Valvotuttaako?

muumi2

Vaivaako muiden tekemiset tai tekemättä jättämiset yöunia? Entäpä jos palstalle kirjoittaa joku jotain jänskää yöllä. Heräätkö tarkistamaan?

63

281

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla on kello soimassa tunnin välein, etten vaan menetä mitään jänskää!!!

:D

• muumi2

Vartti olisi varmaan sopivampi. Tai ainakin laittaa sähköpostin kilkattamaan, jos joku vastaa. Kilkatus kannattaa yhdistää stereoihin. Aamuyöstä luomi lupsahtelee ikävästi.

• HTZA

yöksi kirjottaisi?
      H.

• muumi2

Tunnustappas pois. Ainakin heräät tosi aikaisin lukemaan. Nyt hetkeksi levolle, että jaksaa taas. Yöt on joskus yllättävän pitkiä, vaikka kuinka jänskättäisi.

• HTZA
        muumi2 kirjoitti:

Tunnustappas pois. Ainakin heräät tosi aikaisin lukemaan. Nyt hetkeksi levolle, että jaksaa taas. Yöt on joskus yllättävän pitkiä, vaikka kuinka jänskättäisi.

pääni helmiäistyynylle ja jätän niinat ja tiina valvomaan.
        Saatan saada kireänrakastavia viesitä luettavaksi, aamulla 04.45
        H.

• muumi2
        HTZA kirjoitti:

H.

Viimeistään pitää tarkistaa. Kuten totesitkin. Kuluu päiväkin mukavammin, kun joku muistaa.

• 24/7

Ookko sä se sama HTZA, joka pari päivää sitten poistu palstalta?

• Teemuna
        24/7 kirjoitti:

Ookko sä se sama HTZA, joka pari päivää sitten poistu palstalta?

Samahan se. Mies suurella ämmällä.

• HTZA kirjoitti:

H.

kello on 3 h 20 min kuluttua 4.45. Sä missasit tämän...

• viivatiina

näissä omissa tekemisissä ja tekemättä jättämisissä on ihan tarpeeks yhdelle ihmiselle muttei nekään valvota ja täytyy sanoo ettei nyt ihan ensimmäisenä tuu mieleen palsta jos yöllä herää =)))))

• muumi2

Ensin käydään jääkaapilla ja sitten vasta palstalle, jos on lujat hermot. Olispas rahaa, niin hankkis sen jääkaapin, missä on netti ovessa.

• Anjaniina.
        muumi2 kirjoitti:

Ensin käydään jääkaapilla ja sitten vasta palstalle, jos on lujat hermot. Olispas rahaa, niin hankkis sen jääkaapin, missä on netti ovessa.

mä haluaisin saunaan näyttöpäätteen, vois loikoilla aina saunassa ja katsella mitä ihmiset hupajaa, nauraa hykerrellä siellä sit maailman hulluudelle ;)

• muumi2
        Anjaniina. kirjoitti:

mä haluaisin saunaan näyttöpäätteen, vois loikoilla aina saunassa ja katsella mitä ihmiset hupajaa, nauraa hykerrellä siellä sit maailman hulluudelle ;)

Kiirehdin iltaisin aina palstalle. Kyselivät mitä viljelen. En kertonut, mutta sanoin lannoitepuolen olevan ja hallinnassa.

• viivatiina
        muumi2 kirjoitti:

sellasta no voi voi toivottavasti rikastut ja lakkaat köyhtymästä niin saat sellaisen hakittua ;))))

• uneton jostain

kyllin myöhään, näkee joskus aika hauskoja juttuja. Aamulla niitä ei ole. Älkää hyvät ihmiset menkö nukkumaan :))

• muumi2

etten ole yksin. Tuo mitä sanoit, pitää paikkansa. Yön parhaat palat näkevät vain uskollisimmat.

• No en varmaan herää. Luen ja sitten nukun ja kone sulkeutuu about klo 22 jolloin tarkistan vielä sähköpostin.

• muumi2

lujat hermot. Tai sitten lyhyt yöuni. Näet ainakin palstaunia. Näetkös kirjoittajista vai aloituksista vai molemmista?

• HTZA

lukee nyt tarkasti mitä muuminen kirjoittaa...
        :)
        H.

• muumi2 kirjoitti:

lujat hermot. Tai sitten lyhyt yöuni. Näet ainakin palstaunia. Näetkös kirjoittajista vai aloituksista vai molemmista?

