Citymarket

Tuleva myyjäkö?

Onko kellään kokemusta myyjänä Citymarketissa? Kuuluuko työntekijöille mitään etuuksia?

7

3656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annusska

      ollut myyjänä K-Citymarket Sellossa. Meille ainakin kuului alekortit, joilla sai alennusta pääkaupunkiseudun Cittareista, sekä Keskon kortti jolla myönnetään useista Keskon liikkeistä alea. Lisäksi oli liikuntaseteleitä yms. Mutta parasta oli kyllä hyvä henki ja meininki joka Sellossa meillä cittarilaisilla oli :) Vaikka porukkaa oli paljon niin kaikki tuli hienosti toimeen keskenään ja töissä oli joskus ihan kivaakin! Voin siis suositella Cittaria omasta puolestani :) henkilökunta myös järjesti itse paljon ohjelmaa ja tekemistä: keilailuiltoja, baari-iltoja jne. Ja keskollahan on joka näköistä koulutusta ja juttua, esim. mestarimyyjäkisa sekä k-päivät jne.

      • Tuleva myyjäkö?

        Kiitos mukavasta vastauksesta, nyt sitten vaan odotellaan pääsenkö vai enkö pääse :)


    • RautaRouva

      Olin vuosia sitten myyjänä nimeltämainitsemattoman Cittarin maito-osastolla nimeltämainitsemattomassa kaupungissa.Siellä oli osastovastaavana niin käsittämättömän huumorintajuinen ja mukava tyyppi,että en koko elämäni aikana ole törmännyt TYÖELÄMÄSSÄ yhtä hauskaan tyyppiin.Kuset housussa sai aina töissä nauraa hänen vitseilleen ja töihin oli aina uskomattoman mukava tulla.MInulle ei kuitenkaan kelvannut tuolloin pelkkä Cittarin myyjän työ,vaan halusin työelämässä vähän jotakin enemmän.Lähdin opiskelemaan ja haaveilin paremmasta työstä ja palkasta.Nyt minulla on niiin sanottu "parempi" työ ja parempi palkka alalla,missä työyhteisöt ovat toinen toistaan myrkyttyneempiä ja hirveämpiä paikkoja.Työkaverit puukottavat selkään,kaikilla on paha olla ja huumori on kaukana!Burn Outin partaalla jatkuvasti sairaslomaa hakien haikeana muistelen Cittarin maitokaapin mukavaa meininkiä.Kuulostaa hullulta,mutta työelämään liittyen olisin lopulta ollut paljon onnellisempi kun en olisi sieltä koskaan lähtenytkään...

    • ...

      Itselläni kokemusta viitisen vuotta Citymarketissa työskentelystä, eikä ole kaduttanut. Rakastan työtäni yli kaiken! :)

    • byää...yhyy...

      Morjensta,morjensta!Nimimerkki RauraRouvan kirjoitus kolahti.Se voisi olla kuin suoraan minun elämästäni.Olin aikoinaan cittarissa töissä maito-osastolla ja viihdyin todella hyvin.Osastonhoitajaa kuvailisin aivan niin kuin RautaRouvakin kuvaili.Mahtava tyyppi!Sitten lähdin hullu opiskelemaan ensin lähäriksi ja myöhemmin sairaanhoitajaksi.Tässä sitä nyt sitten ollaan.Hermoromahduksen partaalla hoitoalalla.Vaikka sairaanhoitajan palkka onkin paljon enemmän kuin tavallisen cittarin rivimyyjän liiton palkka,on se silti liian vähän vastuullisesta ja raskaasta työstä,missä ollaan vastuussa ihmishengistä..Pakko myöntää että ennemmin olisin vaikka siellä cittarin maito-osastolla töissä.Kaipaan työelämään liittyen niitä huolettomia aikoja,milloin töissä oli huumorintajuinen ja rento meininki ja töihin oli kiva tulla.

      • Ihmettelevä

        Mitä ihmettä?Ammattikorkeakoulu tason koulutuksen saanut sairaanhoitajako täällä on muka sitä mieltä että olisi ennemmin cittarissa töissä myyjänä?Eihän siinä ole mitään järkeä!Mitenkäs paljon enemmän ne hoitsut tienaa nettona lisien kanssa mitä myyjät?Tuhat euroako?Häh?Olen kuullut paljon puhuttavan maamme hoitajapulasta.Onko tilanne todella jo niin vakava että hoitsut menevät ennemmin töihin vaikka cittariin?Inhoatko nimimerkki "byää...yhyy..."todella työtäsi noin paljon vai yritätkö vain provosoida?


    • Anonyymi

      Ei kuulu kun asiakaspalvelukin on ihan perseestä. Hämeenlinnassa tooooooossssssssiiiiiiiiii hoonoa. Mainostetaan että asiakas on tärkein mikä ei pidä paikkaansa. Ei oteta huomioon toiveita näin hämeenlinnassa. Onneksi ei tartte kuin joskus käydä tarjoustuotteita noutamassa. Lihatiskillä musta nainen ilman hanskoja nyplää tuoreita lihoja ei houkuta ostamaan tuoretuotteita

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe