Aihe

Yamaha YBR 125

dt_juho

Moro!

Olis tarkotus ostaa tollanen Yamaha ybr 125cc. Kaveri kerto että siinä ois tehoa noin 42 heppaa. Pitääkö paikkansa? Olis myös tarkotus keulia joten nostaako se noilla tehoilla keulaa ihan kaasusta? Paljonko kulkee? Kaverin mukaan takajarrukin on todella tehokas joten sillä on hyvä keulia. Myös keulaputket vaikuttavat suht järeiltä, joten tuskin tarvitsee pelätä niiden vääntymistä kun laskee keulan alas?

38

2559

    Vastaukset

    • mikä luumu tollane paska!!! EI tos ees keuli vaika sillee revittäää iha täysii ja rämäytää sen kytkime xDDXDDDDDDD!!!!111 SIIS KTM ON SEMMONE TEHOKAS! tolasta yamah paskaa ei ees kulje 100 tommone luumu nelari! xDDDD KTM on se 45 heposta takapyörält nii se kyl toimii! ei tos yamahas oo ku 3hp ja mun vakio derbi send drd pro limit sm edition enduro hussen taka lipal vie sen! sitku saan teharin nii kaelii kaasusta :DD xDDDD

      • kotaris on n.38 heppaa koneelta pelle.
        sun deris ei keuli koskaa kaasusta.
        eikä kotari oo tehokkain kevari, se on vaa ainut jonka tommone pelle tietää


      • jgsfhh kirjoitti:

        kotaris on n.38 heppaa koneelta pelle.
        sun deris ei keuli koskaa kaasusta.
        eikä kotari oo tehokkain kevari, se on vaa ainut jonka tommone pelle tietää

        älä kuule tuu tänne puhuu tolast paskkaa!! mö kuule tiedän tasan et kotaris on 45 hv takapyörältä ku mun serkul on semmone ja 250 cc ktm krossi ja mul on itel samurai mis on virikone ja vihreet venttiili hatut xDDDDDD ja toi mun derbi tuntuu jo nyt tehokaamal vaik vakio ku toi luumu samarui vaiks seki keulaa jo kaasust vitu noob! sitku siin derbis on se ala kauttine turbokit nii arvaa vaa kuinka käy xDDDDD


      • jgsfhh kirjoitti:

        kotaris on n.38 heppaa koneelta pelle.
        sun deris ei keuli koskaa kaasusta.
        eikä kotari oo tehokkain kevari, se on vaa ainut jonka tommone pelle tietää

        haistakkee kaikki pitkee paskooo miulta löytyypi tuolt navetasta ktm 125cc ja kyllä siitä tasan tuleepi se 45 hevosta takapyörältä!!! Virittelemällä saapi vielä enemmän irti, mie aattelin vaihtaa uuen nokka-akselin ja korkeapainemännän nii kyllä silloin löytyypi semmonen 53hp!!!! Että elekee tulko pätemään jos ette mistää mittee tiiä!! Nyt lypsämmee lehemät -->


      • öööööö kirjoitti:

        haistakkee kaikki pitkee paskooo miulta löytyypi tuolt navetasta ktm 125cc ja kyllä siitä tasan tuleepi se 45 hevosta takapyörältä!!! Virittelemällä saapi vielä enemmän irti, mie aattelin vaihtaa uuen nokka-akselin ja korkeapainemännän nii kyllä silloin löytyypi semmonen 53hp!!!! Että elekee tulko pätemään jos ette mistää mittee tiiä!! Nyt lypsämmee lehemät -->

        painuppas trolli nukkumaa


      • gasdfa kirjoitti:

        painuppas trolli nukkumaa

        Eli kannatais siis ostaa mieluummin tollanen KTM kun ybr? Onko kotarissa sitten vähemmän tehoa, kerta siitä ei tule edes 40hp takarenkaalta? Kun ybr:ssä kuitenkin n. 42.. Ja mistä tollasen nokka-akselin ja kp-männän sais ktmmään?


      • dt_juho kirjoitti:

        Eli kannatais siis ostaa mieluummin tollanen KTM kun ybr? Onko kotarissa sitten vähemmän tehoa, kerta siitä ei tule edes 40hp takarenkaalta? Kun ybr:ssä kuitenkin n. 42.. Ja mistä tollasen nokka-akselin ja kp-männän sais ktmmään?

        Kyllä kannattaa ostaa ehdottomasti mielummin se kotari. Ybr:ään verrattuna Ktm on toki vähän tehottomampi, ja ybr jättää 42 hp turvin seisovassa lähtössä varttimaililla kullasta tehdyn mopon helposti... mutta muuten sitten kotari onkin parempi kun sillä saa maantielle lähteä aina mäntiä täynnä oleva reppu selässä ja varmasti oppii purkamaan ja kasailemaan pyöräänsä ojissa ynnä pysähtymään jokaiselle vastaantulevalle bensa-asemalle tankkaamaan kun tankki on nopeasti tyhjentyvää mallia ja kulutuskin on vain kymppi sataselle. Ja onhan ktm:llä toki pari pientä miinuspuolta, eli se keula ei ole yhtä jämäkkää tekoa kuin yamahassa ja jarrutkin on teholtaan puutteelliset kuten testissä sanottiin. Kokonaisuutena kuitenkin Ktm on oiva ja erittäin luotettava valinta, - halpaa ajoa ja halpa ylläpitää soveltuen myös erinomaisesti sellaisille joille ei isi maksa vaan saa itse säästää ja ostaa sen edulliseen 8 kiloeuron hintaan ja lisävanteet ja varusteet ja öljyt ja bensat ja vakuutukset päälle. Kyllä se kannattaa, onhan se hyvä piikkinen kevari jossa on oikeat moottoripyörän äänet ja kuullostaa ainakin yhtä hyvältä kun naapurin vanha moottorisaha ellei sitten mäntä ja laakerit ole jumissa tai bensa loppu. Eli kannattaa ottaa se ktm, sillä pääsee täyzii ja hajapusa ja rykkönenkin jää valoissa kauas taakse paitsi tietenkin ybr menee edelle, onhan siinä sentään enemmän tehoakin eikä sitä tarvitse edes tankata eikä saa edes harrastaa korjaamista ojissa koko ajan, mikä on tosi harmillista. Kotarikauppaan siis mars mars ennenkuin ne loppuu.


      • pappabetalarinte kirjoitti:

        Kyllä kannattaa ostaa ehdottomasti mielummin se kotari. Ybr:ään verrattuna Ktm on toki vähän tehottomampi, ja ybr jättää 42 hp turvin seisovassa lähtössä varttimaililla kullasta tehdyn mopon helposti... mutta muuten sitten kotari onkin parempi kun sillä saa maantielle lähteä aina mäntiä täynnä oleva reppu selässä ja varmasti oppii purkamaan ja kasailemaan pyöräänsä ojissa ynnä pysähtymään jokaiselle vastaantulevalle bensa-asemalle tankkaamaan kun tankki on nopeasti tyhjentyvää mallia ja kulutuskin on vain kymppi sataselle. Ja onhan ktm:llä toki pari pientä miinuspuolta, eli se keula ei ole yhtä jämäkkää tekoa kuin yamahassa ja jarrutkin on teholtaan puutteelliset kuten testissä sanottiin. Kokonaisuutena kuitenkin Ktm on oiva ja erittäin luotettava valinta, - halpaa ajoa ja halpa ylläpitää soveltuen myös erinomaisesti sellaisille joille ei isi maksa vaan saa itse säästää ja ostaa sen edulliseen 8 kiloeuron hintaan ja lisävanteet ja varusteet ja öljyt ja bensat ja vakuutukset päälle. Kyllä se kannattaa, onhan se hyvä piikkinen kevari jossa on oikeat moottoripyörän äänet ja kuullostaa ainakin yhtä hyvältä kun naapurin vanha moottorisaha ellei sitten mäntä ja laakerit ole jumissa tai bensa loppu. Eli kannattaa ottaa se ktm, sillä pääsee täyzii ja hajapusa ja rykkönenkin jää valoissa kauas taakse paitsi tietenkin ybr menee edelle, onhan siinä sentään enemmän tehoakin eikä sitä tarvitse edes tankata eikä saa edes harrastaa korjaamista ojissa koko ajan, mikä on tosi harmillista. Kotarikauppaan siis mars mars ennenkuin ne loppuu.

        Paljonkos on huippunopeus ktm:ssä? Kuitenkin tulee ajettua moottoritieajoa aika paljon, joten sinänsä YBR kiinnostaisi. Se kuitenkin kulkee sen 150-160 oikeeta nopeutta. Ei tule ainakaan ongelmia ohitustilanteissa. Tosiaan myös alusta vaikuttaa paljon heikommalta kotarissa, kun vertaa esim YBR:n ja KTM:n takaiskareita. Uskaltaako tuolla kotarin takaiskarilla ajaa yli 100kmh ettei katkea? Sen verran heiveröistä tekoa verrattuna YBR:n kahteen takaiskariin.


      • dt_juho kirjoitti:

        Paljonkos on huippunopeus ktm:ssä? Kuitenkin tulee ajettua moottoritieajoa aika paljon, joten sinänsä YBR kiinnostaisi. Se kuitenkin kulkee sen 150-160 oikeeta nopeutta. Ei tule ainakaan ongelmia ohitustilanteissa. Tosiaan myös alusta vaikuttaa paljon heikommalta kotarissa, kun vertaa esim YBR:n ja KTM:n takaiskareita. Uskaltaako tuolla kotarin takaiskarilla ajaa yli 100kmh ettei katkea? Sen verran heiveröistä tekoa verrattuna YBR:n kahteen takaiskariin.

        Ktm:n teoreettinen huippunopeus lienee riippuvainen gravitaatiovoiman, tuulen sivuttaissuunnan sekä kuun asennon muutoksista, mutta käytännössä noin 90kmh alkaa olla maksimivauhti, sillä sen jos ylittää, alkaa tosiaan runkopalkit sekä takahaarukka huojumaan ja laakereista alkaa kuulua huomattavaa ulinaa. Myös ajonestojärjestelmä kytkeytyy viimeistään silloin, kun vauhti nousee 110kmh:een. Toisaalta tuo 90kmh nopeus riittääkin jo ihan hyvin rekkojen turvalliseen ohitukseen, eikä ktm:llä siis pitäisi jäädä ainakaan rekkojen jalkoihin. Myös kaupunkiajossa liikennevaloista ktm:llä pysyy liikennevirran mukana, tosin siitä saa ottaa kaikki irti ja kierrättää konetta yli 10k jotta sillä ei jäisi muun liikenteen, etenkään kiinalaisten nelitahtiskoottereiden jalkoihin. Tosin jotkut hyvin sisäänajetut baotianit antavat ktm:lle varsin kovan vastuksen, kun kyse on siis liikennevaloista kiihdyttämisestä.

        Lisäksi on suositeltavaa, että ktm:n omistaja pitäisi oranssia ajopukua, sekä oranssia turvakriteerit täyttävää avokypärää, sillä tällä asukokonaisuudella ktm:n omistaja tullaan huomaamaan varmasti. Itse asiassa kullasta tehdyn mopon omistajan eräs keskeisimmistä valintaperusteista tulisikin olla juuri näyttävyyden ja asianmukaisen ulkonäön tavoittelu, sillä näillä saavutetaan haluttua statusta sekä arvostusta mopopoikien sekä kylän varhaisteinien keskuudessa.