Kettusella soi kello 6 aamulla se panee nukuttamaan. En näe palstaunia mutta muita kummallisuuksia kyllä. Viime yönäkin synnytin lasta!! Muumeja olen lukenut lapsilleni jokaiselle kolmelle kuten varmasti kaikki lastenkirjat siihen saakka kun oppivat sen taidon itse.

Joskus tietysti poikkeilen kuten kaikista muistakin asioista.

• muumi2

Kun yhdistää sähköpostin kännykkään ja laittaa vielä sen tekstin puheeksi -ominaisuuden päälle, voi autoillessa kuunnella vastaukset viesteihinsä. Ei mene matkanteko hukkaan.

• hermosäie

Läppäri ompi massun päällä. Olen ajan hermolla.

• vasso-Q

Ikeassa myydään sylityynyjä läppärin käyttäjälle. Sopinee myös vatsan alle. Eipä paina kulmat.

• muumi2

Läppäri korvaa jo peiton. Haittapuolena on tasainen hurina. Rupeaa luomi lupsamaan ja jotain tärkeää voi vilahtaa ohi. Toisaalta herää, jos aikoo kylkeä kääntää.

• ehdottomasti. En ole nukkunut öisin kymmeneen vuoteen. Enkä päivisinkään. Vieläköhän tätä jaksaa montakin vuosikymmentä lisää.

• muumi2

kirjoittaa palstan historiikki. Et ole jäänyt paitsi juuri mistään. Kyllä sitä jaksaa, kun on jotain mielenkiintoista mitä seurata.

• GloriaJoy

kuuluu ilmielävänä todisteena tuonne aave aloitukseen ;-?

• GloriaJoy kirjoitti:

kuuluu ilmielävänä todisteena tuonne aave aloitukseen ;-?

Mutta kun laitan päälleni lakanan alkaa heti nukuttaa ja menee jotakin ohi...

• GloriaJoy
        yohuuhkaja kirjoitti:

Mutta kun laitan päälleni lakanan alkaa heti nukuttaa ja menee jotakin ohi...

siu tarvii sellaiset ravihevosen silmäsuojat ja siihen eteen, niien väliin pienoisen rullaverhokaihtimen niin voit ottaa aina pikatorkut istuiltais ;-) pienoinen nojaus tuolin selkänojaan niin saa hartiatkin rentoutuksen, sit aina pidennät torkkuaikaa ja joskus nukut sit täysiä

• GloriaJoy kirjoitti:

siu tarvii sellaiset ravihevosen silmäsuojat ja siihen eteen, niien väliin pienoisen rullaverhokaihtimen niin voit ottaa aina pikatorkut istuiltais ;-) pienoinen nojaus tuolin selkänojaan niin saa hartiatkin rentoutuksen, sit aina pidennät torkkuaikaa ja joskus nukut sit täysiä

Älä nyt kaikille paljasta miten aikani työssä vietän. Sinne täytyykin tästä taas lähteä...

• GloriaJoy
        yohuuhkaja kirjoitti:

Älä nyt kaikille paljasta miten aikani työssä vietän. Sinne täytyykin tästä taas lähteä...

työ-yö-valvomisia siulle :-)

• GloriaJoy

joskus liikaakin muien murehia ja siitä olen harjoitellut poisoppimista jo jonkin rupeaman. Kerran miu näki viikon verran painajaisia yhen palstalaisen takia, mut nykyisin aattelen et turha säikkyä jonkun höyryämistä :-(

• muumi2

Voipa mennä niinkin, että saa osakseen tunteenpurkauksia. Eiköhän ne sitten unohdu, kun jaksaa jatkaa vaan.

• Judge evk

Monenmoista olen lukenut, mutten vastaavaa. Millaiset vieroitusoireet saat?

• muumi2

Aktiivisuus ja hauska harraste ovat kaukana addiktista. Seuraathan sinäkin tätä palstaa koko ajan.

• Judge evk
        muumi2 kirjoitti:

Aktiivisuus ja hauska harraste ovat kaukana addiktista. Seuraathan sinäkin tätä palstaa koko ajan.

seurataan hyvinkin. Imukyky ei palstan pahnalla riitä ja kärpästen pörinä on musiikkia korville.

• muumi2
        Judge evk kirjoitti:

seurataan hyvinkin. Imukyky ei palstan pahnalla riitä ja kärpästen pörinä on musiikkia korville.

Ihan mielenkiintoiset tarinat täällä ovat puheenaiheina. Missä sinä kärpäsiä näet?

• muminka

nyyti nyytiäinen, kuinkas sitten kävikään? :))
      Mistä löytyy aukko seuraavalle sivulle?

• muumi2

Tähän kaipaan lisävinkin. Löytyyköhän sananlaskuista johtolankaa?

• muminka
        muumi2 kirjoitti:

Tähän kaipaan lisävinkin. Löytyyköhän sananlaskuista johtolankaa?

sä oot jos et tuota tiedä. Et ole lukenut tarpeeksi :)) Siinä kirjassa on aina reikä josta pääsee eteenpäin. Se on jännää. nyt on pallot ilmassa, eikö?

• muumi2
        muminka kirjoitti:

sä oot jos et tuota tiedä. Et ole lukenut tarpeeksi :)) Siinä kirjassa on aina reikä josta pääsee eteenpäin. Se on jännää. nyt on pallot ilmassa, eikö?

Jospa olen muumien jatko-osassa vasta :)

• Meriläinen

Voi hitsi kun väsyttäis mutta enhän voi mennä nukkumaan kun minä olen kuulemma kaikki. Ja jatkuvasti pitää täällä viestitellä.
      Siis kun eihän niitä "muita" ole, olen vain minä :))

• Judge evk

Sinäkö vedätit isseksesi koko ketjun? Julmetun hyvä pila! Onnittelut

• Meriläinen
        Judge evk kirjoitti:

Ei pelkästään koko ketjun vaan kaikki muutkin, myös sinun viestisi.
        Näin on minulle kerrottu, ja pakkohan se on uskoa että palstailen täällä ihan ypöyksin.

• Judge evk
        Meriläinen kirjoitti:

Ei pelkästään koko ketjun vaan kaikki muutkin, myös sinun viestisi.
        Näin on minulle kerrottu, ja pakkohan se on uskoa että palstailen täällä ihan ypöyksin.

Kohta väittänet poistelevasi viestejä ihan vaan hämäyksen vuoksi. Pitäsköhän alkaa olemaan kade?

• Meriläinen
        Judge evk kirjoitti:

Kohta väittänet poistelevasi viestejä ihan vaan hämäyksen vuoksi. Pitäsköhän alkaa olemaan kade?

Siis en minä vaan minulle on nämä asiat täällä puskasta kerrottu.
        Kunhan tietäisin missä puskassa tietäjä luuraa niin kysyisin häneltä olenko myös tuo viestien poistelija.
        Ja kyllähän mulle kade kannattaa olla monestakin syystä :))

• Judge evk kirjoitti:

Iltaa pohojanmaalta!
        Viimeeset 40 vuotta oon valavonu muitten takia, ku tua mun työni on ollu sellaasta eriinomaasta lähtemistä ja tulemista. Ani harvoon oon öisehen aikahan ollu omalla asialla, jos ei nuata yö vessas käyntejä lasketa.
        Noon sellaasia ilta tontuun tarinoota, mitä näköö ja kuuloo öisehen aikahan maailman maanteillä.
        Kuun valoa ja tähäreen lentoja. Erämaa taipaleilla juoksoo välihin notkia koipiinen jäniis Jussi autoon valokeilas. Kovaa on jussi jalakava aina siinä ja panoo parastaan. Tottahan mä painan silloon servohon ja helepootan jussin tahtia, ilmanmuutahan. Ja näin mä kerran mihin kurkikin pystyy ihan vaan jalakamiehenä.
        Sitten levitti siinä ereellä siipensä ja nousi ku nuoli taivahalle.
        Ne kaikki on mettän pikkuusta väkiä ja samanlaanen oikeus elämähän ku meillä ihimisilläkin.
        "Öinen tie halkoo öisen maan"...jne..
        terv. haukootteleva seppä täältä kotoa ny vaan.

• Teemuna
        Meriläinen kirjoitti:

Siis en minä vaan minulle on nämä asiat täällä puskasta kerrottu.
        Kunhan tietäisin missä puskassa tietäjä luuraa niin kysyisin häneltä olenko myös tuo viestien poistelija.
        Ja kyllähän mulle kade kannattaa olla monestakin syystä :))

Ihan vaan ystävän neuvo. Varo tota pelikaanileukaa. Dee dee.

• Yxitypy
        Teemuna kirjoitti:

Teemuna nyt tuollasia. Judgehan on niin söötti, vaikka onkin vähän kiusanhenkinen :=)))

• Meriläinen
        Teemuna kirjoitti:

Ois se vaan aika jänskää jos ne pelikaanin leuat äkkiä tosta näytön läpi tulis ja nappais.
        Silloin lähtisin jo ihan ite hakemaan apua nettiriippuvuuteen :)))))))))

• Teemuna
        Yxitypy kirjoitti:

Teemuna nyt tuollasia. Judgehan on niin söötti, vaikka onkin vähän kiusanhenkinen :=)))

Söötistä tiijä, mutta ketunhäntää pahus kulettelee.

• Teemuna
        Meriläinen kirjoitti:

Ois se vaan aika jänskää jos ne pelikaanin leuat äkkiä tosta näytön läpi tulis ja nappais.
        Silloin lähtisin jo ihan ite hakemaan apua nettiriippuvuuteen :)))))))))

Ai ai. Monenlaisia leukoja saattaa napsua ihanaisen tiellä. Ai ai.

• Mie, vai sie? ;)

minäkin? Taas kerran? ;D Sama vanha vauhti taitaa olla täällä edelleenkin päällä. Ja nyt sitten kaikki arvailemaan, KUKA MINÄ OIKEASTI OLEN? ;D

• Yxitypy

Täytyy sanoa että aika palstariippuvainen pitää olla, jos yölläkin heräis katsomaan palstaa.
      Tekemättömät työt kyllä saattaa häiritä unia. Ja jos yöllä alat miettimään jotain ongelmaa, se vaan paisuu. Aamulla sama ongelma ei enää niin suurelta tunnukaan :=))

• muumi2

Minusta tämä on mukavaa. En toki halua arvostella toimintaasi millään lailla. Sinulle tämä vain ei ole niin merkityksellistä.

• Nukuttaa. Eihän tällä palstalla ole mitään jänskää. Tämä käy hyvin unilääkeestä ennen nukkumaanmenoa.

• muumi2

Täällähän on kaikkea. Monia nuoriakin ja vanhuksia kertomassa tarinaansa. Hyvää ja pahaa mieltä. Onnistumisia ja tunteiden kirjoa.

• Rupiaa jo täs haukootuttamahan muakin. Pitää keittää vielä iltateetä, soon sellaanen päivän hyvä päätös ja tullu vuosikymmenten aikana tapa.
        Sitten sänkyhyn, jokuu vanha kansakoulun lukukirija unilukemiseksi kourahan. Yhyreen tarinan ku lukoo niin jo kohta tipahtaa kirija naaman päälle, saa laittaa yölampuusta valoon pois ja niin alakas sepään huusholliis oikia yö.
        terv. minä vaan täältä kotoa.

• seppäpohojanmaalta kirjoitti:

Rupiaa jo täs haukootuttamahan muakin. Pitää keittää vielä iltateetä, soon sellaanen päivän hyvä päätös ja tullu vuosikymmenten aikana tapa.
        Sitten sänkyhyn, jokuu vanha kansakoulun lukukirija unilukemiseksi kourahan. Yhyreen tarinan ku lukoo niin jo kohta tipahtaa kirija naaman päälle, saa laittaa yölampuusta valoon pois ja niin alakas sepään huusholliis oikia yö.
        terv. minä vaan täältä kotoa.

Hyvää yötä vaan pohjanmaan sepälle! Oppikirjat ovatkin erinomaista unilukemista. Olen tullut huomaamaan hereillä pysymisen vaikeuden niitä lukiessa viime aikoina.

• PupuPuskasta kirjoitti:

Hyvää yötä vaan pohjanmaan sepälle! Oppikirjat ovatkin erinomaista unilukemista. Olen tullut huomaamaan hereillä pysymisen vaikeuden niitä lukiessa viime aikoina.

Levollisen rauhaasaa ja rentouttavaa yöunta sinne Pupullekin. Päivä on ehtiny iltahan, on ollu monenlaasta työtä ja vaivaa. Hyvä ja tärkiän tarpehellinen päivä kuitenkin, on uneen ja levoon aika.
        terv. seppä

• muumi peelo

Olipa kiva taas lukea viestejänne,nyt menen nukkumaan,hyvä mieli, parempi uni,serihvi valvoo puolestamme

• Judge evk

sun kandee valvoa tosissaan xD

• visukinttu-tre

-Ei valvotuta muu, kuin teidän kyynisyys!
      -Olette onnettomia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      253
      8118
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      269
      5318
    3. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      171
      1835
    4. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      76
      1760
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      187
      1308
    6. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      76
      1271
    7. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1157
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      1020
    9. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      131
      1007
    10. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      104
      955
    Aihe