nyt ahdistaa, auttakaa minua ymmärtämään teitä miehiä, miksi käytte katseleen aina naisten kuvia?
Minusta tuntuu etten riitä miehelleni, luulen etten ole tarpeeksi kaunis, tuntuu että hän himoitsee toisia naisia.
Auttakaa
50
408
Vastaukset
- teuta
Koska niin sanoit , minusta se kuva ei ole toinen nainen .
Jos hän (miehesi )tulee illalla kotiin, hän kuiten kin rakastaa
sinua , ja pitää parhaana naisena , kun se loppuu sen huomaa. - Jot silleen rouva
Mies syttyy (aktivoituu) seksiin näkemänsä perusteella, nainen puolestaan kokemansa hellyyden ymmärtämyksen ja läheisyyden perusteella.
Se vaan on näin. Tädillä on nämä ja sedällä nämä, (Marja-Siskoja lukuun ottamatta).
Mies on mies ja nainen on nainen.
Miestä ei voi muuttaa naisen kaltaiseksi, eikä naista voi muuttaa miehen kaltaiseksi.
Siksi on opittava tulemaan erilaisuuden kanssa toimeen. Muuta vaihtoehtoa ei ole.
Paljon on sellaisia ihmisiä, jotka koko elämänsä ajan yrittävät muuttaa puolisoaan
itsensä kaltaiseksi. Heidän elämänsä on raskasta ja parisuhde kituuttaa.
Avaajalle siis tiedoksi että ainoa konsti on lähteä tielle kohti miehen erilaisuuden
ymmärtämistä.
38 vuotta avioliitossa olleena (itse asiassa hääpäivä :-) tänään) miehenä tiedän mistä kirjoitan.
Minun vaimoni on hyväksynyt erilaisuuden. Niinpä hän nauraen näyttää kauniita naisenkuvia
lehdestä ja toteaa, "sinä katselit tätä kuvaa". Saattaa olla että katselin :-)))
Avaajan on hyvin tärkeätä ymmärtää, että nämä kuvat lehdissä, netissä ja missä kaikissa niitä onkin,
eivät kilpaile sinun kanssasi. Miehen läheinen suhde naiseen perustuu paljon syvempiin tunteisiin ja kokemuksiin, kun pelkät naiselliset muodot ja kauneus, jotka ovat seksuaaliselle virittymiselle tärkeitä
asioita. Kyllähän mies monesti seksiinsä "vauhtia" saa jo kylistä kaduilta työpaikoilta ym. Kaikkialta missä seksikkäitä naisia näkee. Sinun kannaltasi vaimona se on pelkästään hyvä asia, seksuaalisesti viriili mies.
Näin vanhemopana seniilinä käpynä senkin puolen asiasta ymmärtää jo paremmin. - armahdettu syntinen
Jos siihen liittyy sairaaloinen mustasukkaisuus. Mielestäni vähän saa olla mustasukkainen, eihän sitä rakastaisi jos asia olisi hälläväliä.
Himoiten katsoa, on synti. Katsoa ja nähdä ovat kaksi eri asiaa.
Me miehet emme voi olla näkemättä vähäpukeisia naisia. Tämän maailman huoruuden perkele on riisunut naiset niin että naisellisuutta pitää näyttää. On tietenkin eri juttu, jos hakeutuu netin, lehtien ym. sivuille vartavasten.
Avioliitossa 33v. olleena joudun saman asian eteen jatkuvasti. Välillä tuntuu että tää elämä menee täysin hukkaan, ( on ihan p.stä).
Olemme hakenneet apua useamman kerran, eri ammattiauttajien taholta. Ei mitään apua olla saatu, sama toistuu vähän väliä. Alkuun kun sain aiheettomiakin moitteita, en osannut niihin oikein suhtautua. Mitä vanhemmaksi tulee ja lapsetkin on pois kotonta, sitä vaikeammaksi asia käy. Seuraa kylmyyttä, riitaa siinä määrin, että avioero on jo ovella.
Tämä ei ehkä sinua lohduta, kun kerron kokemukseni. Haluan tukea teitä rukouksella, kaikkivaltias Jumala on voimallinen. Antakoon Hän voimansa ja johdatuksensa jokaiseen päivään.- teuta
Sinä avaudut aika paljon , sinulla kuitenkin olisi luullut olevan ehjä avioliitto
Ei silti se on niin monista asioista kiinni , että ei sitä varsin kauas näekkään
Pitäisi olla kuin nuori varsa , mutta kun alkaa olla jo vanha koni , puhun nyt
itsestäni 64. 11 kk. Kokemusta on muttei saa ulos . - Jot silleen
Mustasukkaisuus onkin sitten jo eri asia, varsinkin paranoidinen mustasukkaisuus, se on jopa hengenvaarallinen läheisille.
Mielestäni avaajan viestissä ei ollut mustasukkaisuuteen viittaavaa, häntä vain naisena kiusaa kun mies katselee kauniin naisten kuva lehdistä. Avaaja kokee kauneutensa ja viehättävyytensä riittämättömäksi
miehelleen.
Meillä ihmisillä, niin miehillä kun naisillakin on monenlaisia riittämättömyyden tunteita. Kerrottakoon naisille tiedoksi, että jatkuva tyytymättömyyden nurina hänen taholtaan, "nalkutus", on miehelle riittämättömyyden kokemisen helvetti.
Miehen ja naisen erilaisuudessa on oppimista kummallakin sukupuolella. Kasvun edellytyksenä on kuitenkin avoimuus toinen toisilleen. Pitää kertoa aviopuolisolleen ne kipeät asiat, joita nyt kirjoittaa tänne internettiin. Täällä kerrottuna tilanne kotona ei parane, mutta puolison kanssa jakamalla syntyy hyvää jälkeä. - Aviol
Perusturvaton henkilö elää paniikinomaisessa hyljätyksi tulemisen pelossa. Hän takertuu sairaalla tavalla puolisoonsa, kun pelkää tämän hylkävän ja jättävän hänet. Paradoksaalista on että paniikinomaisessa hyljätyksi tulemisen pelossa elävä ihminen saattaa uhkailla puolisoaan hylkäämisellä (siis avioerolla).
Perusturvattomuus syntyy jo hyvin varhaisella kehitysasteella, pahimmassa tapauksessa jo sikiökaudella, tätä vammaa on niin vaikea hoitaa. Esimerkiksi psykoterapiassa voidaan hoitaa sellaisia henkilöitä joiden vammat ovat peräisin yli kolmevuotiaana koetuista traumoista. - Ukko-Mies39
kauhea sairaus. Useimmiten siihen liittyy myös luulotauti ja kaikenlainen epäily ja olettelu! Se ei kiusaa vain sen kantajaa, mutta koko hänen ympäristöään. Luoja paratkoon meitä siitä.
Mutta se, että mies katselee ja ihastelee kauniiden naisten kuvia, kertoo myös jostakin. Syynä voi olla myös oman vaimon välinpitämättömyys itsestään ja olemuksensa viehkeydestä. Olithan silloin viehkeä ja puoleesi vetävä, kun miehesi sinuun ihastui. Mihin se nyt on kadonnut? Onko naisellinen olemuksesi jotenkin muuttunut ajan kuluessa. Muista, että mies kaipaa myös hellyyden osoituksia. Ne juuri sitovat miestä sinuun ja sytyttävät hänessä halun sinuun. Älä unohda näitä!
Mutta kristityssä perheessä, jos mies julki tai salaa katselee kauniiden naisten kuvia jatkuvasti ja niitä mediasta etsien, kertoo myös ehkä hänen hallitsemattomista haureuden tunteistaan, joissa hän sisäisesti elää etsien niistä jotakin tyydytystä ja kiksejä. Huono ja häpeällinen on sellainen mies, joka ei jaksa tyytyä omaan vaimoonsa. Sellaiselta pitäisi ottaa pelivehkeet tyystin pois! - kiitos ja hyvästi
Ukko-Mies39 kirjoitti:
kauhea sairaus. Useimmiten siihen liittyy myös luulotauti ja kaikenlainen epäily ja olettelu! Se ei kiusaa vain sen kantajaa, mutta koko hänen ympäristöään. Luoja paratkoon meitä siitä.
Mutta se, että mies katselee ja ihastelee kauniiden naisten kuvia, kertoo myös jostakin. Syynä voi olla myös oman vaimon välinpitämättömyys itsestään ja olemuksensa viehkeydestä. Olithan silloin viehkeä ja puoleesi vetävä, kun miehesi sinuun ihastui. Mihin se nyt on kadonnut? Onko naisellinen olemuksesi jotenkin muuttunut ajan kuluessa. Muista, että mies kaipaa myös hellyyden osoituksia. Ne juuri sitovat miestä sinuun ja sytyttävät hänessä halun sinuun. Älä unohda näitä!
Mutta kristityssä perheessä, jos mies julki tai salaa katselee kauniiden naisten kuvia jatkuvasti ja niitä mediasta etsien, kertoo myös ehkä hänen hallitsemattomista haureuden tunteistaan, joissa hän sisäisesti elää etsien niistä jotakin tyydytystä ja kiksejä. Huono ja häpeällinen on sellainen mies, joka ei jaksa tyytyä omaan vaimoonsa. Sellaiselta pitäisi ottaa pelivehkeet tyystin pois!Olet harvinaisen kapeakatseinen henkilö. On monia eri syitä miksi seksi ei toimi puolisoiden välillä.
Eivätkä nämä syyt taatusti poistu pelivehkeitä vahingoittamalla. Tuollaisia kirjoittajia emme tarvitse
täällä. - teuta
kiitos ja hyvästi kirjoitti:
Olet harvinaisen kapeakatseinen henkilö. On monia eri syitä miksi seksi ei toimi puolisoiden välillä.
Eivätkä nämä syyt taatusti poistu pelivehkeitä vahingoittamalla. Tuollaisia kirjoittajia emme tarvitse
täällä.Kyllä se menee sittenkin kapeakatseisen piikkiin , eli kovin ykstotinen sanominen .
Voisi sitä sitten sanoa että on tullut kyllästyminen .
mitä sitten tehdä en tiedä. - Ukko-Mies39
kiitos ja hyvästi kirjoitti:
Olet harvinaisen kapeakatseinen henkilö. On monia eri syitä miksi seksi ei toimi puolisoiden välillä.
täällä.Kuule, aviosuhteessa voi olla muitakin ongelmia, kuin sexin toimimattomuus; se itse asiassa on usein vain oire muista ongelmista. Todellinen mies rakastaa vaimoaan silloinkin, kun on jotain ongelmia sexin suhteen eikä lähde mielikuvaleikkeihin paperinukkien kanssa!
- Kiitos ja näkemiin
teuta kirjoitti:
Kyllä se menee sittenkin kapeakatseisen piikkiin , eli kovin ykstotinen sanominen .
Voisi sitä sitten sanoa että on tullut kyllästyminen .
mitä sitten tehdä en tiedä.... kapeakatseinen tulkintasi. Ihminen ei voi ottaa vastaan yhtään enempää informaatiota mitä itse ymmärtää, siksi ei ole ihme että niin vähän opetusta menee korvistasi sisälle.
Itselläni on avioliittoon ja sen rakentavaan hoitamiseen keskittyviä teoksia kymmeniä, useiden tuhansien sivujen verran. Saamani koulutuksen kautta ymmärrän ja hallitsen myös sisällöt mitä niissä on.
Nettipalstalla on mahdotonta kovin laajasti asioita käsitellä, nämä vaativat aina kummankin puolison läsnäoloa
hoitavan parin luona. Jokainen pari tarvitsee ihan OMAN, yksilöllisen hoidon.
Usein parirerapia on hyödyntöntä jos jompi kumpi puolisoista on niin rikki että tarvitsisi jo ennen pariterapiaa ja sen tueksi tehokkaan yksilöllisen terapian. - Kiitos ja näkemiin
Ukko-Mies39 kirjoitti:
Kuule, aviosuhteessa voi olla muitakin ongelmia, kuin sexin toimimattomuus; se itse asiassa on usein vain oire muista ongelmista. Todellinen mies rakastaa vaimoaan silloinkin, kun on jotain ongelmia sexin suhteen eikä lähde mielikuvaleikkeihin paperinukkien kanssa!
Seksin toimimattomuus on useimmiten SEURAUSTA muista ongelmista. Ei sinullakaan lujaa mene, kun ainoa hoitokeino avioparin seksiongelmiin olisi sukupuolielimien vahingoittaminen. Se tästä.
- teuta
Kiitos ja näkemiin kirjoitti:
Seksin toimimattomuus on useimmiten SEURAUSTA muista ongelmista. Ei sinullakaan lujaa mene, kun ainoa hoitokeino avioparin seksiongelmiin olisi sukupuolielimien vahingoittaminen. Se tästä.
Puhumisen saarnaajan kanssa , Oletko varmasti kertonut kaiken pahan.
Oletteko rukoilleet Jeesusta Kristusta , .
Lainaan Moosesta : 3 moos. 18: 5. Noudattakaa minun käskyjäni ja säädöksiäni , sillä se ihminen , joka ne pitää , on niistä elävä. 6. Älköön kukaan teistä ryhtykö veriheimolaiseensa paljastaakseen hänen häpynsä .
