foliactive

jani27wee

laittakaa googleen foliactive ja sieltä löytyy sille Suomenkieliset sivut! aikasta kallista oli, kun 1kk paketti 59€ ja 2kk jo sitten 90€!! kalliimpaa, kuin revivogen tai nisim! eli tabletit ja suihke...

Itse en ainakaan tohon lankea..Käyn muutenkin niin harvoin kaljupalstalla enää, koska tilanne finasteridin,dutasteridin, rogainen(johon sekoitettuna gefinaa) ja nizoral shampoon takia on niin hyvä! menetettyjä 1-2cm ohimoita en saa takaisin, kuin kirurgisesti, mutta sinne mennään aikanaan, kun saan rahaa :) etsiskelen nizoralin tilalle varteenotettavaa shampoota...revivogen ei käy, koska sisältää silikonia, mutta oisko nisimin sininen pullo hyvä lisä nizoralin rinnalle?? vieläkin harmittaa, kun t/gelin maahantuonti loppui, ja sitä en osaa tilata ulkomailta =(

11

3773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harvahius

      Taitaa olla melko uusi tuote?

    • 432432432

      "Tilaa Foliactive vielä tänään ja saat menetetyt hiuksesi takaisin muutamassa viikossa"

      Kunnon tv-shop kamaa....eiks ton pitäis jo vähän soittaa hälytyskelloja itse kunkin päässä?!

      • Artero

        "TABLETIT: L-kysteiini, gelatiini, askorbiinihappo (C-vitamiini), tokoferoliasetaatti (E-vitamiini), niasiini (B3-vitamiini), pantoteenihappo (B5-vitamiini), sinkkioksidi (sinkki), pyridoksiini HCL (B6-vitamiini), rautasulfaatti (Fe), tiamiini (B-vitamiini), riboflaviini (B2-vitamiini), biotiini (H-vitamiini) ja kobalamiini (B12-vitamiini)."

        Voi kiesus, kyseessä lienee ylihintainen multi-vita -tabletti :) Jani, herätys!!!


      • jani27wee
        Artero kirjoitti:

        "TABLETIT: L-kysteiini, gelatiini, askorbiinihappo (C-vitamiini), tokoferoliasetaatti (E-vitamiini), niasiini (B3-vitamiini), pantoteenihappo (B5-vitamiini), sinkkioksidi (sinkki), pyridoksiini HCL (B6-vitamiini), rautasulfaatti (Fe), tiamiini (B-vitamiini), riboflaviini (B2-vitamiini), biotiini (H-vitamiini) ja kobalamiini (B12-vitamiini)."

        Voi kiesus, kyseessä lienee ylihintainen multi-vita -tabletti :) Jani, herätys!!!

        itse sanoin myös, etten tohon aio henkilökohtaisesti ikinä langeta :) Se on joitain ihan muita kuluttajia varten...Jokainen tietty saa ostaa mitä haluaa, mutta itse käytän vain lääketieteellisesti todistettuja lääkkeitä omaan hiustenlähtööni.


      • kgjfdkgfd
        jani27wee kirjoitti:

        itse sanoin myös, etten tohon aio henkilökohtaisesti ikinä langeta :) Se on joitain ihan muita kuluttajia varten...Jokainen tietty saa ostaa mitä haluaa, mutta itse käytän vain lääketieteellisesti todistettuja lääkkeitä omaan hiustenlähtööni.

        Tosta lisää "ihmenappeja" tukan turvaksi...Foligain!!!!

        http://www.biovea.net/(S(czcmo145i3a5rlmctmvole45))/product_detail.aspx?PID=2356


      • sekatyömies8
        kgjfdkgfd kirjoitti:

        Tosta lisää "ihmenappeja" tukan turvaksi...Foligain!!!!

        http://www.biovea.net/(S(czcmo145i3a5rlmctmvole45))/product_detail.aspx?PID=2356

        ...aivan legittu tuote, varsinkin jos et syö niin helvetin monipuolisesti, että varmasti saat kaikki vitamiinit ja hivenaineet. Itse tilasin. toinen juttu on sitten, että onko noissa napeissa todellakin sitä mitä luvataan vai tyyliin vehnäjauhoa ja rotanmyrkkyä. Olen hieman skeptinen tuon Biovean tuotteita kohtaan.


      • jani27wee
        sekatyömies8 kirjoitti:

        ...aivan legittu tuote, varsinkin jos et syö niin helvetin monipuolisesti, että varmasti saat kaikki vitamiinit ja hivenaineet. Itse tilasin. toinen juttu on sitten, että onko noissa napeissa todellakin sitä mitä luvataan vai tyyliin vehnäjauhoa ja rotanmyrkkyä. Olen hieman skeptinen tuon Biovean tuotteita kohtaan.

        Itse tulin myös skeptiseksi Biovean tuotteille, kun oli niin huonot kokemukset spectral dnc:n kanssa..sen lopetin ja vaihdoin tavalliseen apteekin rogaineen ja taas homma toimii!
        Tuon Neutrogenan t/gel shampoon uskalsin tilata, kun ei tarvitse käyttää oraalisesti, mutta itse en uskaltaisi netistä tilata mitään nappeja, kun koostumuksesta ei koskaan voi olla 100% varma.


      • a-113
        jani27wee kirjoitti:

        Itse tulin myös skeptiseksi Biovean tuotteille, kun oli niin huonot kokemukset spectral dnc:n kanssa..sen lopetin ja vaihdoin tavalliseen apteekin rogaineen ja taas homma toimii!
        Tuon Neutrogenan t/gel shampoon uskalsin tilata, kun ei tarvitse käyttää oraalisesti, mutta itse en uskaltaisi netistä tilata mitään nappeja, kun koostumuksesta ei koskaan voi olla 100% varma.

        Olisi tosissaan hauska tietää, että onko noissa Biovean mino-litkuissa oikeasti minoksidiila niinkuin luvataan. Tilasin nyt DNC "extra high purity minoxidil" -tuotetta. Haiskahtaa vähän paskalle, ettei edelliset tuotteet olleet sitten niin puhdasta. Hölmönä tilasin kuitenkin, koska hinta on niin huokea verrattuna apteekin vastaaviin. Ovatkohan nuo täyttä kusetusta? Ainakin eluenttina toimiva alkoholi haisee ihan samalle (ei puhtaalle etyylialkoholille) perunakiljulle kuin noissa Biovean aikaisemmissa DNC/Kirklandin -tuotteissa. Apteekin Rogaine ei haise yhtään samalle.


      • cvgbnbvngbv
        a-113 kirjoitti:

        Olisi tosissaan hauska tietää, että onko noissa Biovean mino-litkuissa oikeasti minoksidiila niinkuin luvataan. Tilasin nyt DNC "extra high purity minoxidil" -tuotetta. Haiskahtaa vähän paskalle, ettei edelliset tuotteet olleet sitten niin puhdasta. Hölmönä tilasin kuitenkin, koska hinta on niin huokea verrattuna apteekin vastaaviin. Ovatkohan nuo täyttä kusetusta? Ainakin eluenttina toimiva alkoholi haisee ihan samalle (ei puhtaalle etyylialkoholille) perunakiljulle kuin noissa Biovean aikaisemmissa DNC/Kirklandin -tuotteissa. Apteekin Rogaine ei haise yhtään samalle.

        Ite en taas jaksa uskoa että noinki iso kauppa kusettais. Oon tilannu sieltä Kirklandia. On pysyny ihan hyvin kurissa letin lähtö.. tosin mistä sen tietää johtuuko se pelkästään finasta.. Tällasta perkeleen arvailuahan tää on..


    • joopa joo

      Olette ihan oikeassa! Itse tuohon lankesin, mitään apua ei ollut. Luvattuja rahojakaan en saane takaisin, rahojen palautuksen ehtona on, että ottaa ensin yhteyttä asiakaspalveluun. Sähköposteihin ei ole vastattu, puhelimeenkaan eivät vastaa...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe