvattu täysimääräisenä aina hamaan kuolemaani asti.

"-- mikäli sairastuisin johonkin 'tupakkasairauteen'."

Olet sairastunut jo, et vain tunnusta sitä itsellesi, mutta omapa on asiasi. Jos pitää keuhkojaan savupirttinä, tietää, mitä siitä seuraa. Ei ole keuhkoja savusaunaksi luotu.

Ja myrkyistä vielä, nimenomaan tupakassa olevat mykotoksiinit aiheuttavat syöpää.

Googleta esim. sanoilla tobacco mycotoxin.

Tässäkin jotain:

http://govinfo.library.unt.edu/tobacco/disc/disc18.htm

http://no-smoking.org/sept99/09-10-99-5.html

http://www.docstoc.com/docs/54336867/Method-And-System-For-Assay-And-Removal-Of-Harmful-Toxins-During-Processing-Of-Tobacco-Products---Patent-6786221

• sanasinko kirjoitti:

"-- mikäli sairastuisin johonkin 'tupakkasairauteen'."

Olet sairastunut jo, et vain tunnusta sitä itsellesi, mutta omapa on asiasi. Jos pitää keuhkojaan savupirttinä, tietää, mitä siitä seuraa. Ei ole keuhkoja savusaunaksi luotu.

Ja myrkyistä vielä, nimenomaan tupakassa olevat mykotoksiinit aiheuttavat syöpää.

Googleta esim. sanoilla tobacco mycotoxin.

Tässäkin jotain:

http://govinfo.library.unt.edu/tobacco/disc/disc18.htm

http://no-smoking.org/sept99/09-10-99-5.html

http://www.docstoc.com/docs/54336867/Method-And-System-For-Assay-And-Removal-Of-Harmful-Toxins-During-Processing-Of-Tobacco-Products---Patent-6786221

Jk. Viimeinen linkki on patentti:

"Method And System For Assay And Removal Of Harmful Toxins During Processing Of Tobacco Products" [Menetelmä ja järjestelmä haitallisten toksiinien määrittämiseksi ja poistamiseksi tupakkatuotteita jalostaessa]

Kommenttina vaan, että aikamoista silmänlumetta koko homma, koska noita myrkkyjä ei voida oikeasti poistaa.

• Homeherkkä#

Kaikessa rauhassa, kaikessa rauhassa minun puolestani ihmiset voivat AJATELLA asiasta kuin asiasta mitä haluavat.

Tällä homesairauspalstalla on kyse geeniperimästä johtuvasta ns. kosteusvauriomikrobiallergiasta ja geeniperimäallergian aiheuttamista joko akuutti tai kroonisista sairauksista, johon allergiaan liittyy kosteusvauriorakennusaltistuksen aiheuttama geeniperimästä johtuva monimuotoinen immunologinen oireilu, joka oireilu saattaa johtaa myös ns. autoimmuunisairauksien puhkeamisiin.

Jostain syystä tälle palstalle on ilmestynyt henkilöitä, jotka väittävät sairstuneensa kosteusvauriorakennuksessa joko homeiden tuottamista mykotoksiineista (homemyrkyt), bakteereiden tuottamista endotoksiineista (bakteerimyrkyt) tai jopa 2-etyyliheksanolista (märälle betonille vedetty muovimatto).

Lääketieteellinen faktatieto vahvistaa neljään eri immunologiseen perustyyppiin kuuluvat allergiset ns.kosteusvauriomikrobiTULEHDUSoireilut sairaksineen aina IMMUNOLOGISIA KUDOSVAURIOMEKANISMEJA MYÖTEN.

Tämä palsta on pelikenttä, jolla palstan myrkkyfanaatikot väittävät, että kukaan ei allergisoidu ns. kosteusvauriohomeille eikä muillekaan ns. kosteusvauriomikrobeille. Eivät homepäiväkotilapset, ei homekoululaiset, ei homeopiskelijat, eivät noissa rakennuksissa olevat työntekijätkään.

Palstan myrkkytieteilijöiden mielestä mikäli home-, bakteerimyrkkyjä tai 2-etyyliheksanolia kosteusvauriorakennuksen sisäilmasta ei löydy, niin rakennuksen sisäilmasta aiheutuneet sairaudet ovat sisäsyntyisiä.

Minä tässä olen odotellut jo pitkään kuulevani tämän palstan kaikenkarvaisilta myrkkysairastuneilta vakuutusyhtiöiden myöntävän heille myrkkysairastumisiensa johdosta joko ammattitautilain tai vahingonkorvauslain mukaisia korvauksia.
      Ei vaan kuulu mitään vaikka professori M S-S on taustatukena kuin myös yksityiset myrkkyfirmat.

• Olet ollut Nisuiisun vastapooli palstalla ja sairastunut siihen, joka ikävä kyllä näkyy kirjoittelussasi.

Se on kaikkien läheisriippuvaisten tauti, josta pitäisi päästä eroon. "Elämää suurempi ilmiö" alkaa ohjata omiakin tekemisiään sairaaseen suuntaan. Alkaa taistella ilmiötä vastaan niin kuin sinä, Homeherkkä. Huudat jopa sanoilla, kun et luota voimaasi enää muuten, vaikka ilman sitä kirjoittaisit paremmin.

- En ole sokea Nisuiisulle. Hän on kohdellut minuakin raukkamaisesti postatessaan sähköpostiviestini palstalle pyytämättä sitä jälkikäteen edes anteeksi. Mutta täytyy hänessä olla jotain hyvääkin; kaikissa ihmisissä on. Se on tosiasia, Homeherkkä, jonka tähden (ollaksesi terve) sinun täytyy sietää palstalla toisenlaisiakin mielipiteitä kuin omasi.

Täällä täytyy myrkkyteorioidenkin voida elää. Olen sitä paitsi tietoinen siitä, että mikäli kärsin sieni-infektiosta, kärsin samalla homemyrkyistä, joita sienet tuottavat.

Jalassani todettiin jo yksi sieni, poskionteloitani ei ole vielä punkteerattu ja tutkittu mikroskoopilla kuten jalkaani, jossa oli sienirihmastoa ja johon sain aivan liian lyhyen sisäisen sienilääkekuurin.

• vertti-eetu
        sanasinko kirjoitti:

Olet ollut Nisuiisun vastapooli palstalla ja sairastunut siihen, joka ikävä kyllä näkyy kirjoittelussasi.

Se on kaikkien läheisriippuvaisten tauti, josta pitäisi päästä eroon. "Elämää suurempi ilmiö" alkaa ohjata omiakin tekemisiään sairaaseen suuntaan. Alkaa taistella ilmiötä vastaan niin kuin sinä, Homeherkkä. Huudat jopa sanoilla, kun et luota voimaasi enää muuten, vaikka ilman sitä kirjoittaisit paremmin.

- En ole sokea Nisuiisulle. Hän on kohdellut minuakin raukkamaisesti postatessaan sähköpostiviestini palstalle pyytämättä sitä jälkikäteen edes anteeksi. Mutta täytyy hänessä olla jotain hyvääkin; kaikissa ihmisissä on. Se on tosiasia, Homeherkkä, jonka tähden (ollaksesi terve) sinun täytyy sietää palstalla toisenlaisiakin mielipiteitä kuin omasi.

Täällä täytyy myrkkyteorioidenkin voida elää. Olen sitä paitsi tietoinen siitä, että mikäli kärsin sieni-infektiosta, kärsin samalla homemyrkyistä, joita sienet tuottavat.

Jalassani todettiin jo yksi sieni, poskionteloitani ei ole vielä punkteerattu ja tutkittu mikroskoopilla kuten jalkaani, jossa oli sienirihmastoa ja johon sain aivan liian lyhyen sisäisen sienilääkekuurin.

Kyllä Pekka Nikkola on kohdellut minua aivan hyvin. Hyvä tuki on ollut.
        Ilman hyvää tukea olisin ehkä murtunut täysin.

No sota jatkuu kosteusvauriomyrkyllisyyttä vastaan.
        Pelastan niin monta kuin vain voin.

Periksi ei passaa myrkyille antaa muuten voi alajella, että "KILLING ME SOFTLY".

Yksi parhaita tulkintoja tästä biisistä on minulla Herb Alpert & The Tijuana Brass. Levyllä LOST TRESURES. Raita 19.

Siinä hermo lepää kun näiden kaverien musaa kuuntelee. Parhaat on siltä "vauhdikkaalta" kuuskytluvulta.

• vertti-eetu
        vertti-eetu kirjoitti:

Periksi ei passaa myrkyille antaa muuten voi alajella, että "KILLING ME SOFTLY".

Yksi parhaita tulkintoja tästä biisistä on minulla Herb Alpert & The Tijuana Brass. Levyllä LOST TRESURES. Raita 19.

Siinä hermo lepää kun näiden kaverien musaa kuuntelee. Parhaat on siltä "vauhdikkaalta" kuuskytluvulta.

Kirjoitusvirheet johtuu ehkä "Toksiinimyrkyllisyyden aiheuttamista mustista pilkuista näkökentässä".
        Niitä on liian paljon. Silmälääkäri ei osannut paljoa tuohon sanoa.
        Mutta ei normaalia nuo pilkut kuitenkaan ole. Häiritseviä. Yksi suuri harmaa oikeassa peittää näkökenttää liian paljon. Kirjoitusvirheet voivat johtua toki monesta muustakin vauriosta.
        Lukihäiriöstä, vanhentumisesta ja kiireestä. Vaikka tästä jos joku selän takana hoputtaa.
        Koittakaa saada selvää.
        Taistelu tautia vastaan jatkuu. Koska en ole aivan oireeton.

• vertti-eetu kirjoitti:

"Kyllä Pekka Nikkola on kohdellut minua aivan hyvin. Hyvä tuki on ollut."

- Juup. Mutta musta kylki hälläkin, meillä kaikilla...

• vertti-eetu kirjoitti:

Kirjoitusvirheet johtuu ehkä "Toksiinimyrkyllisyyden aiheuttamista mustista pilkuista näkökentässä".
        Niitä on liian paljon. Silmälääkäri ei osannut paljoa tuohon sanoa.
        Mutta ei normaalia nuo pilkut kuitenkaan ole. Häiritseviä. Yksi suuri harmaa oikeassa peittää näkökenttää liian paljon. Kirjoitusvirheet voivat johtua toki monesta muustakin vauriosta.
        Lukihäiriöstä, vanhentumisesta ja kiireestä. Vaikka tästä jos joku selän takana hoputtaa.
        Koittakaa saada selvää.
        Taistelu tautia vastaan jatkuu. Koska en ole aivan oireeton.

No tää on pirullinen systeemi, kun ei voi jälkikäteen korjata virheitään.

Jokainen tekee virheitä, ei siitä pääse mihinkään.

Inhoan vaan tätä ikiaikaista munamankelia niin paljon, että jos huomaan jutussani virheen, postaan sen uudestaan. Mutta virheille, joita en huomaa, olen sokea...

• vertti-eetu
        sanasinko kirjoitti:

"Kyllä Pekka Nikkola on kohdellut minua aivan hyvin. Hyvä tuki on ollut."

- Juup. Mutta musta kylki hälläkin, meillä kaikilla...

mutta ei se saa liikaa menoa haitata. "Kylykimyyryä" jos ei muuta.
        En ole virheetön. Enkä siihen edes pyri. Rehellisyyteen kyllä

• palsta KIITOS

Tää palsta on täynnä idiootteja.
      Kaltaisianne idiootteja ei löydy työterveyshuollosta eikä erikoipoleilta.
      Teidän kirjoituksistanne ei oo hyötyä kenellekään.
      Pelottelu sujuu teiltä hyvin.

Yksi kosteusvauriotyöpaikalla astmaan ja moniin muihin sairauksiin sairastunut.
      Osatyökyvyttömyyseläkehakemus pantiin työterveyslekurin kanssa vireille viime viikolla.

• "Pelottelu sujuu teiltä hyvin."

- Joo, ei pelottelu ole ratkaisu.

Nenähuuhteluistakin on joku asiantuntija minua pelotellut, vaikka oikeasti se on pitänyt limakalvoni paremmassa kunnossa.

Jos tuntuu hyvälle, se on hyvää - muistakaa se. Kuunnelkaa itseänne ja kroppaanne.

