Vaikka kuinka alentaisi odotuksia, Queen onnistuu nykyään joka kerta alittamaan ne.
Faneja on vuoden ajan rahastettu 10 minuutin mittaisilla singleillä, ja pisteenä i:n päälle viimeisestä paketista jätetään pois muutama b-puolen kappale ja tilalle laitetaann Bohemian Rhapsodyn toiseen kertaan.
Voisiko yhtye enää enempää aliarvioida asiakkaitaan?
...
(Tämä oli tietysti retorinen kysymys, koska Queen onnistuu aina alittamaan yleisön odotukset julkaisuillaan!!)
Queen pettää aina
6
546
Vastaukset
- joka toiselle ei
Lataa ne ilmaiseksi netistä, niin voit sanoa, että siitäs saivat rahanahneet paskiaiset!
- kuinkatyhmävoiolla?
Joo, se laulaja on varsinkin rahastaja.
Onko topicin avaaja oikeasti niin tyhmä ettei tiedä, että kokoelmia julkaisevat yleensä levy-yhtiöt eikä bändit?- ...
Oletkos sattumalta lukenut keskustelupalstoja maailmalta?
Tämä tuotesarja on nimenomaan yhtyeen itse valitse muutaman vaihtoehdon joukosta, ja heidän vakituiset alihankkijaystävät ovat koostaneet materiaalin tähän muotoon. Tämä on siis yhtyeen itse hyväksymä tuote joka olisi ollut täysin erilainen jos herrat olisivat niin vain halunneet.
nimimerkki "En ole ostanut yhtäkään näistä kokoelmista"
- dszfsdfsdf
Minkäs kokoelman ne tällä kertaa julkaisee?
Alkaa vähitellen ihmetyttämään kuka näitä turhia kokelmia oikeasti ostaa ja kannattaako niitä julkaista, luulisi julkaisukustannusten olevan kalliimpia kuin mitä mitä niistä saa tuloja.
Lisäksi tulee vielä menetetty maine kun jossain vaiheessa ollaan parhaiten tunnettuja siitä että on julkaistu ennätysmäärä hyödyttömiä kokoelmia.
En tiedä onko tähän pelleilyyn syyllisiä yhtye vai levy-yhtiö, mutta älytöntä ja noloa se joka tapauksessa on.- Juuposojg
Roger Taylor kertoi eräässä haastattelussa että yhtiökokouksissa yhtye päättää mitä live levyjä ja kokoelmia julkaisevat.
- Jazzz
Bändi/levy-yhtiö tietysti miettii aina että pitäisikö tyydyttää hardcore-fanien (sinä, minä ym.) vain average-fanien tai kenties jopa mahdollisten uusien fanien mieltymyksiä ja vaaka on tähän asti kallistunut siihen suurempaan massaan...
Ehkäpä melko varmasti tulossa oleva levy-yhtiön vaihto tuo parannusta tähän ongelmaan, mene ja tiedä, mutta ainakin toivoisin myös noita "arkistojen aarteita" myyntiin tasokkaina julkaisuina :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569