Minä olen Herra . 24. Älkää saastuttako itseänne millään näistä , sillä näillä kaikilla ovat itsensä saastuttaneet ne kansat , jotka minä karkoitan teidän tieltänne. - ?
Toinen sanoi, että on kyse oireesta, toinen sanoi, että on kyse seurauksesta - eivätkös ne ole tässä tapauksessa yksi ja sama asia?
Mitä syytä nokitella?
Etkö käsitä retoriikkaa - tuskin "Ukko-Mies39" lähtisi ketää silpomaan. - teuta
... kapeakatseinen tulkintasi. Ihminen ei voi ottaa vastaan yhtään enempää informaatiota mitä itse ymmärtää, siksi ei ole ihme että niin vähän opetusta menee korvistasi sisälle.
Itselläni on avioliittoon ja sen rakentavaan hoitamiseen keskittyviä teoksia kymmeniä, useiden tuhansien sivujen verran. Saamani koulutuksen kautta ymmärrän ja hallitsen myös sisällöt mitä niissä on.
Nettipalstalla on mahdotonta kovin laajasti asioita käsitellä, nämä vaativat aina kummankin puolison läsnäoloa
Usein parirerapia on hyödyntöntä jos jompi kumpi puolisoista on niin rikki että tarvitsisi jo ennen pariterapiaa ja sen tueksi tehokkaan yksilöllisen terapian.Minä olen systeemini selvästi tuonut julki ja se riittää mulle.
- Ukko-Mies39
? kirjoitti:
Toinen sanoi, että on kyse oireesta, toinen sanoi, että on kyse seurauksesta - eivätkös ne ole tässä tapauksessa yksi ja sama asia?
Mitä syytä nokitella?
Etkö käsitä retoriikkaa - tuskin "Ukko-Mies39" lähtisi ketää silpomaan.Pitäs ymmärtää viestin sisältö!
- Na-vat-yht-een
... kapeakatseinen tulkintasi. Ihminen ei voi ottaa vastaan yhtään enempää informaatiota mitä itse ymmärtää, siksi ei ole ihme että niin vähän opetusta menee korvistasi sisälle.
Usein parirerapia on hyödyntöntä jos jompi kumpi puolisoista on niin rikki että tarvitsisi jo ennen pariterapiaa ja sen tueksi tehokkaan yksilöllisen terapian.ottamaan vastaan informaatiota, niin miksi sitten keräät kirjoja hyllyn täytteeksi pölyttymään. Kirjoissa tosin on ihmiskunnan muisti, mutta pitää myös ymmärtää mitä lukee. Ala, jossa terve järki ja kyky ymmärtää tavallisia asioita ei tarvitse satoja teoksia selittämään ihmissuhteen perusongelmia. Mene itseesi. Oletko ikuinen opiskelija vai elämän realisti?
- Kiitos ja näkemiin
Na-vat-yht-een kirjoitti:
ottamaan vastaan informaatiota, niin miksi sitten keräät kirjoja hyllyn täytteeksi pölyttymään. Kirjoissa tosin on ihmiskunnan muisti, mutta pitää myös ymmärtää mitä lukee. Ala, jossa terve järki ja kyky ymmärtää tavallisia asioita ei tarvitse satoja teoksia selittämään ihmissuhteen perusongelmia. Mene itseesi. Oletko ikuinen opiskelija vai elämän realisti?
... keneltä otan vastaan informaatiota. Sinä et kuulu siihen joukkoon.
- Kiitos ja näkemiin
teuta kirjoitti:
Lainaan Moosesta : 3 moos. 18: 5. Noudattakaa minun käskyjäni ja säädöksiäni , sillä se ihminen , joka ne pitää , on niistä elävä. 6. Älköön kukaan teistä ryhtykö veriheimolaiseensa paljastaakseen hänen häpynsä .
Minä olen Herra . 24. Älkää saastuttako itseänne millään näistä , sillä näillä kaikilla ovat itsensä saastuttaneet ne kansat , jotka minä karkoitan teidän tieltänne.Herra sua armahtakoon, kaikkia sitä vastaan tulee :-)))
- Kiitos ja näkemiin
? kirjoitti:
Mitä syytä nokitella?
Etkö käsitä retoriikkaa - tuskin "Ukko-Mies39" lähtisi ketää silpomaan.Niiden hoitamiseen ei ole tyhmistä ihmisistä ollenkaan. Pysy vaiti silloin kun sinusta ei ole auttajaksi eikä neuvojasi kysytä.
- Kiitos ja näkemiin
Ukko-Mies39 kirjoitti:
Pitäs ymmärtää viestin sisältö!
Minä ymmärrän, mutta sinä et. Osasit ainoastaan rääpiä suutasi sinua viisaammalle.
Älä silloin tuppaa ymmärrystäsi muille, kun sinulla ei sellaita ole. - teuta
teuta kirjoitti:
Minä olen Herra . 24. Älkää saastuttako itseänne millään näistä , sillä näillä kaikilla ovat itsensä saastuttaneet ne kansat , jotka minä karkoitan teidän tieltänne.Väärään loosiin , anteeksi.
- teu.
Minä ymmärrän, mutta sinä et. Osasit ainoastaan rääpiä suutasi sinua viisaammalle.
Älä silloin tuppaa ymmärrystäsi muille, kun sinulla ei sellaita ole.Voisiko hieman rajoittaa,
- teuta
Niiden hoitamiseen ei ole tyhmistä ihmisistä ollenkaan. Pysy vaiti silloin kun sinusta ei ole auttajaksi eikä neuvojasi kysytä.
ollut tuota tarkoittanut , hänellä ei ole tarkoitus kritisoida , ketään vaan
antaa joku miete , sinä annat täys laidallisen täys tuhoa joka kerta. - ?
Niiden hoitamiseen ei ole tyhmistä ihmisistä ollenkaan. Pysy vaiti silloin kun sinusta ei ole auttajaksi eikä neuvojasi kysytä.
Ehkä sinä puolestasi olet liian myöhään hereillä. Aikaisemmasta nukkumaanmenosta voisi olla apua ärhentelevälle luonteenlaadulle!
- ?
teuta kirjoitti:
ollut tuota tarkoittanut , hänellä ei ole tarkoitus kritisoida , ketään vaan
antaa joku miete , sinä annat täys laidallisen täys tuhoa joka kerta.Ehkä hän ei vaan voi sille mitään!
- Kiitos ja näkemiin
? kirjoitti:
Ehkä sinä puolestasi olet liian myöhään hereillä. Aikaisemmasta nukkumaanmenosta voisi olla apua ärhentelevälle luonteenlaadulle!
Minulla ei ole ärhentelevää luonteenlaatua. Onko sinulla?
- Luoja varjelkoon
muidenkaan neuvoja! Miksi sitten täällä esittelet olemattomia tietojasi ja elämänkokemustasi.
En yhtään ihmettele enää vaikka sinunkin ukkosi juoksisi vieraissa.Kaltaisesi ovat kauhistus miehen psyykelle. Taidat olla sosiaalitantta. - Kiitos ja näkemiin
teu. kirjoitti:
Voisiko hieman rajoittaa,
Rajoittamista olen sinulta odottanut jo pidempään.
Koska ryhdyt sanoista tekoihin? - teuta
Luoja varjelkoon kirjoitti:
muidenkaan neuvoja! Miksi sitten täällä esittelet olemattomia tietojasi ja elämänkokemustasi.
En yhtään ihmettele enää vaikka sinunkin ukkosi juoksisi vieraissa.Kaltaisesi ovat kauhistus miehen psyykelle. Taidat olla sosiaalitantta.Retoriikkaa , voit silti olla kohtelias , ei täällä palstalla ole liikaa hyviä ihmisiä.
- teuta
Rajoittamista olen sinulta odottanut jo pidempään.
Koska ryhdyt sanoista tekoihin?NYT puhuttiin sinusta .
- ?
Minulla ei ole ärhentelevää luonteenlaatua. Onko sinulla?
tai oikeastaan totuus olisi :(, sillä minulla on kyllä hyvinkin ärhentelevä luonteenlaatu! Mutta sanotaan nyt :), koska tällä palstalla ystävällisyys ei tunnu olevan mikään kovin yleinen hyve.
- teuta
? kirjoitti:
tai oikeastaan totuus olisi :(, sillä minulla on kyllä hyvinkin ärhentelevä luonteenlaatu! Mutta sanotaan nyt :), koska tällä palstalla ystävällisyys ei tunnu olevan mikään kovin yleinen hyve.
Minun mielestä siitä , Että täällä on liinan monta jotka pönkittää omaa ekoa. Lainkaan välittämättä
Mitä on itse tehnyt tai kirjoittanut tai jättänyt tekemättä Tai jättänyt kirjoittamatta. Viimeksi
mainittua on vähiten tehty , ja siihen minäkin aina joudun. anteeksi. - teutatess
? kirjoitti:
Ehkä hän ei vaan voi sille mitään!
Pitäis jo alkaa tuntumaan .
- teuta
Ukko-Mies39 kirjoitti:
Kuule, aviosuhteessa voi olla muitakin ongelmia, kuin sexin toimimattomuus; se itse asiassa on usein vain oire muista ongelmista. Todellinen mies rakastaa vaimoaan silloinkin, kun on jotain ongelmia sexin suhteen eikä lähde mielikuvaleikkeihin paperinukkien kanssa!
Oletko jo kokeillut ,,viestiä,
- gulder kovanen
miehellä on eläimellinen tarve tsekkailla vieraita naisia, johtuu siitä kun terveeellä miehellä hyrrää aina.
- teuta
Sinä sen näet...
- mirja__
teuta kirjoitti:
Sinä sen näet...
:)
- herää jo kellojasi
teuta kirjoitti:
Sinä sen näet...
... tietää tämän asian, vaikka olisi toisella puolella maapalloa.
Kaikkia sitä tulee mieshenkilölle mieleenkin kirjoittaa!!! - teuta
herää jo kellojasi kirjoitti:
Kaikkia sitä tulee mieshenkilölle mieleenkin kirjoittaa!!!Ja tootuuden nimessä , luulen ettet sinäkään.
- teuta
Kaikkia sitä tulee mieshenkilölle mieleenkin kirjoittaa!!!vain sinä puhut minusta , ja mihin sävyyn ?
- teuta
teuta kirjoitti:
Sinä sen näet...
Tämä näkö havaito on vinha , olisiko mitenkään mahdollista, että kysymyksessä
voisi olla "pseudo" - teuta
Kaikkia sitä tulee mieshenkilölle mieleenkin kirjoittaa!!!Room. 2:1 . Sentähden sinä , oi ihminen , et voi millään itseäs puolustaa , olitpa kuka hyvnsä ,
joka tuomitset . Sillä mistä toista sinutkin , koska sinä , joka tuomitset , teet samoja tekoja ,
2. Ja me tiedämme , että Jumalan tuomio on totuuden mukainen niille , jotka sen kaltaisia tekevät . - Rehellisyyttä mies
teuta kirjoitti:
Room. 2:1 . Sentähden sinä , oi ihminen , et voi millään itseäs puolustaa , olitpa kuka hyvnsä ,
joka tuomitset . Sillä mistä toista sinutkin , koska sinä , joka tuomitset , teet samoja tekoja ,
2. Ja me tiedämme , että Jumalan tuomio on totuuden mukainen niille , jotka sen kaltaisia tekevät .Koko elämäsi on kulunut toisten ihmisten syyttelemisessä, omista virheistäsi.
- teuta
Kaikkia sitä tulee mieshenkilölle mieleenkin kirjoittaa!!!täältä ja minä en sinua mollannut. lukisit omias joskus , ja tekisit niinkuin pitä'ä
Olen aivan tosissani , kuule. Minä en ole sinun määrityksen tulos . - Teutatess
Rehellisyyttä mies kirjoitti:
Koko elämäsi on kulunut toisten ihmisten syyttelemisessä, omista virheistäsi.
Juuri oikean mietteen ITSESTÄSI.
- teutatess
Rehellisyyttä mies kirjoitti:
Koko elämäsi on kulunut toisten ihmisten syyttelemisessä, omista virheistäsi.
Sillä se olisi hyvä tapa ja muutenkin.
- Trajaanus
Kellään ole , paitsi sellaisella joka on antanut itseänsä ; rokottaa huoruuden isolla piikillä .
Sen tekee saatana kyllä. Ja aikamielellään , en paremmin sano . - teutatess
teuta kirjoitti:
täältä ja minä en sinua mollannut. lukisit omias joskus , ja tekisit niinkuin pitä'ä
Olen aivan tosissani , kuule. Minä en ole sinun määrityksen tulos .Asian mukautumaan , ota huomioon.
- oles ny rehellinen
Trajaanus kirjoitti:
Kellään ole , paitsi sellaisella joka on antanut itseänsä ; rokottaa huoruuden isolla piikillä .
Sen tekee saatana kyllä. Ja aikamielellään , en paremmin sano .Sullakin on se tarve.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82738Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1642652- 1842501
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n122024Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari201983Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541828Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691558Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http181145Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?691139Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta741004