Lappiinko?

Ei kiitos.

19

1451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstalla.....

      Tuolla ei ollut mitään asiayhteyttä vaeltamisen kanssa...

      • tuo tiijetään

        päätteeksi hakeutuvat sen verta sivistykseen että saunaan pääsevät. Sen jälkeen päästäänkin jo sänkypolkkaa rytyyttämään Aslakkien kanssa. Siinä sitä lihakset vertyy vaelluksen päätteeksi.
        Lapin ukot nussii vaikka hikisiäkin ämmiä, ei ne paljoo kato muutako että reikää löytyy.


      • patikkaämmä
        tuo tiijetään kirjoitti:

        päätteeksi hakeutuvat sen verta sivistykseen että saunaan pääsevät. Sen jälkeen päästäänkin jo sänkypolkkaa rytyyttämään Aslakkien kanssa. Siinä sitä lihakset vertyy vaelluksen päätteeksi.
        Lapin ukot nussii vaikka hikisiäkin ämmiä, ei ne paljoo kato muutako että reikää löytyy.

        Sulla ei ole kumppania. Olet niin mustis että hirvittää. Olen vaeltanut eiikä siellä tosiaan ole saunakaverit yrittäneet mitään yms. Olet sairas yksilö.


      • kylmää kyytiä.
        patikkaämmä kirjoitti:

        Sulla ei ole kumppania. Olet niin mustis että hirvittää. Olen vaeltanut eiikä siellä tosiaan ole saunakaverit yrittäneet mitään yms. Olet sairas yksilö.

        vaan ettei sulta maine menis patikkaämmä. Ei savua ilman tulta, ainahan nuo lappilaiset kehuu kuinka pökkivät etelän muijat, ja kuinka ruska-aikana lapin miehet ajetaan ihan näännyksiin. Kyllä tuo tietomies oikeassa siinä on.


      • yks muija vain
        kylmää kyytiä. kirjoitti:

        vaan ettei sulta maine menis patikkaämmä. Ei savua ilman tulta, ainahan nuo lappilaiset kehuu kuinka pökkivät etelän muijat, ja kuinka ruska-aikana lapin miehet ajetaan ihan näännyksiin. Kyllä tuo tietomies oikeassa siinä on.

        ehkä joku siihen meneekin :)
        siis antaa jollekin ,hih
        olen nähnyt sellaistakin vaikken itse siihen langennut...


      • pohjosen panija
        yks muija vain kirjoitti:

        ehkä joku siihen meneekin :)
        siis antaa jollekin ,hih
        olen nähnyt sellaistakin vaikken itse siihen langennut...

        patikkatyttöjä paneskelen joka syksy oikein urakalla, kyllä ruska-aikaan saapi pillua nokko.
        Seko on lehti puusta puonnu niin onki jo kalun varsi vallan nilellä, eipä sitä silloin enää jaksa panna, mitä nyt niitä nuorempia ja paraan näkösiä.
        Sitte tuloo vielä kevään panoviikot jokka alkaa pääsiäisestä, ja loppuu kun lumi sulaa.
        Taitaapi ne etelän killet olla aika nyheröitä, ei niistä panomiehiksi, kun niijen muijia mie aina saanki paneskella aivan urakkalauontoisesti.


      • As-lakki

        Vastaaja on lähdössä "vaeltamaan" eikä halua puolison lukevan ja
        kuuntelevan täältä oheisenlaisia juttuja


      • ruskapuska
        patikkaämmä kirjoitti:

        Sulla ei ole kumppania. Olet niin mustis että hirvittää. Olen vaeltanut eiikä siellä tosiaan ole saunakaverit yrittäneet mitään yms. Olet sairas yksilö.

        tellän kiimaset muijat menee sinne pettämään aslakkien kanssa. tiedän monta tapausta. levi ja saariselkä nimenomaan.sitten jaksaa puurtaa töissä hgin sateessa.


    • reppuja rinkka

      Pakkasin muijalle kamat mukaan ja soin ettei ole kiirettä takaisin. Muutan sillä välin omaan asuntoon. Ja voihan joku lapin ukko saada minun muijasta hyvän seuralaisen ahhah..hahhaa

      • voi ihme

        ihan kauhea akka kun noin eroon siitä haluat? Onko joku hirmu koppura ihan? Lappalaisille kyllä kaikki kelpaa, ne ei paljoo ulkonäölle painoa pane.


