Semi Lommi rikostutkintaan?

Kirjeen saanut

Semi Lommi rikostutkinnassa, paha juttu jos meinaa vaaleissa pärjätä.

19

2171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KENKILLE kusta

      Meneekö syyteharkintaan, kun kusi toisten kengille viimetalvena?

    • kuka huolii

      Semistä ei ole kansanedustajaksi jos ei loikkaa äkkiä muualle!

      • dfghdfghdfh

        no olisko siitä muutenkaan? mukava heppuhan semi on, mutta pikkuisen alkaa huolestuttamaan tällainen touhu, että tälläkin palstalla ollaan työntämässä eduskuntaan milloin sahuria, milloin melkein muuraria jne.
        olisi hyvä jos eduskunnassa osaisi ihmiset jotakin muutakin kun soittaa suuta. siellä on jo läjä julkkiksia ja kuntien taviksia ja jokainen näkee mihin suuntaan tämä laiva ajelehtii.


    • Törkeää

      Kerro kunnolla mistä kyse tai sitten et kerro mitään.

    • utelias...

      Mitä semi on tehnyt vai liittyykö tämä jotenkin poliittisiin vääryyksiin?

    • Hovinsaari

      30.09.2016 myöhään illalla olimme CORNERissa.Olen vieläkin shokissa!!! En voi tästä asiasta olla sanomatta mitän. Mulle on pakko sanoa!!!! Olimme baarissa,oli kiva ja hauska. Mutta sitten tilanne muttui. Alkoi kamala tappelu /pahoinpitely. Tuntui siltä ,että kivat, hauskat ihmiset yhtäkkiä muttivat aggressiivisiksi. Ja hyökkäsivat VENÄLÄISEN miehen kimppun!!Mies oli vain barissa naisen kanssa ja koko aika pelasi pelikonella. Ekaa kertaa elämässäni näin sen, kuinka yksi ihminen voi provosoida toisia tulla vihaiseksi!!! Ja se "ihminen" on SEMI LOMMI (kaupunginvaltuutettu). Hän koko aika ,pikkuhiljaa
      syötti ystäville(pöytä piirissä)ryssäviha. Ja välillä ärsytti sanallisestti venäläista miesta. Sitten kun tilanne oli tarpeeksi kypsä ... Semi sai tehtyä lopputulos sanomalla VITTU TOI RYSSÄ!!! Ja toiset hyökkäsivät venäläisen miehen kimppuun.Monta miestä yhtä vastaan. Semi ei edes tavallan osallisunut tappelun. VITTU!!!! Hän vain nauroi/ nautti tilanteesta.Haluan nyt sanoa kaikille .... SEMI LOMMI - on suomalainen häpeä!!!!!!!! Ja salainen RASISTI!!! Anteeksi vain ,mutta puhun NYT! sydämeni surua täynnä!!!Haluan.. että rakas SUOMI olisi edellen meidän rauhallinen maa!

      • Viimelauantainamarssilla

        Lähetä tuo juttu iltalehteen, että kansa saa nähdä myös vassareiden väkivallan ihailun. Lähetä ehdottomasti, sinne voi ilman nimeä lähettää uutisvinkkiin. Niin olen itsekin aikoinaan tehnyt.


      • OnkoOikeastiTapahtunut

        PItääkö tuo juttu paikkansa ? Jos pitää niin ehdottomasti tieto julkiseksi.


      • Julkisuuteenkerrottava

        Mikä tilanne ? Puhutko totta ?


    • Tietoa645

      Kyllä pitää väittämä paikkansa!!!!

      • Sporttipubinasiakas

        Vassarin rasistinen väkivaltaan yllyttäminen. Ei kuulosta oikein hyvältä mutta ei kyllä kauheasti yllätäkkään .


      • Varmaatietoa

        Semi Lommi on tuomittu kotirauhan rikkomisesta ja pahoinpitelystä Kotkan raastuvassa 2016!


    • Vilunkipeli

      Semi saa mun äänen aina.

    • Kiusattu74

      Kyseinen mies oli yläasteella, Keskuskoulussa, koulukiusaaja. Ikävät muistot jäi näiltä ajoilta. Milloin vain haukkui, milloin tuli keskellä kaupunkia potkaisemaan
      :(

      • Tiusasenoppipoikako

        Millainen vässykkä antoi tuollaisen rimppakintun kiusata? Karkuunhan se aina juoksu kun mies käveli vastaan.


      • Enuskosanaakaan

        Kuka olet kiusattu74?


    • kerro-myös-se

      Minkä puolueen listoilta Semmin löytää?

    • homohkoa

      Miten vitussa jonkun nimi voi olla Semi? Onko se homo?

      • juurinäinn

        Semikova äijä pudottaa tollaset homohomottelijat. Meneppä esittelemään persereikääsi ja pyydä panoa polvillasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe