Onko kellään kokemusta myyjänä Citymarketissa? Kuuluuko työntekijöille mitään etuuksia?
Citymarket
7
3849
Vastaukset
- Annusska
ollut myyjänä K-Citymarket Sellossa. Meille ainakin kuului alekortit, joilla sai alennusta pääkaupunkiseudun Cittareista, sekä Keskon kortti jolla myönnetään useista Keskon liikkeistä alea. Lisäksi oli liikuntaseteleitä yms. Mutta parasta oli kyllä hyvä henki ja meininki joka Sellossa meillä cittarilaisilla oli :) Vaikka porukkaa oli paljon niin kaikki tuli hienosti toimeen keskenään ja töissä oli joskus ihan kivaakin! Voin siis suositella Cittaria omasta puolestani :) henkilökunta myös järjesti itse paljon ohjelmaa ja tekemistä: keilailuiltoja, baari-iltoja jne. Ja keskollahan on joka näköistä koulutusta ja juttua, esim. mestarimyyjäkisa sekä k-päivät jne.
- Tuleva myyjäkö?
Kiitos mukavasta vastauksesta, nyt sitten vaan odotellaan pääsenkö vai enkö pääse :)
- RautaRouva
Olin vuosia sitten myyjänä nimeltämainitsemattoman Cittarin maito-osastolla nimeltämainitsemattomassa kaupungissa.Siellä oli osastovastaavana niin käsittämättömän huumorintajuinen ja mukava tyyppi,että en koko elämäni aikana ole törmännyt TYÖELÄMÄSSÄ yhtä hauskaan tyyppiin.Kuset housussa sai aina töissä nauraa hänen vitseilleen ja töihin oli aina uskomattoman mukava tulla.MInulle ei kuitenkaan kelvannut tuolloin pelkkä Cittarin myyjän työ,vaan halusin työelämässä vähän jotakin enemmän.Lähdin opiskelemaan ja haaveilin paremmasta työstä ja palkasta.Nyt minulla on niiin sanottu "parempi" työ ja parempi palkka alalla,missä työyhteisöt ovat toinen toistaan myrkyttyneempiä ja hirveämpiä paikkoja.Työkaverit puukottavat selkään,kaikilla on paha olla ja huumori on kaukana!Burn Outin partaalla jatkuvasti sairaslomaa hakien haikeana muistelen Cittarin maitokaapin mukavaa meininkiä.Kuulostaa hullulta,mutta työelämään liittyen olisin lopulta ollut paljon onnellisempi kun en olisi sieltä koskaan lähtenytkään...
- ...
Itselläni kokemusta viitisen vuotta Citymarketissa työskentelystä, eikä ole kaduttanut. Rakastan työtäni yli kaiken! :)
- byää...yhyy...
Morjensta,morjensta!Nimimerkki RauraRouvan kirjoitus kolahti.Se voisi olla kuin suoraan minun elämästäni.Olin aikoinaan cittarissa töissä maito-osastolla ja viihdyin todella hyvin.Osastonhoitajaa kuvailisin aivan niin kuin RautaRouvakin kuvaili.Mahtava tyyppi!Sitten lähdin hullu opiskelemaan ensin lähäriksi ja myöhemmin sairaanhoitajaksi.Tässä sitä nyt sitten ollaan.Hermoromahduksen partaalla hoitoalalla.Vaikka sairaanhoitajan palkka onkin paljon enemmän kuin tavallisen cittarin rivimyyjän liiton palkka,on se silti liian vähän vastuullisesta ja raskaasta työstä,missä ollaan vastuussa ihmishengistä..Pakko myöntää että ennemmin olisin vaikka siellä cittarin maito-osastolla töissä.Kaipaan työelämään liittyen niitä huolettomia aikoja,milloin töissä oli huumorintajuinen ja rento meininki ja töihin oli kiva tulla.
- Ihmettelevä
Mitä ihmettä?Ammattikorkeakoulu tason koulutuksen saanut sairaanhoitajako täällä on muka sitä mieltä että olisi ennemmin cittarissa töissä myyjänä?Eihän siinä ole mitään järkeä!Mitenkäs paljon enemmän ne hoitsut tienaa nettona lisien kanssa mitä myyjät?Tuhat euroako?Häh?Olen kuullut paljon puhuttavan maamme hoitajapulasta.Onko tilanne todella jo niin vakava että hoitsut menevät ennemmin töihin vaikka cittariin?Inhoatko nimimerkki "byää...yhyy..."todella työtäsi noin paljon vai yritätkö vain provosoida?
- Anonyymi
Ei kuulu kun asiakaspalvelukin on ihan perseestä. Hämeenlinnassa tooooooossssssssiiiiiiiiii hoonoa. Mainostetaan että asiakas on tärkein mikä ei pidä paikkaansa. Ei oteta huomioon toiveita näin hämeenlinnassa. Onneksi ei tartte kuin joskus käydä tarjoustuotteita noutamassa. Lihatiskillä musta nainen ilman hanskoja nyplää tuoreita lihoja ei houkuta ostamaan tuoretuotteita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381