      • aaallllaa
        voi ihme kirjoitti:

        ihan kauhea akka kun noin eroon siitä haluat? Onko joku hirmu koppura ihan? Lappalaisille kyllä kaikki kelpaa, ne ei paljoo ulkonäölle painoa pane.

        prosentti noista naisvaeltajista lähteekään Lappiin nimenomaan saamaan "makkaraa" luultavasti aika iso osa, ainakin jos ulkonäön takia markkina-arvo vaatimaton täällä etelässä.


      • tytöt tykkää meistä
        aaallllaa kirjoitti:

        prosentti noista naisvaeltajista lähteekään Lappiin nimenomaan saamaan "makkaraa" luultavasti aika iso osa, ainakin jos ulkonäön takia markkina-arvo vaatimaton täällä etelässä.

        nussinnu tässä vuosien varrella sellaset 48 patikkatyttöä, kirjaa olen pitäny niin jotta luku täsmää.
        Noh on siinä vajaa puolet kevät retkeläistä. Se on meille Lapin miehille iso apu kun etelän variksilla ei taija kalu seisoo, täällä on vähän naisii jotta saahaan meki tarpeeseen.


      • niisku huiskut
        tytöt tykkää meistä kirjoitti:

        nussinnu tässä vuosien varrella sellaset 48 patikkatyttöä, kirjaa olen pitäny niin jotta luku täsmää.
        Noh on siinä vajaa puolet kevät retkeläistä. Se on meille Lapin miehille iso apu kun etelän variksilla ei taija kalu seisoo, täällä on vähän naisii jotta saahaan meki tarpeeseen.

        aihe, kun totuus paljastuu, kääk!


      • nääskä
        tytöt tykkää meistä kirjoitti:

        nussinnu tässä vuosien varrella sellaset 48 patikkatyttöä, kirjaa olen pitäny niin jotta luku täsmää.
        Noh on siinä vajaa puolet kevät retkeläistä. Se on meille Lapin miehille iso apu kun etelän variksilla ei taija kalu seisoo, täällä on vähän naisii jotta saahaan meki tarpeeseen.

        Onhan siellä poroja. Aito lapin mies ei tiedä miltä vittu näyttää.


      • As-lakki
        nääskä kirjoitti:

        Onhan siellä poroja. Aito lapin mies ei tiedä miltä vittu näyttää.

        Eihän lapin mies näe kyseistä tavaraa etelän eläjien pulleiden reisien välistä
        Sinne vaan sekaan ja tuurilla perille


      • nai-iima Iiro
        As-lakki kirjoitti:

        Eihän lapin mies näe kyseistä tavaraa etelän eläjien pulleiden reisien välistä
        Sinne vaan sekaan ja tuurilla perille

        patikkatytöillä olekaan vittua ensinkään? Mihinkähän minä oon niitä sitten nainnu?


    • Ravintolatyöntekijä

      Ruskaretkillä meno on vielä pientä kun vertaa siihen mitä se on hiihtolomilla.
      Tyttöporukalla lähdetään hiihtoreissuun eikä todellisuudessa edes kosketa suksiin koko aikana.
      Sauvaan kylläkin kosketaan, muttei suksisauvaan.
      Ihan kuin olisi pelkkiä sinkkunaisia reissussa.
      Ukot kotona pitää kämppää pystyssä ja hoitaa asioita kun emännät rellestää.

      • lapin hullu

        kyllä mä ihmettelen ithlän miehiä kun ne juovat eivät pysty naimaan pyytävät meikäläistä kolmanneksi pyöräksi joskus jelppaan heitä vähän se on hauskaa


    • Tahot sie , mie anna

      Tuommoisen jollotuksen takia pitäisi ryhtyä? Hölmöä!
      Eikös se ole niin, että se on oma, joka on itellä jalkovälissä,
      muiden jalkovälissä olevat on vain lainassa ja se saa joka on paikalla,
      kun antamisen aika.
      Piätte muistaa sen ikiaikaisen sanonnan.
      Kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki ei saa kaikilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe