Ruskaretkiaika.
Kuka päästää naisensa yksin reissuun.
Kuunnelkaas tämä aiheeseen liittyvä kappale
http://www.youtube.com/watch?v=giupq6exFi0
Lappiinko?
19
1461
Vastaukset
- palstalla.....
Tuolla ei ollut mitään asiayhteyttä vaeltamisen kanssa...
- tuo tiijetään
päätteeksi hakeutuvat sen verta sivistykseen että saunaan pääsevät. Sen jälkeen päästäänkin jo sänkypolkkaa rytyyttämään Aslakkien kanssa. Siinä sitä lihakset vertyy vaelluksen päätteeksi.
Lapin ukot nussii vaikka hikisiäkin ämmiä, ei ne paljoo kato muutako että reikää löytyy. - patikkaämmä
tuo tiijetään kirjoitti:
päätteeksi hakeutuvat sen verta sivistykseen että saunaan pääsevät. Sen jälkeen päästäänkin jo sänkypolkkaa rytyyttämään Aslakkien kanssa. Siinä sitä lihakset vertyy vaelluksen päätteeksi.
Lapin ukot nussii vaikka hikisiäkin ämmiä, ei ne paljoo kato muutako että reikää löytyy.Sulla ei ole kumppania. Olet niin mustis että hirvittää. Olen vaeltanut eiikä siellä tosiaan ole saunakaverit yrittäneet mitään yms. Olet sairas yksilö.
- kylmää kyytiä.
patikkaämmä kirjoitti:
Sulla ei ole kumppania. Olet niin mustis että hirvittää. Olen vaeltanut eiikä siellä tosiaan ole saunakaverit yrittäneet mitään yms. Olet sairas yksilö.
vaan ettei sulta maine menis patikkaämmä. Ei savua ilman tulta, ainahan nuo lappilaiset kehuu kuinka pökkivät etelän muijat, ja kuinka ruska-aikana lapin miehet ajetaan ihan näännyksiin. Kyllä tuo tietomies oikeassa siinä on.
- yks muija vain
kylmää kyytiä. kirjoitti:
vaan ettei sulta maine menis patikkaämmä. Ei savua ilman tulta, ainahan nuo lappilaiset kehuu kuinka pökkivät etelän muijat, ja kuinka ruska-aikana lapin miehet ajetaan ihan näännyksiin. Kyllä tuo tietomies oikeassa siinä on.
ehkä joku siihen meneekin :)
siis antaa jollekin ,hih
olen nähnyt sellaistakin vaikken itse siihen langennut... - pohjosen panija
yks muija vain kirjoitti:
ehkä joku siihen meneekin :)
siis antaa jollekin ,hih
olen nähnyt sellaistakin vaikken itse siihen langennut...patikkatyttöjä paneskelen joka syksy oikein urakalla, kyllä ruska-aikaan saapi pillua nokko.
Seko on lehti puusta puonnu niin onki jo kalun varsi vallan nilellä, eipä sitä silloin enää jaksa panna, mitä nyt niitä nuorempia ja paraan näkösiä.
Sitte tuloo vielä kevään panoviikot jokka alkaa pääsiäisestä, ja loppuu kun lumi sulaa.
Taitaapi ne etelän killet olla aika nyheröitä, ei niistä panomiehiksi, kun niijen muijia mie aina saanki paneskella aivan urakkalauontoisesti. - As-lakki
Vastaaja on lähdössä "vaeltamaan" eikä halua puolison lukevan ja
kuuntelevan täältä oheisenlaisia juttuja - ruskapuska
patikkaämmä kirjoitti:
Sulla ei ole kumppania. Olet niin mustis että hirvittää. Olen vaeltanut eiikä siellä tosiaan ole saunakaverit yrittäneet mitään yms. Olet sairas yksilö.
tellän kiimaset muijat menee sinne pettämään aslakkien kanssa. tiedän monta tapausta. levi ja saariselkä nimenomaan.sitten jaksaa puurtaa töissä hgin sateessa.
- reppuja rinkka
Pakkasin muijalle kamat mukaan ja soin ettei ole kiirettä takaisin. Muutan sillä välin omaan asuntoon. Ja voihan joku lapin ukko saada minun muijasta hyvän seuralaisen ahhah..hahhaa
- voi ihme
ihan kauhea akka kun noin eroon siitä haluat? Onko joku hirmu koppura ihan? Lappalaisille kyllä kaikki kelpaa, ne ei paljoo ulkonäölle painoa pane.
- aaallllaa
voi ihme kirjoitti:
ihan kauhea akka kun noin eroon siitä haluat? Onko joku hirmu koppura ihan? Lappalaisille kyllä kaikki kelpaa, ne ei paljoo ulkonäölle painoa pane.
prosentti noista naisvaeltajista lähteekään Lappiin nimenomaan saamaan "makkaraa" luultavasti aika iso osa, ainakin jos ulkonäön takia markkina-arvo vaatimaton täällä etelässä.
- tytöt tykkää meistä
aaallllaa kirjoitti:
prosentti noista naisvaeltajista lähteekään Lappiin nimenomaan saamaan "makkaraa" luultavasti aika iso osa, ainakin jos ulkonäön takia markkina-arvo vaatimaton täällä etelässä.
nussinnu tässä vuosien varrella sellaset 48 patikkatyttöä, kirjaa olen pitäny niin jotta luku täsmää.
Noh on siinä vajaa puolet kevät retkeläistä. Se on meille Lapin miehille iso apu kun etelän variksilla ei taija kalu seisoo, täällä on vähän naisii jotta saahaan meki tarpeeseen. - niisku huiskut
tytöt tykkää meistä kirjoitti:
nussinnu tässä vuosien varrella sellaset 48 patikkatyttöä, kirjaa olen pitäny niin jotta luku täsmää.
Noh on siinä vajaa puolet kevät retkeläistä. Se on meille Lapin miehille iso apu kun etelän variksilla ei taija kalu seisoo, täällä on vähän naisii jotta saahaan meki tarpeeseen.aihe, kun totuus paljastuu, kääk!
- nääskä
tytöt tykkää meistä kirjoitti:
Noh on siinä vajaa puolet kevät retkeläistä. Se on meille Lapin miehille iso apu kun etelän variksilla ei taija kalu seisoo, täällä on vähän naisii jotta saahaan meki tarpeeseen.Onhan siellä poroja. Aito lapin mies ei tiedä miltä vittu näyttää.
- As-lakki
nääskä kirjoitti:
Onhan siellä poroja. Aito lapin mies ei tiedä miltä vittu näyttää.
Eihän lapin mies näe kyseistä tavaraa etelän eläjien pulleiden reisien välistä
Sinne vaan sekaan ja tuurilla perille - nai-iima Iiro
As-lakki kirjoitti:
Eihän lapin mies näe kyseistä tavaraa etelän eläjien pulleiden reisien välistä
Sinne vaan sekaan ja tuurilla perillepatikkatytöillä olekaan vittua ensinkään? Mihinkähän minä oon niitä sitten nainnu?
- Ravintolatyöntekijä
Ruskaretkillä meno on vielä pientä kun vertaa siihen mitä se on hiihtolomilla.
Tyttöporukalla lähdetään hiihtoreissuun eikä todellisuudessa edes kosketa suksiin koko aikana.
Sauvaan kylläkin kosketaan, muttei suksisauvaan.
Ihan kuin olisi pelkkiä sinkkunaisia reissussa.
Ukot kotona pitää kämppää pystyssä ja hoitaa asioita kun emännät rellestää.- lapin hullu
kyllä mä ihmettelen ithlän miehiä kun ne juovat eivät pysty naimaan pyytävät meikäläistä kolmanneksi pyöräksi joskus jelppaan heitä vähän se on hauskaa
- Tahot sie , mie anna
Tuommoisen jollotuksen takia pitäisi ryhtyä? Hölmöä!
Eikös se ole niin, että se on oma, joka on itellä jalkovälissä,
muiden jalkovälissä olevat on vain lainassa ja se saa joka on paikalla,
kun antamisen aika.
Piätte muistaa sen ikiaikaisen sanonnan.
Kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki ei saa kaikilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1073711Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3171960Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471747- 1041657
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4421599Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21540Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4321456Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar431127Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3741076