Mustatorvisienen hinta kuivattuna

cheersmate

niin että onko jollain käsitystä mustatorvisienen hinnasta kuivattuna?

5

6447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trubaensis

      Itse olen myynyt työkavereille 250 e/kg mikä on mielestäni vielä halpa hinta kun ottaa huomioon esim. puhdistuksen hitauden.

      • Sieni ohukas

        Siis enemmänkin voisi saada kuivatuista mustatorvisienistä.
        Itse en ole onnistunut löytämään mustatorvisieniä, suppilovahveroita sitäkin enemmän ja niitä on tullut myös kuivattua.
        Kyllä se sieni vaan menee olemattoman pieneksi ja kevyeksi, kun se kuivaa.
        Mustatorvisieni ei tuoreenakaan näytä kovin massiiviselta. Paljonkos tuoreita mustatorvisieniä tarvii, että niistä tulee kilo kuivattuja mustatorvisieniä ?
        Mustatorvisieniä ei varmaan myöskään kasva ihan joka paikassa ja kovin suuria määriä paikassaan.

        Sulla on hyvä työkaveri, joka käsittää sen työmäärän, mikä sisältyy siihen, että lopputuloksena on 1 kilo kuivattuja mustatorvisieniä ja maksoi pyytämäsi hinnan. Sellaiset tinkivät, jotka eivät käsitä työn määrää.


      • joku vaan
        Sieni ohukas kirjoitti:

        Siis enemmänkin voisi saada kuivatuista mustatorvisienistä.
        Itse en ole onnistunut löytämään mustatorvisieniä, suppilovahveroita sitäkin enemmän ja niitä on tullut myös kuivattua.
        Kyllä se sieni vaan menee olemattoman pieneksi ja kevyeksi, kun se kuivaa.
        Mustatorvisieni ei tuoreenakaan näytä kovin massiiviselta. Paljonkos tuoreita mustatorvisieniä tarvii, että niistä tulee kilo kuivattuja mustatorvisieniä ?
        Mustatorvisieniä ei varmaan myöskään kasva ihan joka paikassa ja kovin suuria määriä paikassaan.

        Sulla on hyvä työkaveri, joka käsittää sen työmäärän, mikä sisältyy siihen, että lopputuloksena on 1 kilo kuivattuja mustatorvisieniä ja maksoi pyytämäsi hinnan. Sellaiset tinkivät, jotka eivät käsitä työn määrää.

        Itsekin olin tuosta kiinnostunut, lopulta löysin maa- ja metsätalousministeriön tilastointitavan.

        Yksi kilo kuivia sieniä vastaa kymmentä kiloa tuoreita.

        Aika hyvän hinnan tuo oli saanut, Stockalta niitä saa pienissä pusseissa muistaakseni 275 euroa kilo.

        Taitavat tulla nykyisin Virosta samoin kuin kanttarellitkin. Hassua, laatukin parani samalla, ovat paljon paremmin siivottuja kuin ennen.


    • Anonyymi

      Paljonko voisi pyytää ämpärillisestä tuoreita torvisieniä?

    • Anonyymi

      Ruohonjuuressa 730€/kg

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe