... kaverini on mennyt ihloihin ja pyytää kihlajaisiin?
En haluaisi mennä, koska en viihdy juhlissa... Jos jätän menemättä, saan vihat niskaani. Tiedän kuinka vaikeaa mun on olla missään juhlissa niin miksi mun pitäis kiusata ittiäni ja mennä?
Onhan se tietenkin loukkaavaa jos jätän menemättä. Ja saahan siitä loukkaantua! Mutta kun musta tuntuu etteen pysty siihen!
Ensinnäkin mulla on vaikia syödä vieraitten nähden(ja jos jätät syömättä niin joku kuitenkin tulee tuputtaan jotain. Ja sehän se vasta loukkaavaa onkin kun ei syö mitä on tarjolle laitettu!), en pysty oleen luonnollinen enkä edes tunne sieltä kuin muutaman ihmisen!
Musta on muutenkin alkanut tuntua siltä että mulla on jonkinlainen paniikkihäiriö.... Mua ahistaa aina kaikki tulevat juhlat. Vasta olin toisen kaverin häissä ja vaikeaa oli!
Eli mitä voisin tehdä? Olen totta kai onnellinen kaverini puolesta, mutta kai heidän juhlansa onnistuvat ilman muakin... Eikä tässä ole kysymys mistään kateudesta, vaikken itse seurustelekaan!
Jos joku vois yst. kommentoida ongelmaani! Ja mielellään lukisin jos jollain olis samanlainen tilanne!
Mitä tehdä, kun....
maryanna
2
461
Vastaukset
- Ninni
ja vie pieni koppa herkkuja aamiaisaikaan oven taakse niin saavat rauhassa herkutella vaikka vuoteessa (tai edellis iltana jo valmiiksi aamua varten, vaikka valitelle flunssaa ja et halua tartuttaa)
ehkä paras lahja, mutta haluavat olla rauhassa ja nauttia siitä. Voit sanoa että vain heille kahdelle, ettet halua häiritä, isket silmää ja poistut takavasemmalle!- maryanna
Kiitos vaan vinkistä, mutta kihlapari ei asu yhdessä. Muuten olis ollu hyvä idis!:)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984