Vedänkö turpaan?

hrthhhhhhhsht

Oon siis 14v, kaverin kaveri jatkuvasti vittuilee, luulee olevansa jotain mitä ei oo. Mua lyhyempi ja ehkä pari kk vanhempi, tiedän että voisin hakkaa sen ihan kunnolla mutta en vaan viitsisi, koska sillä on porukat aina lähettyvillä ja mulla ne asuu kaukana. (Serkut jne) joten onko muuta mahdollisuutta vai hakkaanko kunnolla

8

1374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ''stoori''

      Itse olen samanlaisessa tilanteessa, kaverin kaveri on kiusannut jo 5 luokalta lähtien, enkä ole tehnyt vielä mitään, nyt 8 luokan alussa kiusaaminen on vähentynyt, mutta tuntuu että vielä ei olla ohi tästä asiasta.
      Tämä on niitä pelkureita jotka eivät uskalla avata edes suutaan jos ei ole kaveri vieressä. Olen kuitenkin tehnyt päätöksen: jos fyysistä kiusaamista, kuten tavaroiden päälle heittelyä tapahtuu minua tai toista parempaa kaveriani kohtaan, vedän automaattisesti naamatauluun,hakkaan häntä niin että ei taatusti jää epäselväksi, alkaa olla mitta täysi tota tyyppiä kohtaan kun jo 7 luokalla puhui muille uusille luokkalaisilleni paskaa minusta ja nyt hekin tavallaan halveksuvat minua koska uskovat ennemmin tätä ADHD kusipäätä. Mutta jos tulee henkistä väkivaltaa niin vittuilen takasi, jos käy päälle niin turpaan veto! En välitä vaikka hänellä on yleensä kaveri mukana. Monet ovat ehdottaneet että voisi mennä kertomaan koulun henkilökunnalle, mutta täälläpäin ei auttaisi. Mutta suosittelisin kostamaan jossain muualla kuin koulussa niin ei tule yhtä vakavat seuraukset. Mutta jos itse en tekisi mitään, katuisin taatusti myöhemmin:Miksi annoin hänen kiusata yli 3 vuotta ja en tehnyt asialle mitään? Kadun jo nyt sitä että en kostanut ala-asteella. Olisin päässyt paljon helpommalla. Kaikkea hyvää sinulle, toivottavasti saat kiusaamisen loppumaan.

    • ekkeke

      En nyt sanois, että kannattaa alkaa pelkästään vittuilemisesta turpaan lyömään. Mieti tarkasti että mitä pahaa se on sulle saanu aikaan? Jos kyseinen tyyppi tekee sun elämästä konkreettisesti vaikeempaa ja vittumaisempaa EIKÄ kuuntele mitään puhetta, niin kyllä mun mielestä siinä välissä voi ottaa nyrkit käyttöön.

      Jos kerta tiedät että pystyisit sen helposti voittamaan tappelussa, niin mielummin annat sille vaan nöyryyttävän tappion. Se opettaa paremmin, satutat vähän ja otat jonkun lukon ja pakotat sen sanomaan jotain paskaa itestään.

      • Voikin tehota. Toivottavasti tää "vedänköturpaan" tyyppikin havaitsee ehdotuksesi.


    • Saat vaan takaisin ja siitäkös sitä vasta rumaa jälkeä tuleekin.

      • kakkapaskamunapilluv

        Minä kuritin(löin, viskoin) omat pahimmat kiusaajat, nii loppu se kiusaaminen kun ottivat ite siipeen


      • kakkapaskamunapilluv kirjoitti:

        Minä kuritin(löin, viskoin) omat pahimmat kiusaajat, nii loppu se kiusaaminen kun ottivat ite siipeen

        Enimmäkseen vaan mollattiin. (Henkistä kiusaamista). Mutta ehkäpä ne kiusaajatkin olivat itsekin silloin vielä niin pentuja. Ne ylä-astelaiset ...tanan pennut.


    • HAUKU HÄNET P Y S T Y Y N.

      • .................

        sitä varten minä olen aina sanonut näille opettajille että teidän vitun koulunne ja oppilaitoksenne
        on pakkolaitoksia jonne on pakko mennä kaikenlaisten kusipäiden sekaan. Miksei sitä ymmärretä
        että ei kenenkään ole pakko kokea oloaan pahaksi kun aina löytyy luokalta joku vittunaama jota
        on pakko kuunnella ja kestää tulevatkin vuodet?
        mitä vitun järkeä siinä on? maistuuko opiskelu kivalta kun istutaan perse penkissä 8h yhtäsoittoa?
        se on vain elämää? niinkö?

        no parempi sekin kun että nämä ylimieliset vitun pellet istuisivat koneensa ääressä vittuilemassa
        täällä "senkin ikäloppu" blaa blaa.

        onneksi on iltalehti joka kertoo uutisia. Joku nuori tyttö kuoli autokolarissa viikko sitten.
        taas yksi ylimielinen huora vähemmän :D ! JES!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe