Mustatorvisienen hinta kuivattuna

cheersmate

niin että onko jollain käsitystä mustatorvisienen hinnasta kuivattuna?

7

9969

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trubaensis

Itse olen myynyt työkavereille 250 e/kg mikä on mielestäni vielä halpa hinta kun ottaa huomioon esim. puhdistuksen hitauden.

• Sieni ohukas

Siis enemmänkin voisi saada kuivatuista mustatorvisienistä.
        Itse en ole onnistunut löytämään mustatorvisieniä, suppilovahveroita sitäkin enemmän ja niitä on tullut myös kuivattua.
        Kyllä se sieni vaan menee olemattoman pieneksi ja kevyeksi, kun se kuivaa.
        Mustatorvisieni ei tuoreenakaan näytä kovin massiiviselta. Paljonkos tuoreita mustatorvisieniä tarvii, että niistä tulee kilo kuivattuja mustatorvisieniä ?
        Mustatorvisieniä ei varmaan myöskään kasva ihan joka paikassa ja kovin suuria määriä paikassaan.

Sulla on hyvä työkaveri, joka käsittää sen työmäärän, mikä sisältyy siihen, että lopputuloksena on 1 kilo kuivattuja mustatorvisieniä ja maksoi pyytämäsi hinnan. Sellaiset tinkivät, jotka eivät käsitä työn määrää.

• joku vaan
        Sieni ohukas kirjoitti:

Siis enemmänkin voisi saada kuivatuista mustatorvisienistä.
        Itse en ole onnistunut löytämään mustatorvisieniä, suppilovahveroita sitäkin enemmän ja niitä on tullut myös kuivattua.
        Kyllä se sieni vaan menee olemattoman pieneksi ja kevyeksi, kun se kuivaa.
        Mustatorvisieni ei tuoreenakaan näytä kovin massiiviselta. Paljonkos tuoreita mustatorvisieniä tarvii, että niistä tulee kilo kuivattuja mustatorvisieniä ?
        Mustatorvisieniä ei varmaan myöskään kasva ihan joka paikassa ja kovin suuria määriä paikassaan.

Sulla on hyvä työkaveri, joka käsittää sen työmäärän, mikä sisältyy siihen, että lopputuloksena on 1 kilo kuivattuja mustatorvisieniä ja maksoi pyytämäsi hinnan. Sellaiset tinkivät, jotka eivät käsitä työn määrää.

Itsekin olin tuosta kiinnostunut, lopulta löysin maa- ja metsätalousministeriön tilastointitavan.

Yksi kilo kuivia sieniä vastaa kymmentä kiloa tuoreita.

Aika hyvän hinnan tuo oli saanut, Stockalta niitä saa pienissä pusseissa muistaakseni 275 euroa kilo.

Taitavat tulla nykyisin Virosta samoin kuin kanttarellitkin. Hassua, laatukin parani samalla, ovat paljon paremmin siivottuja kuin ennen.

• Anonyymi

Oikea hinta kuivatuille mustatorvisienille 730 kilo

• Anonyymi

Paljonko voisi pyytää ämpärillisestä tuoreita torvisieniä?

• Anonyymi

Ruohonjuuressa 730€/kg

• Anonyymi

Mustat torvisienet kilo hinnaltaan 730 euroa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      373
      866
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      101
      850
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      78
      652
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    5. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      156
      616
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      615
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    9. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      59
      576
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    Aihe