``*TÄYTYY ODOTTAA*´´

♥o♥­­▼♥o•■o■♥♥■o■•o♥▼♥o♥

Hiljaista hetkeä -

Aikaa

Sydänkin on niin hiljaa


Se saa minut pysähtymään
ja vain kuuntelemaan

Kuin odottamaan -

Jotain ~

Sielun läpi menevää


Minun - -

Täytyy odottaa

♥o♥­­▼♥o•■o■♥♥■o■•o♥▼♥o♥


http://www.youtube.com/watch?v=iLi_osYNsOU&feature=related

9

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksin :

      Hiljaista hetkeä

      odottaa
      kaksi sielua

      läpi mennyttä
      menevää

      hiljaa kohtaavat


      : ) toiveeni

      • *MURUKULTA*

        o ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ •oo☺☺oo• ¤ ¤ ¤ ¤ o

        Syntyy
        niin herkän hennosti
        melkein peltäten - elämään

        Jää väräjämään

        Odottamaan -


        Hiljaisuus kulkee
        pitkin helmoin

        Jäljet rannalle jää . .


        Toivoo -

        Kuiskauksilla ~

        Sama lentorata

        o ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ •oo☺☺oo• ¤ ¤ ¤ ¤ o

        http://www.orangebeachgulffront.com/Sand-and-Water-800.jpg


        Murukulta kiittää ja niiaa vastaus-runosta - toiveesta kaunista! :)


      • laskeutuminen
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        o ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ •oo☺☺oo• ¤ ¤ ¤ ¤ o

        Syntyy
        niin herkän hennosti
        melkein peltäten - elämään

        Jää väräjämään

        Odottamaan -


        Hiljaisuus kulkee
        pitkin helmoin

        Jäljet rannalle jää . .


        Toivoo -

        Kuiskauksilla ~

        Sama lentorata

        o ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ •oo☺☺oo• ¤ ¤ ¤ ¤ o

        http://www.orangebeachgulffront.com/Sand-and-Water-800.jpg


        Murukulta kiittää ja niiaa vastaus-runosta - toiveesta kaunista! :)

        rajan yli,
        uusi ulottuvuus,
        kenties kiito -s

        Hiljainen lentokenttä,
        siipien sipaisu : )( :


      • *MURUKULTA*
        laskeutuminen kirjoitti:

        rajan yli,
        uusi ulottuvuus,
        kenties kiito -s

        Hiljainen lentokenttä,
        siipien sipaisu : )( :

        o..•••••••••o.....■¤■.....o•••••••••..o

        Ilma muuttuu
        Värit vaihtuvat

        Oksat
        salaa koskettaa

        Hipaisee -
        Kultaa varistaa


        Yhdessä tuulessa lentää

        Näkymätön nostattaa -
        ja
        laskee -

        Salaisuuden taa ~ ~


        Lehdet sydämen yhdessä muodostaa


        o..•••••••••o.....■¤■.....o•••••••••..o


        http://luontoliitto.fi/kevatseuranta/kuvat/Pressikuvat2009/koivunlehdet-KaisaErkkila.jpg


    • Mohammed 23

      pittaa odotettaa saamishii ei olle
      Vaeski isannala rahhaa
      Ens viikkolla sile tule umparistotuki sillo
      mina lahetta raha minu vaimole pakistaniin
      minu sielu nyt murheissa
      mutta sinu runo lohuttaa minuva
      mina kiitan sinua siita

      • *MURUKULTA*

        Sie et tiiakkaa mutta minäpa poikkesin siina kylalla askettain ja nain kuules,
        kun se Vaiski sai sita ymparistotukea ja kovasti, oikein molemmilta puolin.
        Olivat tulossa koko hunsvotti-koori sielta hyvin vartoidulta tehdasalueeltaan..
        Kaikki eteni kylla hyvas koos, kauniisti aaltomaisesti vasemmalle ja taas vastaavasti oikealle.
        Pysahdyin siihen, jotta poly vain pollahti ja ajattelin kysya, mitahan taalla taas tapahtuu,
        niin eköhan nuo luulleet jotta taxi tuli noutamaan ja muita mukisematta kampesivat takapenkille.
        Koitin siina sanoa etten ole mikaan naapurikylan taxi, mutta Pekka* nosti kaden, osoitti silla
        suoraa eteenpain ja kailotti jotta: ''Laivapoika! Pulinat pois! Taytta vauhtia eteenpain!''
        Niin mina kysyin sitten etta mihinkas sita sitten seilataan, niin Kalle K sonkotti jotta:''Hernandon kapakka''
        Mina etta selva, sinne siis ja paatin oikasin tuota oikeaa jalkaa niin hyvin kuin vai voin,
        hehe.. pysyvatkin mukavasti suoraselkaisina takapenkin selkanojassa kiinni..
        mita nyt vahan kallistelivat mutkissa ja hyppasivat kattoon hyppyreissa..lieko ilosta...
        Sitten mina toppasin Eerik vonnin pihaan, aukaisin herroille oven jotta:"Hernandon kapakka! S'il vous plaît"
        Kiittelivat kovasti, vaan mina toimitin jotta se on sitten viimeiset paavikannit talle syksya, onko selva!
        Eero siina muka sitten, etta mika se sellainen paavikanni muka on..he ainakaan..niin mina valistin,
        jotta se on sellainen, että kaksi taluttaa ja kolmas tulkkaa....
        Lupaskkoo, kaunista iltoo nyt sinulle Muhametti, mukava kun sina poikkesit,,
        toiset taitaa tieten olla taas kuitenkin suunnistamassa..
        http://www.youtube.com/watch?v=lLuwyTzAQH8&feature=related


    • Täytyyhän olla

      jota odottaa

      hiljausuuteen kiedottuna

      "Sielun läpi menevää"

      MURUKULTA
      odotusta kohti, kiitos syvällisen runos.


















      hiljaisuuteen kiedottuna

      • *MURUKULTA*

        Niin, sitähän se on...
        mutta sanoppa se tällaiselle...mmm...khöm...
        siinä taas joutu ottamaan potkut polvitaipeisiin ja
        kuuntelemaan,,murumuru etkö sinä ikinä opi.....

        Vaan hiljainen hetki, liki unohdetun järven rannalla,
        naavaiseen koivuun nojaten, opetti paljon enemmän
        kuin tuhannet jäsentelyt nojatuolissa..

        Askel kerrallaan, kohti läpi sielun menevää..vaikka oppilas onkin vähän kuriton..;))
        (mitähän se tuo, ''vähän'', tuossa tekee,,,;)))

        Ihanaa syksyn kuulautta ja raikkautta - värejä ja hyvää mieltä sinulle Liisa, toivottelee Murukulta! :)

        http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/12089/166.jpg


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe