Niin että sienimetsällä on tullut käytyä, sieltä löytyi tälläinen tatin näköinen (ja hajuinen) sienirykelmä. Keräsin niitä sitten lomamökille, ja huomasin että siinä on heltat! Se siis ihan näytti tatilta, mutta sillä oli vaalean ruskehtava jalka, ja niitä helttoja vähän. Sillä oli myös aika paksu jalka, ja pieni lakki,sellainen ruskea, hieman tumman ruskea. Ei kuitenkaan kauhean tumma.. Itse olen etsinyt netistä samankaltaisia sieniä, mutta mikään ei vastaa kuvausta. Jos joku tietää senkaltaisesta sienestä, niin kertoa saa. Ei uskalla sitä valmistaakkaan, kun ei tiedä pitääkö se ryöpätä vai ei. Otan vastaukset avosylin vastaan.
Tuntematon sieni.
Ihan hukassa
1
876
Vastaukset
- asdhvfx
Osta sieniopas! Ei tarvitse täällä arvailla!hsv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043