Kyselisin tämmöistä asiaa että jos muillakin ois samantapaista oireilua. Sairastan MS:ä ja kyseinen vaiva on sormien nivelissä ja ei meinaa parantua millään,ei voi välillä koskea mihinkään/hankaloittaa pirullisesti työssäkin.
Vaiva tuli kuin kirkkaalta taivaalta ja on kestänyt jo viikkoja,työ on osittain sellaista että myös osasyynä vaivojen alkamiseen?
Kolottavat nivelet.
nämäsä
2
750
Vastaukset 2
- myös mäsä
itte oon ihmetellyt samaa viikon verran ja työ saattaa mullakin vaikuttaa.
- MiunMäsä
Autohommissa,ja näköjään tuo ratin puristelu alkanut vaikuttaan niveliin,ei ole väliä, onko kesä tai talvi ilmasto.
Viikon kun saa olla lomalla,niin kerkee parantuun jotenkuten... Oiken kun on pakko pärjätä, on tuo jääsalva tuonut hetken helpotuksen,kun on kunnolla hieronnut käsiin.
Ei minullakaan vuosi takaperin näin kovin oireillut, oisko pieniä pahenimisia päällä? Pehmeitä sormikkaita kun on pitänyt,on saanut jonkunlaisen helpotuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43582Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33553En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32518Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37436
- 33435