Citymarket

Tuleva myyjäkö?

Onko kellään kokemusta myyjänä Citymarketissa? Kuuluuko työntekijöille mitään etuuksia?

7

4075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annusska

ollut myyjänä K-Citymarket Sellossa. Meille ainakin kuului alekortit, joilla sai alennusta pääkaupunkiseudun Cittareista, sekä Keskon kortti jolla myönnetään useista Keskon liikkeistä alea. Lisäksi oli liikuntaseteleitä yms. Mutta parasta oli kyllä hyvä henki ja meininki joka Sellossa meillä cittarilaisilla oli :) Vaikka porukkaa oli paljon niin kaikki tuli hienosti toimeen keskenään ja töissä oli joskus ihan kivaakin! Voin siis suositella Cittaria omasta puolestani :) henkilökunta myös järjesti itse paljon ohjelmaa ja tekemistä: keilailuiltoja, baari-iltoja jne. Ja keskollahan on joka näköistä koulutusta ja juttua, esim. mestarimyyjäkisa sekä k-päivät jne.

• Tuleva myyjäkö?

Kiitos mukavasta vastauksesta, nyt sitten vaan odotellaan pääsenkö vai enkö pääse :)

• RautaRouva

Olin vuosia sitten myyjänä nimeltämainitsemattoman Cittarin maito-osastolla nimeltämainitsemattomassa kaupungissa.Siellä oli osastovastaavana niin käsittämättömän huumorintajuinen ja mukava tyyppi,että en koko elämäni aikana ole törmännyt TYÖELÄMÄSSÄ yhtä hauskaan tyyppiin.Kuset housussa sai aina töissä nauraa hänen vitseilleen ja töihin oli aina uskomattoman mukava tulla.MInulle ei kuitenkaan kelvannut tuolloin pelkkä Cittarin myyjän työ,vaan halusin työelämässä vähän jotakin enemmän.Lähdin opiskelemaan ja haaveilin paremmasta työstä ja palkasta.Nyt minulla on niiin sanottu "parempi" työ ja parempi palkka alalla,missä työyhteisöt ovat toinen toistaan myrkyttyneempiä ja hirveämpiä paikkoja.Työkaverit puukottavat selkään,kaikilla on paha olla ja huumori on kaukana!Burn Outin partaalla jatkuvasti sairaslomaa hakien haikeana muistelen Cittarin maitokaapin mukavaa meininkiä.Kuulostaa hullulta,mutta työelämään liittyen olisin lopulta ollut paljon onnellisempi kun en olisi sieltä koskaan lähtenytkään...

• ...

Itselläni kokemusta viitisen vuotta Citymarketissa työskentelystä, eikä ole kaduttanut. Rakastan työtäni yli kaiken! :)

• byää...yhyy...

Morjensta,morjensta!Nimimerkki RauraRouvan kirjoitus kolahti.Se voisi olla kuin suoraan minun elämästäni.Olin aikoinaan cittarissa töissä maito-osastolla ja viihdyin todella hyvin.Osastonhoitajaa kuvailisin aivan niin kuin RautaRouvakin kuvaili.Mahtava tyyppi!Sitten lähdin hullu opiskelemaan ensin lähäriksi ja myöhemmin sairaanhoitajaksi.Tässä sitä nyt sitten ollaan.Hermoromahduksen partaalla hoitoalalla.Vaikka sairaanhoitajan palkka onkin paljon enemmän kuin tavallisen cittarin rivimyyjän liiton palkka,on se silti liian vähän vastuullisesta ja raskaasta työstä,missä ollaan vastuussa ihmishengistä..Pakko myöntää että ennemmin olisin vaikka siellä cittarin maito-osastolla töissä.Kaipaan työelämään liittyen niitä huolettomia aikoja,milloin töissä oli huumorintajuinen ja rento meininki ja töihin oli kiva tulla.

• Ihmettelevä

Mitä ihmettä?Ammattikorkeakoulu tason koulutuksen saanut sairaanhoitajako täällä on muka sitä mieltä että olisi ennemmin cittarissa töissä myyjänä?Eihän siinä ole mitään järkeä!Mitenkäs paljon enemmän ne hoitsut tienaa nettona lisien kanssa mitä myyjät?Tuhat euroako?Häh?Olen kuullut paljon puhuttavan maamme hoitajapulasta.Onko tilanne todella jo niin vakava että hoitsut menevät ennemmin töihin vaikka cittariin?Inhoatko nimimerkki "byää...yhyy..."todella työtäsi noin paljon vai yritätkö vain provosoida?

• Anonyymi

Ei kuulu kun asiakaspalvelukin on ihan perseestä. Hämeenlinnassa tooooooossssssssiiiiiiiiii hoonoa. Mainostetaan että asiakas on tärkein mikä ei pidä paikkaansa. Ei oteta huomioon toiveita näin hämeenlinnassa. Onneksi ei tartte kuin joskus käydä tarjoustuotteita noutamassa. Lihatiskillä musta nainen ilman hanskoja nyplää tuoreita lihoja ei houkuta ostamaan tuoretuotteita

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe