Onkos kukaan kokeillut Journeyhyn asentaa 100 W:n polttimoita puolivaloihin? Kokemuksia? Ne 55 W aika onnettomat. Muuten auto 26 tkm jälkeen osoittautunut erittäin hyväksi ja toimivaksi. Tarjosivat 36.000 €:n autosta enää 25 tonnia vaihdossa uuteen. Eli ajan vanhalla kunnes takaluukku ruostuu puhki.
Journeyn valotehot
6
712
Vastaukset
- !!!!!!!
Jos vaihdat 100 W polttimot, niin pilaat umpion heijastuspinnan, kuumuuden vuoksi. Ja ne ovat laittomat.
- määvaa
Jaa se muovinen takaluukku?
- Journey09
ei ne umpiot ihan heti pilaannu, kesäksi 55 ja talveksi 100, MUTTA älä jätä autoa valot päällä lämpiämään kymmeneksi minuutiksi, hiukan ilmakiertoa (=normaalia ajoviimaa) saa mielellään olla.
Omassa valoautomatiikka, ja siinä ajovalot on kirkkaammat päiväasennossa ja himmeämmät kun mittarivalot pistetään päälle - ihan tolkuton kytkentä sinänsä.
Niin, tarjoaa huonosti ja myy 32 tonnilla, se on modernia autokauppaa, kannattaa pitää niin kauan kun kestääääääää- 68ltr7yu
myydä sen 27 tonnilla. Ostaisitko itse 32 tonnilla jos uusi 36 tonnia?
- mä447
68ltr7yu kirjoitti:
myydä sen 27 tonnilla. Ostaisitko itse 32 tonnilla jos uusi 36 tonnia?
joo,toinen talvi menossa journeylla muuten ok talviauto mut noi ajovalot on kyllä onnettomat...kun vaan laittais ne 100w polttimot niin rupeis näkymään mutta taitaa tulla kallis kokeilu???
- DJCRDSXT
mä447 kirjoitti:
joo,toinen talvi menossa journeylla muuten ok talviauto mut noi ajovalot on kyllä onnettomat...kun vaan laittais ne 100w polttimot niin rupeis näkymään mutta taitaa tulla kallis kokeilu???
Ei ne poliisit sitä huomaa mikä poltin siellä on! Ei sakkoja - ei kallis.
Kaikki valot on läheltä katsottuna liian kirkkaita jotta joku pystyis toteamaan kumpi pesässä on, sinne vaan. Tehdasvalot on ihan onnettomat tuossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873836
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891781Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281492- 1651352
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231148Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031087Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931061- 361047
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1251004Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell184902