Ohhoh menin tänäkin iltana nukkumaan, mutta ei siitä mitään tule, kun meinaan tukehtua ja pitää nousta ylös.
Kun menen makaamaan, nenä ja nielu menevät miltei umpeen. Se on sietämättömän ahdistavaa, enkä tiedä heräänkö aamulla ollenkaan, vai aivot vaurioituneina. Henkiset kykyni ovat laskeneet vuosien varrella hapettomina öinä. Ei sekään ole hauskaa että minuus kuolee tällälailla hiljalleen, kun kuitenkin muistaa, että joskus on osannut yhtä sun toista.
Ahdistukseen sain lääkkeitä, mutta jätin ne pois, kun tuntui pahalta puuduttaa tunteet ja rapistua silti.
Minulla on sellainen ilmanpainelaite, joka työntää ilmaa nenään, mutta ei paljoa auta jos nokka on tukossa.
Ahdistusta pahentaa ettei voi puhua kenellekään näistä kaameista öistä. Toivon että kuolen joku yö nukkuessani.
Piti nousta ylös
1
372
Vastaukset
- .....
oli kesällä: limaa tuli ja todella paljon. Heti, kun kävi nukkumaan, pikkuhiljaa piti vain sylkeä limaa ja tietenkin yskitti. Oliskohan kuuma ilma tehnyt sitä lisää. Limaa pitää vaan sylkeä pois ja vähitellen rupeaa vähenemään. Nyt sitten on helpottanut jo paljon, kun lähdin lääkärille ja on tutkittu allergiaa, jota ei ole. Parhaillaan tutkitaan astmaa puhalluspiipun ja Ventoline-lääkkeen avulla. Viime viikko ilman tuota lääkettä ja tämä viikko lääkkeen kanssa. Sinun kannattaa ottaa yhteys ensin terkkariin, jolloin hän määrää verikokeita, keuhkokuvan jne. Viileämmät ilmat tekevät myös paremman olon. Ota heti yhteyttä siis lääkäriin, vaikka iltavastaanotolle, koska päivällä voi olla vaikea monin paikoin päästä lääkärille jonotusaikojen takia. Kyllä asiat rupeavat selviämään, ihan varmasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368