        Ktm:n ostaja saakin epäilemättä ostokselleen erittäin paljon katetta, ja lienee turhaa edes kyseenalaistaa sitä tosiasiaa, että tämä kaunis, suorastaan jalo moottoriajoneuvo on myös varttuneempien motoristien, autolijoiden, sekä muidenkin ihmisyksilöiden kiistattomassa suosiossa, ja sitä vuolaasti ylistävät myös bensiiniyhtiöt sekä moottoripyöräkorjaamot, - saavathan he tästä ylivertaisesta tuotteestaan suuren hyödyn omaa liiketoimintaansa ajatellen. Ktm soveltuukin kaikille, aina teineistä keski-ikäisenkin motoristin ykköspyöräksi. Se onkin erittäin kannattava ja hyvä sijoitus, - ja mikä parasta, sekä hankinta - että huoltokustannukset pysyvät erittäin edullisina. Tarvittavat kulut voi rahoittaa vaikka viikkorahoilla, - ja vielä jää rahaa muuhunkin. Ja mikä parhainta, tämän täysin omassa luokassaan olevan kulkupelin kuljettamisesta saa vaatteisiinsa vielä suloisen tuoksun, - joka viimeistään paljastaa ktm:n kuljettajan olevan todellinen sankari.


      • the worm kirjoitti:

        Ktm:n teoreettinen huippunopeus lienee riippuvainen gravitaatiovoiman, tuulen sivuttaissuunnan sekä kuun asennon muutoksista, mutta käytännössä noin 90kmh alkaa olla maksimivauhti, sillä sen jos ylittää, alkaa tosiaan runkopalkit sekä takahaarukka huojumaan ja laakereista alkaa kuulua huomattavaa ulinaa. Myös ajonestojärjestelmä kytkeytyy viimeistään silloin, kun vauhti nousee 110kmh:een. Toisaalta tuo 90kmh nopeus riittääkin jo ihan hyvin rekkojen turvalliseen ohitukseen, eikä ktm:llä siis pitäisi jäädä ainakaan rekkojen jalkoihin. Myös kaupunkiajossa liikennevaloista ktm:llä pysyy liikennevirran mukana, tosin siitä saa ottaa kaikki irti ja kierrättää konetta yli 10k jotta sillä ei jäisi muun liikenteen, etenkään kiinalaisten nelitahtiskoottereiden jalkoihin. Tosin jotkut hyvin sisäänajetut baotianit antavat ktm:lle varsin kovan vastuksen, kun kyse on siis liikennevaloista kiihdyttämisestä.

        Lisäksi on suositeltavaa, että ktm:n omistaja pitäisi oranssia ajopukua, sekä oranssia turvakriteerit täyttävää avokypärää, sillä tällä asukokonaisuudella ktm:n omistaja tullaan huomaamaan varmasti. Itse asiassa kullasta tehdyn mopon omistajan eräs keskeisimmistä valintaperusteista tulisikin olla juuri näyttävyyden ja asianmukaisen ulkonäön tavoittelu, sillä näillä saavutetaan haluttua statusta sekä arvostusta mopopoikien sekä kylän varhaisteinien keskuudessa.

        Ktm:n ostaja saakin epäilemättä ostokselleen erittäin paljon katetta, ja lienee turhaa edes kyseenalaistaa sitä tosiasiaa, että tämä kaunis, suorastaan jalo moottoriajoneuvo on myös varttuneempien motoristien, autolijoiden, sekä muidenkin ihmisyksilöiden kiistattomassa suosiossa, ja sitä vuolaasti ylistävät myös bensiiniyhtiöt sekä moottoripyöräkorjaamot, - saavathan he tästä ylivertaisesta tuotteestaan suuren hyödyn omaa liiketoimintaansa ajatellen. Ktm soveltuukin kaikille, aina teineistä keski-ikäisenkin motoristin ykköspyöräksi. Se onkin erittäin kannattava ja hyvä sijoitus, - ja mikä parasta, sekä hankinta - että huoltokustannukset pysyvät erittäin edullisina. Tarvittavat kulut voi rahoittaa vaikka viikkorahoilla, - ja vielä jää rahaa muuhunkin. Ja mikä parhainta, tämän täysin omassa luokassaan olevan kulkupelin kuljettamisesta saa vaatteisiinsa vielä suloisen tuoksun, - joka viimeistään paljastaa ktm:n kuljettajan olevan todellinen sankari.

