Olisin tiedustellut, saako tupakansytyttimen polttimoa mista hankittua (Carina II 90 kyseessä) ?
Se näyttäis olevan kiinni muovikannassa, onko Toyotan kaupan omalla tiskillä vaan vai löytyykö Motonetin valikoimista?
Entä miten voi vaihtaa katkaisimien taustavaloja?
Penkinlämmitin pimeänä ja tais olla joku muukin.
Onkos himmentimen kytkimessä valoa alkujaan?
Ledit kiinnostais, onnistuuko, vai tuleeko joulukuusi?
Carina II kojelaudan polttimot ja vaihto
3
1344
Vastaukset
- Carina II
hommasin nyt tupakan sytyttimen polttimon muovikannalla , hinta 5 e luokkaa toyotan tiskillä.
Pikku lasikantainen sinisellä hupulla a 9e/kpl :). Siis sekin Toyotan orggis.
Näitä on yksi lämppärin säädinpaneelissa ja yksi tuhkakupin valona.
Mittaristossa on kolme isoa lasikantaa vihreällähupulla, ne korvasin motonetin vihreillä polttimoilla. 2,70e/2 paketti. Eli kaksi pakettia piti ostaa. Eli suht arvokkaita polttimoita mielestäni.- Carina II
Kaikki muut sitten uusittu paitsi katkaisinten polttimot, niiden vaihto lie aika askartelua?
Onko kellään kokemusta millaisen valaistuksen Ledit toisi mittaristoon? - damn123
Carina II kirjoitti:
Kaikki muut sitten uusittu paitsi katkaisinten polttimot, niiden vaihto lie aika askartelua?
Onko kellään kokemusta millaisen valaistuksen Ledit toisi mittaristoon?Ihan nätti tulee kun laittaa ledipolttimoita... Ite laitioin mittaristoon valkoiset ledit, tosin niistä tuli hieman vaaleensiniset sit loppujen lopuks, mut nätiltä näyttää eikä oo liian kirkas pimeälläkään. Biltemasta kannattaa mieluummin hakea noi ledipolttimot, on parempia kuin motonetin, ainakin väriltään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782