Olen yrittänyt oppia ruotsia 89-vuotiaasta pitäen. Aluksi motivaationi ainoa lähde oli hyvä kielentaito. Vaikka ruotsi ei ole minua kiinnostanut koskaan, enkä ole sitä koskaan missään tarvinnut mitä joskus vieraillessani
Närpiössä ja Jomalassa Ahvenanmaalla.
Ruotsia en tietenkään osaa vieläkään kunnolla vaikka sitä kaiketi yritän hirmuisella innolla ja tarmolla pähäni päntätä liökkö syynä korkea ikäni. Nuorempana luulin, että sillä ei ole merkitystä, kuin että on se vähän junttia kun ei osaa puhua sujuvasti 8 kieltä sujuvasti ja kunnneltavasti. Nyt olen tullut siihen tulokseen, että olisihan sillä kielitaidolla kiva brassailla ruotsinlaivalla ihan vain tyhmien ruotsalaisten kustannuksella ja ivata heidän kuuluisaa tyhmyyttään mikä näkyy heidän mölinä ja huutona millä he sitä tyhmyyttään tuovat esille ja mikä erottaa heidät muista sivistyneistä kansalaisista.
Opiskelee innolla naapurinkieltä
Ukkeli opiskelee
0
221
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017553
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055563- 835047
- 1394436
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113150- 492833
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102354Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561966