Vaaka & Härkä

Tasapainottelija

Ajattelin josko täältä mahdollisesti löytyisi kohtalontovereita moisesta yhdistelmästä..
Itse olen vaaka ja edustan suhteemme naisosapuolta. Hetkittäin täytyy sanoa, että en ymmärrä mikä meitä vetää yhteen koska olemme niin erilaisia.. mutta toisinaan taas tunnen olevani maailman onnellisin nainen..
Tällä hetkellä olen jälleen solmussa vaakakuppieni heilumisen ja tasapainottomuuden takia.. Sillä en tiedä voiko meillä olla koskaan järkevän kuuloista tulevaisuutta..

Nyt olemme seurustelleet kolmisen vuotta, tosin eri osotteissa ja eri kaupungeissa. Tästä tuleekin ongelma numero yksi. Härkä on niin pirun jämähtänyt vanhaan, tuttuun, turvalliseen, että en usko, että tulemme koskaan (tai pitkään aikaan) asumaan samassa osoitteessa tai edes samassa kaupungissa, sillä hän ei halua muuttaa omasta kaupungistaan pois (Tällä hetkellä kun olemme sellaisissa elämäntilanteissa, että hänellä ei olisi periaatteessa mitään syytä jäädä, minulla taas on omassa kaupungissani opinnot kesken). Yhdessä asumisesta, en tiedä mitä siitä tulisi kun hän jo nyt haluaisi olla kontrolloimassa elintapojani (vaikka ne ovat sellaisia mitkä eivät häneen liity millään lailla). Muutenkin tuntuu, että hän haluaisi olla kokoaika kanssani kilpailemassa siitä kumpi on parempi (ihan missä tahansa) ja jos hän sattuu löytämään pienenkin asian, missä voi loistaa paremmuudellaan, niin siitä kyllä sitten kuullaan oikein urakalla. Jos taas väittelemme jostain asiasta ja minä satunkin olemaan oikeassa, hän yhtäkkiä vääntää asian aivan ylösalaisin, että ei tarkoittanutkaan mitä luulin ja ymmärsin väärin, eli näin ollen en voi olla oikeassa ja kaiken kukkuraksi olen lähes idiootti. Hänen mielialansakin saattavat vaihdella aivan laidasta laitaan, ensin hän on ihanalla tuulella ja läheinen, seuraavaksi hän vetää pultit jostain turhasta syystä ja sanoo, että olen ollutkin koko päivän ärsyttävä ja nyt hänellä paloi käpy.

Tästä pääsemmekin taas siihen, että inhoan riitelyitämme, jotka eivät varmaan koskaan lopu rakentavasti, vaan yleensä niin, että tämä härkä jää ns. "voitolle" kun minä en enää jaksa jauhaa samaa asiaa kun se ei etene minnekkään..

Tiedän, etten ole itsekkään helppo vaan ainaisten pohdintojeni, päättämättömyyden ja tunteiden syövereideni kanssa olen helposti rasittava.. mutta tarvitsisin ihmistä, joka ymmärtää minua ja osaa antaa lämpöä ja tukea oikeissa tilanteissa.

On meillä toki paljon ihaniakin hetkiä. Härkäni on minulle kumppanin lisäksi erittäin tärkeä ystävä. Kun satumme juttelu tuulelle, saatamme jutella tuntikausia henkeviä ja pohdiskella maailman menoa. Hän osaa olla todella huomaavainen ja lähettelee ihania tekstiviestejä päivän piristykseksi. Nautimme molemmat hyvästä ruuasta, musiikista ja elokuvista. Meissä on paljon samaa, mutta niin paljon myös erilaista. Seksikin on usein todella ihanaa, vaikkakaan ei kovinkaan yllätyksellistä.. Härkä osaa olla kipeää tekevän rakastettava, mutta osaa myös satuttaa.. Kun tapasimme ihastuin hänen miehekkääseen, rauhalliseen, järkähtämättömään olemukseensa, jonka läheisyydessä on tavattoman turvallinen ja lämmin olla ja ne ovat piirteitä, joita hänessä edelleen rakastan... ja vihaan.. Hänen itsepäisyytensä on toisinaan hellyyttävää ja toisinaan se ajaa minut raivon partaalle.. Hän on niin kriittinen realisti ja minä taas sellainen realistinen idealisti.. mitä tästä voi tulla.. en tiedä.. :D

En tarkoita dissata härkiä enkä angstata elämääni (eikä tietysti horoskooppimerkin mukaan voi ihmisiä yleistääkkään) mutta onkohan muilla minkälaisia kokemuksia tästä yhtälöstä tai härkämiehistä yleensä... näin "vertaistuen kannalta" :D

4

1242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • im lady

      Sama vaiva rahikaisella,eli sama kokoonpano mutta ei varsinaista seurustelua vaan seksiä.Härkämies on ihastuttava viestien ja mailien lähettelijä mutta pelkäämpä että arjen tullessa kuvioihin tulee kyllästyminen alta aikayksikön.Vaaka ja härkä ovat kumpikin viimeisen päälle itsepäistä porukkaa joten varmasti parempi jos pidät härkämiehesi matkan päässä ja seurustelet sitten kun sinulle passaa.Ja olen varma että et ole härkämiehelle muuta kuin panoseura monen muun joukossaa,neuvoisin ottamaan ilon irti niin kauan kun olet löytänyt vakavampaa seuraa jos sitä etsit.

      • liipra

        uskomatonta. Minulla on aivan sama tilanne. Olen vaaka, mies härkä. Salaa tapailemme, vaikka kumpikin on vapaa. Hän ei halua seurustella. Silti puhumme kaikista asioista, tulemme toimeen, viihdymme toistemme seurassa. Suhteemme on lisäksi hyvin fyysinen. Itsekään en tiedä haluanko enempää, mutta mies on tehnyt selväksi että hän ei halua. Outoa, koska mielestämme suhteemme on ihan kuin seurustelua. Ainoastaan salassa ja koskaan ei tiedä milloin tapaamme seuraavan kerran. Äh. Pitäisi varmaan löytää joku joka haluaa näyttäytyä kanssani myös julkisesti.


    • vaak4N

      Tällaista olen toivonut kuulevani.. Siis miten homma toimii tämmöisellä kokoon panolla. Itse olen vaaka nainen ja kiinnostuksen kohteeni on härkä mies.
      Jo alkuun mies sanoi, että ollaan kaveri mielellä, mutta en kyllä ota hänestä selvää millä mielellä ollaan matkassa :-( Hän on ystävällinen ja kohtelias, mutta onko se vaan kohteliausuutta??
      Tunnen jossain sisimmässäni hänet todellä läheisesksi ja tärkeäksi, mutta voiko tällä kokoon panolla vakavampi suhde toimia. Kun taitavat kummatkin olla itsepäisiä?? No, emme ole tunteneet kovinkaan kauaan, että kattellaan luonnistuuko tästä mitään.
      Kumpa tietäisi...

    • Blondi :)

      Minulla myös härkämies jota tapailen ja itse olen vaaka.Mies on ukkomies mutta ei se minua haittaa,päinvastoin silloinhan ei ole sitä arkea vaan aina kun tavataan juhlaa.Vaimo saa hoitaa sen arkipuolen.Mies on ihanan huomioon ottava monissa jutuissa etenkin seksissä joka on kyllä loistavaa ja saan tuntea olevani nainen.Menköön näin nyt toistaiseksi,pidemmän päälle varmaan lopahtaa sitten kun jompi kumpi kyllästyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      142
      2372
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      399
      2022
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      33
      1898
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1260
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      109
      1180
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1139
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1073
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1044
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1037
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      908
    Aihe