        Mutta ybr:ässä on tehoa 42 heppaa takarenkaalta ja sen takia teoreettisee huippunopeuteen 25-8 väleillä vaikuttaa myös suotuisasti aurinkotuulet, kuskin peniksen paksuus mitattuna terskasta ja on kääntäen verrannollinen kuskin iän kuutiojuuren derivaatasta. kaavalla a b saadan huippunopeudeksi 206 mailia tunnissa ja sivuttaiskiihtyvyydeksi 14,2g:tä. Suosittelen pyörää edellämainituista syistä ja vielä siksi että pyörällä on helppo keulia, ajotietokoneesta voi valita 5 asteen tarkkuudella kuinka suuren kulman haluaa. lisävarusteina saa myös abs:n viidellä eurolla ja apupyörät eurolla. KAUPAN PÄÄLLE EURON JUUSTO!


      • proud ybr owner kirjoitti:

        Mutta ybr:ässä on tehoa 42 heppaa takarenkaalta ja sen takia teoreettisee huippunopeuteen 25-8 väleillä vaikuttaa myös suotuisasti aurinkotuulet, kuskin peniksen paksuus mitattuna terskasta ja on kääntäen verrannollinen kuskin iän kuutiojuuren derivaatasta. kaavalla a b saadan huippunopeudeksi 206 mailia tunnissa ja sivuttaiskiihtyvyydeksi 14,2g:tä. Suosittelen pyörää edellämainituista syistä ja vielä siksi että pyörällä on helppo keulia, ajotietokoneesta voi valita 5 asteen tarkkuudella kuinka suuren kulman haluaa. lisävarusteina saa myös abs:n viidellä eurolla ja apupyörät eurolla. KAUPAN PÄÄLLE EURON JUUSTO!

        Te Ette Oikesta Ymmärrä! KooTeeÄmmää Tehookkaampaa Kevaria Ei Ole Olemassa paitsi ,TM Ja HM Ja GG Ovat Yhtä Tehokkaita Mutta, Itse Ottaisin Silti KTM ;) Ja Yammaha YBR On Oikeasti Sellainen Noin 10HP Luumu Ja Sen Runko Ja Iskarit On Huonommat Kuin KoTaRissa Idiootit! KoTaRissa On Se Noin 45HV Ja Se Kestää Vaikka Ylimenneetkeulimiset Ilamn Naarmuakaan.


      • Kaikki ei halua keulia, koska se on turhaa.


      • sä oot evo kirjoitti:

        älä kuule tuu tänne puhuu tolast paskkaa!! mö kuule tiedän tasan et kotaris on 45 hv takapyörältä ku mun serkul on semmone ja 250 cc ktm krossi ja mul on itel samurai mis on virikone ja vihreet venttiili hatut xDDDDDD ja toi mun derbi tuntuu jo nyt tehokaamal vaik vakio ku toi luumu samarui vaiks seki keulaa jo kaasust vitu noob! sitku siin derbis on se ala kauttine turbokit nii arvaa vaa kuinka käy xDDDDD

        Vittu sä oot jätkä urpo!!!!! Just äske kaverin kaa vedettii kaks pääl 110kmh ja keulii ihan mukavasti. Suosittelen.


      • öööööö kirjoitti:

        haistakkee kaikki pitkee paskooo miulta löytyypi tuolt navetasta ktm 125cc ja kyllä siitä tasan tuleepi se 45 hevosta takapyörältä!!! Virittelemällä saapi vielä enemmän irti, mie aattelin vaihtaa uuen nokka-akselin ja korkeapainemännän nii kyllä silloin löytyypi semmonen 53hp!!!! Että elekee tulko pätemään jos ette mistää mittee tiiä!! Nyt lypsämmee lehemät -->

        eipä taida olla piikkisessä excssä nokka-akselia ei vittu te tyypit ootte täällä tyhmiä :D Itellä ollu yamaha ybr hevosia on se 10 ja ei oikeen kelimie semmosella onnistu :D mielestäni kuitenkin parempi ajaa kuin esim cbr huiput on siinä 100-115 välillä mutta kakstahti kannattaa ostaa jos keulia haluaa tai muuten vaa mennä lujaa saahan toisaalta nuihin ybriin bbrän 150cc sylintereitäjos kovempaa haluaa päästä ja myös kaasaria on mikunilta esim


      • Derbis leipoo


    • Jessus mitä lässytystä 15v karvattomat tänne pistää. Eikö sanavarasto riitä KTM pidemmälle vai mikä on? Lähdetään vaikka siitä liikkeelle että kaikki 4t kevytmoottoripyörät on "luumuja" eiköhän se ole jo aivan selvä.

      YBR 125 on helppo ja ketterä ajaa ja sopii hyvin aloittelevalle motoristille eikä 2t ranneliikkeen tahdissa etunojassa ajavalle nappulalle jolla on pakko tarve huudattaa moottoria joka mutkassa.

      Nelaria suosittelen monistakin syistä. Eipähän tarvitse joka viikko vaihdella mäntää ja lisäillä öljyjä kun roiskuu joka raosta. Työntäkää jo ne kotkat perseeseen ja hankkikaa väh. 450cc nelari T: Kikki Hiiri.

      • Ja lisänä että kyllä se YBR mulla meni GPS 120 kun isompaa kaasaria, tehoputkea ja välityksiä kytki paikoillen.

        T: Kikki Hiiri


    • haluan kyllä nähsä ybr jossa muka 42 heppaa. kävin koeajamssa sellatteen niin oli ihan saatanan laiska

    • Just facepalm...

    • Joo kaveri on kyl kusettanu jätkää pahemma kerra :DDDDD Ajoin itte yamaha ybrrällä kortin ja nopeus oli maksimissaan 80-90

      • No sun Yyberi on ollut joku autokoulun kuristettu yksilö.
        Oikeesti Yyberi kulkee varsin pienellä virihommalla sen 120 oikeeta Sigmalla mitattuna.
        Tai sitten sulla on vielä isompi perse kuin äidilläs ja mopo ei sen takia kulje mihinkään.


    • Kyl kaverit ylistää noita kotareita... oha ne ihan perkeleen hyvii jotkut, mutta ei kaikki (joku KTM duke 125 muka nopea?) mutta kannattaa ottaa hintakin huomioon. Ei kaikilla oo varaa noita ostaa enkä itse näe mitään järkeä ostaa helvetin kallista piikkiä jolla ajaa sen 2-3 vuotta. Onhan se toki kiva että on hyvä kevari mutta kyllä niitä saa hyviä halvemmallakin. Itse ajaisin mieluummin nelarilla vaikka 2t onkin ehkä vähän nopeampi ja kiihtyy nopeammin... Mutta ne myös kuluttaa paljon, haisee paskalle (mielipidekysymys) ja koko ajan saa olla huoltamassa. Mutta mielipideasioista on turha kiistellä.

    • jokavitun 125cc 4t irtoo se 15hp molemminpuolin ja jokavitun teidän kisapiikeistä irtoaa se 30hp takapallolta molemminpuolin ei se oo niin vaikeeta

      • nykyajan nelaripiikkeistä irtoo yleensä 9-14.5 hp takaselta...


    • Woooot siis mitä vittua ajoin sillä pyörällä ajotaiautokoulus nii sill oli 4 vaihdetta ja 4 vaihteen 80 kmh ja siitä hitaasti 100 ja painoin sillo joku 50 kg luulin jo että kone räjähtää prkl ku satast mentii :D:D onko nyt ihan sama pyörä kysees ettei oi isompi ku 125 :D:D:D:D:D

    • Tietääkö kukaan minkä kokoinen suutin kannattaa asentaa ybr:rään, kun minulla on oma vakio peli ja hengittävämpi putki jo hankittu mutta kuulemma kaipaisi isompaa suutinta niin osaako kukaan neuvoa? ei kannata kysellä mitään kun en itse tiedä asiasta yhtään mitään minkä kokoinen nyt on vakio ybr:rässä...:)

      • Ei auta kuin purkaa se kaasutin pois ja katsoa mikä numero sen pääsuuttimen kantaan on stanssattu.
        Sitten ostat VÄHÄN suuremman samannäköisen suuttimen vaikka Stormilta ja koetat paraneeko kulku yhtään.

        Ei se avara putki ja isompi suutin paljoa tuo heposia lisää, tuskin huomaat eroa.


      • täytyy vaan koettaa kirjoitti:

        Ei auta kuin purkaa se kaasutin pois ja katsoa mikä numero sen pääsuuttimen kantaan on stanssattu.
        Sitten ostat VÄHÄN suuremman samannäköisen suuttimen vaikka Stormilta ja koetat paraneeko kulku yhtään.

        Ei se avara putki ja isompi suutin paljoa tuo heposia lisää, tuskin huomaat eroa.

        juu oon lukenu et ei tuo paljoo heppoja mut ääni muuttuu kun vakio kuulostaa semmoselta sähkömopolta... mutta kiitos kuitenkin:)


      • Asiasta tietämätön kirjoitti:

        juu oon lukenu et ei tuo paljoo heppoja mut ääni muuttuu kun vakio kuulostaa semmoselta sähkömopolta... mutta kiitos kuitenkin:)

        Ybr paska luumu koska kives


    • jaa täällä on oikeesti semmonen kuuluisa paska myrsky käynnissä. ybr on normaali 4-tahti kevari joka syö vähän noin 2,5 litraa 100km toisin kuin 2-tahti. 2-tahtisella on mukava pelleillä mutta kyllähän se vituttaa kun syö noin 9 litraa 100km

    • YBRäs on 7,5kW eli 10heppaa? huippuja sain 110km/h vakiona, en tiiä hemmetti et mistä te yyberii repasitte 42heppaa O_O

    • olen samaa mieltä kuin edellinen mulla on ybr ja papereissa lukee 7,6kw (tyyppi hyväksytty) ja tasasella vakiona kulkee 95kmh kone on melko kuristettu ainakin ilmanputsaris o tötsä ja putki pitää avartaa että alkaa kulkemaan ja tottakai kaasari. tietääkö joku muita viri keinoja?

    • 150cc sylinteri, isompi kaasari ja kuristamaton putki niin kyllä siinä ois tareeksi viriä

    • +pienikulutus
      +halpa
      -maalipinnat huonot maali lohkeilee
      -äänenvaimennin ruostuu puhki nopeemmin kun kerkeet sanoo "olisko kannattanu ostaa kotemi"
      -ruma
      Mutta pienellä työllä saa ohan hybän ja kestävän pyörä.

    • Mikä tahansa joka menee yli 60kmh keulii pikku harjoituksella. Itellä on lähes luumu Derbi mopo ja rengas nousee jo viikon harjoittelun jälkeen

    • 10hv ja menee vajaan sata todellista. Keulaa ei kannata rysäytellä kun paikat hajoo.

    • Omistan itse yamaha ybr 125 sen huipputeho on noin 7.5kw ja huippunopeus mulla on 110 omasta kokemuksesta voin kertoa että kytkin tässä vehkeessä on ihan paska mutta se ei kyllä hajoa koskaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onko Stefan Therman monimiljonääri?

      Jotkut väittävät että on, toisten mielestä pelkkä velka-elvis jolle kohta käy köpelösti. Mikä on totuus?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      6643
    2. Maisa tahtoo Mikon kanssa yhteisen lapsen

      On kuitenkin kiire sillä sairaus voi paheta ja se kaataisi vauvahaaveet: "Lentoemäntänä työskentelevä mediapersoona Maisa Torppa, 29, kertoo tuoreess
      71
      6232
    3. Maisuliini vongannut vieraalta mieheltä

      Käsi pystyyn kenelle tuli yllärinä: https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Torppa-taas-suhdeskandaalissa-Yritti-iskea-kaasonsa-miehen-ystavat-hylkasivat
      259
      3825
    4. Turun seudulla löydetty ensimmäiset uudelleen koronaan sairastuneet

      Taitaa rokotukset mennä hukkaan, kun ei tulekaan immuniteettiä. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/5039e73d-b54b-4edd-a962-a3c841d846d7
      Maailman menoa
      70
      2943