♥o♥▼♥o•■o■♥♥■o■•o♥▼♥o♥
Hiljaista hetkeä -
Aikaa
Sydänkin on niin hiljaa
Se saa minut pysähtymään
ja vain kuuntelemaan
Kuin odottamaan -
Jotain ~
Sielun läpi menevää
Minun - -
Täytyy odottaa
♥o♥▼♥o•■o■♥♥■o■•o♥▼♥o♥
http://www.youtube.com/watch?v=iLi_osYNsOU&feature=related
``*TÄYTYY ODOTTAA*´´
9
601
Vastaukset
- kaksin :
Hiljaista hetkeä
odottaa
kaksi sielua
läpi mennyttä
menevää
hiljaa kohtaavat
: ) toiveeni- *MURUKULTA*
o ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ •oo☺☺oo• ¤ ¤ ¤ ¤ o
Syntyy
niin herkän hennosti
melkein peltäten - elämään
Jää väräjämään
Odottamaan -
Hiljaisuus kulkee
pitkin helmoin
Jäljet rannalle jää . .
Toivoo -
Kuiskauksilla ~
Sama lentorata
o ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ •oo☺☺oo• ¤ ¤ ¤ ¤ o
http://www.orangebeachgulffront.com/Sand-and-Water-800.jpg
Murukulta kiittää ja niiaa vastaus-runosta - toiveesta kaunista! :) - laskeutuminen
*MURUKULTA* kirjoitti:
o ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ •oo☺☺oo• ¤ ¤ ¤ ¤ o
Syntyy
niin herkän hennosti
melkein peltäten - elämään
Jää väräjämään
Odottamaan -
Hiljaisuus kulkee
pitkin helmoin
Jäljet rannalle jää . .
Toivoo -
Kuiskauksilla ~
Sama lentorata
o ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ •oo☺☺oo• ¤ ¤ ¤ ¤ o
http://www.orangebeachgulffront.com/Sand-and-Water-800.jpg
Murukulta kiittää ja niiaa vastaus-runosta - toiveesta kaunista! :)rajan yli,
uusi ulottuvuus,
kenties kiito -s
Hiljainen lentokenttä,
siipien sipaisu : )( : - *MURUKULTA*
laskeutuminen kirjoitti:
rajan yli,
uusi ulottuvuus,
kenties kiito -s
Hiljainen lentokenttä,
siipien sipaisu : )( :o..•••••••••o.....■¤■.....o•••••••••..o
Ilma muuttuu
Värit vaihtuvat
Oksat
salaa koskettaa
Hipaisee -
Kultaa varistaa
Yhdessä tuulessa lentää
Näkymätön nostattaa -
ja
laskee -
Salaisuuden taa ~ ~
Lehdet sydämen yhdessä muodostaa
o..•••••••••o.....■¤■.....o•••••••••..o
http://luontoliitto.fi/kevatseuranta/kuvat/Pressikuvat2009/koivunlehdet-KaisaErkkila.jpg
- Mohammed 23
pittaa odotettaa saamishii ei olle
Vaeski isannala rahhaa
Ens viikkolla sile tule umparistotuki sillo
mina lahetta raha minu vaimole pakistaniin
minu sielu nyt murheissa
mutta sinu runo lohuttaa minuva
mina kiitan sinua siita- *MURUKULTA*
Sie et tiiakkaa mutta minäpa poikkesin siina kylalla askettain ja nain kuules,
kun se Vaiski sai sita ymparistotukea ja kovasti, oikein molemmilta puolin.
Olivat tulossa koko hunsvotti-koori sielta hyvin vartoidulta tehdasalueeltaan..
Kaikki eteni kylla hyvas koos, kauniisti aaltomaisesti vasemmalle ja taas vastaavasti oikealle.
Pysahdyin siihen, jotta poly vain pollahti ja ajattelin kysya, mitahan taalla taas tapahtuu,
niin eköhan nuo luulleet jotta taxi tuli noutamaan ja muita mukisematta kampesivat takapenkille.
Koitin siina sanoa etten ole mikaan naapurikylan taxi, mutta Pekka* nosti kaden, osoitti silla
suoraa eteenpain ja kailotti jotta: ''Laivapoika! Pulinat pois! Taytta vauhtia eteenpain!''
Niin mina kysyin sitten etta mihinkas sita sitten seilataan, niin Kalle K sonkotti jotta:''Hernandon kapakka''
Mina etta selva, sinne siis ja paatin oikasin tuota oikeaa jalkaa niin hyvin kuin vai voin,
hehe.. pysyvatkin mukavasti suoraselkaisina takapenkin selkanojassa kiinni..
mita nyt vahan kallistelivat mutkissa ja hyppasivat kattoon hyppyreissa..lieko ilosta...
Sitten mina toppasin Eerik vonnin pihaan, aukaisin herroille oven jotta:"Hernandon kapakka! S'il vous plaît"
Kiittelivat kovasti, vaan mina toimitin jotta se on sitten viimeiset paavikannit talle syksya, onko selva!
Eero siina muka sitten, etta mika se sellainen paavikanni muka on..he ainakaan..niin mina valistin,
jotta se on sellainen, että kaksi taluttaa ja kolmas tulkkaa....
Lupaskkoo, kaunista iltoo nyt sinulle Muhametti, mukava kun sina poikkesit,,
toiset taitaa tieten olla taas kuitenkin suunnistamassa..
http://www.youtube.com/watch?v=lLuwyTzAQH8&feature=related
Täytyyhän olla
jota odottaa
hiljausuuteen kiedottuna
"Sielun läpi menevää"
MURUKULTA
odotusta kohti, kiitos syvällisen runos.
hiljaisuuteen kiedottuna- *MURUKULTA*
Niin, sitähän se on...
mutta sanoppa se tällaiselle...mmm...khöm...
siinä taas joutu ottamaan potkut polvitaipeisiin ja
kuuntelemaan,,murumuru etkö sinä ikinä opi.....
Vaan hiljainen hetki, liki unohdetun järven rannalla,
naavaiseen koivuun nojaten, opetti paljon enemmän
kuin tuhannet jäsentelyt nojatuolissa..
Askel kerrallaan, kohti läpi sielun menevää..vaikka oppilas onkin vähän kuriton..;))
(mitähän se tuo, ''vähän'', tuossa tekee,,,;)))
Ihanaa syksyn kuulautta ja raikkautta - värejä ja hyvää mieltä sinulle Liisa, toivottelee Murukulta! :)
http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/12089/166.jpg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