• pois pois

kosteusvaurio ei aiheuta astmaa

• pois pois kirjoitti:

kosteusvaurio ei aiheuta astmaa

"kosteusvaurio ei aiheuta astmaa"

- Silkkaa provosointia. Puhu omasta puolestasi vaan.

• vertti-eetu

Pelastit päiväni. Nyt täällä on ainakin yksi kirjoittaja joka ei ole idiootti.

Idiootteja on monenmoisia.

Ihmetellyt olen heitä jotka asuvat edelleenkin kosteusvaurioisessa asunnossa, kyhjöttävät sisällä lipättäen kaljaa tai väkevämpiä tuskiinsa. Tai vetävät lääkäreiden määräämiä psyykenappeja sairauteensa jonka on aiheuttanut vaarallinen vaikka "homemyrkyllisen asunnon sisäilma". En pidä ketään Teistä kuitenkaan idioottina vaan ehkä häveliäänä ja arkana kun kyse on sanasta HOME vaikka se olisi vienyt terveyden.

Laitoin tuon " homemyrkyt" Mikä on Professori Tuula Putus jutussaan maininnut. Oliko Hyvä Terveys vai.
        Minä en "hehkuta" ketään professoria erityisesti . Kaikkia hometutkijoita fanitan ja toivon menestystä tutkimuksissaan heille.

Gooklaa Professorien Tuula Putus ja Mirja Salkinoja-Salonen juttuja ja lue aika tarkoin mistä on kysymys.
        En ole peloittelija enkä vähättelijä olempahan siltä väliltä.

Herättelen ihmisiä olemaan valppaana ja toimimaan nopeasti jos räkä alkaa valumaan kosteusvauriorakennuksessa ja loppuu muualla valumasta. Tai jos samoissa paikoissa raavituttaa ankarasti ja muualla ei. Nämä ovat silmäkirvelyjen lisäksi niitä alkuoireita ja tässä vaiheessa on vielä pieni mahdollisuus pelastua. Astma ja tulehduskierteet on sitten jo kovempi paikka.
        Vähättelijöitä esiintyy isännöitsijöiden, terveystarkastajien ja kostutusvirman porukoissa jotka tekevät mittatilaustöitä taloyhtiöille. Jotku pimittävät oikeaa tietoa ihmisten terveyden kustannuksella.
        Järjestelmämme on vähintäänkin outo.

Nyt on kuitenkin avuksemme tullut Home Talkoot ja siellä on henkilö olikohan Juhani Pirinen.

Vain idiootit eivät ota vakavasti Hometalkoot porukan juttuja.

Sanasinko hei. Varmasti oikealla tiellä ollaan. Loppuun saakka.

Lainaus alkaa:
        Osatyökyvyttömyyseläkehakemus pantiin työterveyslekurin kanssa vireille viime viikolla.
        Lainaus loppu.

Toivon sydämestäni, että kaikki kohdallasi nimimerkki "palsta KIITOS" menee nappiin.

• takia,

et eläkettä tule saamaan, näin on isot pojat päättäneet.

• Homeherkkä#

Kun kerroit tt-lääkärisi avustamana (tarkoitat kai tt-lääkärisi kirjoittamaa B-lausuntoa käsittäen sairaushistoriikkisi tutkimustuloksineen?) laittaneesi osatyökyvyttömyyseläkehakemuksen vireille viime viikolla (sen kirjoitit itsekö?), niin pidän peukkuja myönnön puolesta.
        Voisit osatyökyvyttömyyseläkehakemuksesi liitteeksi laatia oman sairaushistoriikkisi ja lähettää sen vakuutusyhtiölle, koska työkyvyttömyyseläkehakemusksen oma selvityskohta on todella suppea.

Moni osatyökyvyttömyyseläkepäätöksen saanut on pystynyt jatkamaan työtään kosteusvauriotyöpaikallaan aina eläkeikään asti.
        Samaa toivon myös sinulle.

Mitä tämän palstan asiasisältöön tulee, niin kaikki tulisi tarkistaa Googlesta.
        Kun tarkistaa, niin turhat pelot myrkyistä ja myrkkykuolemista häipyvät tiehensä.

Kaikkea hyvää sinulle. Tuohon vaiheeseen päästyäsi oletan sinulla olevan aikamoisen pitkä kärsimystie takanasi.

• vertti-eetu
        Homeherkkä# kirjoitti:

Kun kerroit tt-lääkärisi avustamana (tarkoitat kai tt-lääkärisi kirjoittamaa B-lausuntoa käsittäen sairaushistoriikkisi tutkimustuloksineen?) laittaneesi osatyökyvyttömyyseläkehakemuksen vireille viime viikolla (sen kirjoitit itsekö?), niin pidän peukkuja myönnön puolesta.
        Voisit osatyökyvyttömyyseläkehakemuksesi liitteeksi laatia oman sairaushistoriikkisi ja lähettää sen vakuutusyhtiölle, koska työkyvyttömyyseläkehakemusksen oma selvityskohta on todella suppea.

Moni osatyökyvyttömyyseläkepäätöksen saanut on pystynyt jatkamaan työtään kosteusvauriotyöpaikallaan aina eläkeikään asti.

Kun tarkistaa, niin turhat pelot myrkyistä ja myrkkykuolemista häipyvät tiehensä.

Kaikkea hyvää sinulle. Tuohon vaiheeseen päästyäsi oletan sinulla olevan aikamoisen pitkä kärsimystie takanasi.

Professorit Tuula Putus ja Mirja Salkinoja-Salonen haluavat ketään pelotella.

Homemyrkky ja solumyrkky. Molempi pahempi.

Myöntävät vaan miten asiat ovat ja sillä siisti. Jokainen on sitten itse vastuussa kuinka asiat vastaan ottaa ja miten toimii terveyttänsä hoitaen.

Gooklaa: Hometalo tarvitsee remontin. Lue ajatuksella ja eiku pelko pois.

Jos haluaa jatkoaikaa elämälle niin toimi oikein. Monessakin asiassa.

Toimi oman ropan tuntemusten mukaan. Sillä pääset vieläkin pitemmälle.

• pystyy
        Homeherkkä# kirjoitti:

homeisella työpaikalla tekemään jotain osaeläkeläisjuttua? Se on niin, että mahdoton yhtälö.

• Homeherkkä#
        pystyy kirjoitti:

homeisella työpaikalla tekemään jotain osaeläkeläisjuttua? Se on niin, että mahdoton yhtälö.

Jokaisen immuunijärjestelmä on yksilöllinen ja jokainen ns. kosteusvauriomikrobialtistuksesta (todettu mikrobimittauksilla) tulehdussairauksista kärsivä oppii immuunijärjestelmänsä toiminnan tuntemaan oman kantapäänsä kautta.

Tunsin jo 1990-luvulla henkilöitä, jotka jäivät osa-aikaeläkkeelle tai saivat osatyökyvyttömyyseläkkeen tulehdussairaustensa takia.
        Kun altistus puolitettiin, niin ovat pystyneet työskentelemään vanhuuseläkkeelle pääsyyn asti siinä samassa korjaamattomassa kosteusvauriorakennuksessa.
        Kun osa-aikaeläkkeen ikärajaa nostettiin 60 vuoteen, niin sen kanssa monitulehdussairas ei enää pysty pelaamaan, joten monitulehdussairas joutuu hakemaan osatyökyvyttömyyseläkettä ja aika hyvin niitä myönnetäänkin.
        Se taas jokaisen tulehdussairastuneen kohdalla jää nähtäväksi, kun siirtyy tekemään esim. pari viikkoa 8-tunnin työpäivää ja on pari viikkoa eläkkeellä pysyykö puolittamalla altistuksen immuunijärjestelmä eri tulehdussairauksiin määrättyjen lääkkeiden turvin rauhallisena, eli eri erikoispoleilla todetut tulehdussairaudet, koskien esim. poskionteloita, kurkunpäätä, silmiä, keuhkoputkia (kroninen keuhkoputkitulehdus/astma), ihoa, tuki-ja liikuntaelimiä, kurissa.
        Työpaikka-altistuksen puolittamisen ansiosta monien kohdalla jotkut tulehdussairaudet saattavat piiloutua oireettomuuden asteelle asti ja pukata päälle jälleen 8 tunnin työpäivään siirryttäessä.
        Tapana kun vakuutusyhtiöillä näyttää olevan myöntää osatyökyvyttömyyseläke ensin määräaikaisena, yleensä 1 vuosi, ja eläkkeen määräaikaisuuden päätyttyä sellainen tulehdussairastava, jonka sairaudet pysyvät kurissa altistuksen puolittamisen ansiosta tai joista jotkut häviävät jopa kokonaan, joutuu jälleen testauttamaan immuunijärjestelmäsä kestokyvyn UUDELLEEN 8 tunnin työpaikkamikrobialtistuksella tt-lääkärin seurannalla.
        Osatyökyvyttömyyseläkkeelle siirtyminen näyttää toimivan sellaisten kroonisista stulehdussairauksista kärsivien kosteusvauriotyöpaikkamikrbialtistuneiden kohdalla, joilla tulehduksen vaimentamislääkityksen lisääminen puree aina yhden sairauden akuuttitilanteeseen parantamalla tulehdukse, mutta siitä seuraa jonkin hänellä polilkiinisesti todetun toisen tulehdusssairauden paheneminen akuuttivaiheeseen, johon taas lisälääkitystarve.

Kun kosteusvauriotyöpaikkamikrobialtistuksesta seurauksena on hyperreaktiivinen astma (alkuvaiheessa todettu Kela-astma, myöhemmin jopa TTL:n ammattiastma), niin tt-lääkäri ei heidän kohdallaan edes ryhdy osatyökyvyttömyyseläkkeen hakemiseen, koske he reagoivat kosteusvauriorakennuksissa jo muutamissa minuuteissa joutuen poistumaan rakennuksesta välittömästi.

Ja sitten on meitä minunkaltaisiakin.
        Testautin eilen immuunijärjestelmäni kestokykyä n. 3 tunnin oma-autoaltistuksella per sivu lisänä päälle neljän tunnin omakotitaloaltistus (ei kosteusvaurio-omakotitalo). Olimme kotona n. klo 19.00 tienoilla.
        Ei oireen oiretta koko 10 tunnin altistusaikana.
        Kun aamulla heräsin puoli seitsämän tienoilla, niin aikamoinen kirvely ja paineen tunne nenän-, poskionteloiden- ja otsaonteloiden limakalvoilla. Kurkku kipeä, imusolmukkeet leuan alla ja niskassa räjähtämispisteessä, myös korvakäytävät. Keuhkoputkia kirveli ja köröyskä päällä. Limarauhaset aktiiviset ylä- ja alahengitysteitä myöten, eli räkä alkoi lentää joka ikisestä limakalvojani peittävästä limasolusta. Myös Iso punainen "pläntti " siivitti rintakehään (punapläntit tuttuja minulle), joten immuunijärjestemäni osallistui ihonikin kautta LUONTOmikrobialtistusreaktioon,
        Oma-autoaltistuksenkin (ei homeauto) tuomat kesäaikareaktiot jo ennestään tuntien minulla oli hengityssuojaimet varalla, vaan en pannut niitä päähäni, koska tämän vuoden lumettomana aikana luontomikrobialtistuksen seurauksena on ollut vain muutama päivän kestävä nuha-kurkkukipureaktio ja parin sormen kääreessäpito parisen viikkoa aiheuttajana multa-altistus.
        Kantapääni kautta opittuna oma auto-altistuksen aiheuttama limakalvotulehdusreaktio on huomiseen mennessä ohi aina köröyskää myöten.

Myös meidän, ns. kosteusvauriomikrobisltistuksesta "funssailevien" kohdalla, joiden limakalvo muu tulehdusreaktio alkaa muutaman tunnin kuluttua altistuksen päättymisen jälkeen, yksikään maamme tt-lääkäri ei edes harkitse osatyökyvyttömyyseläkettä. Tosin ei muutakaan eläkettä, koska heidän mielestään on olemassa parisataa virusta, jotka toinen toisensa jälkeen aiheuttavat meidänkaltaisillemme vain virusflunssia koskien myös keuhkoputkitasoa.

Mitä sairauksia sinulla todettiin työpaikka-altistusaikanasi, kun sinun mielestäsi homeisella työpaikalla sairastunut ei pysty tekemään jotain "osaeläkeläisjuttuja" ollenkaan?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      141
      7969
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2061
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2000
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      960
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      832
    Aihe