Ajatuksia muistamisesta, kunnioittamisesta Entä jos HUOMENNA, perjantaina 10.9.2010 Reindeerspotting-dokumentin DVD:n julkaisupäivänä, sytyttäisimme jokainen iltasella kynttilän palamaan, siellä missä ikinä olemmekaan? Jokainen, jota tämä aihe on koskettanut, viettäisi omalla tahollaan hiljaisen hetken, kunnioittaen muistoa. Hiljentyisimme, tämän vakavan aiheen ympärille, josta dokumentti on meitä muistuttanut. Osoittaisimme yhdessä, että aihe on koskettanut meitä ja että me välitämme. Muistaisimme heitäkin, jotka parhaillaan elävät päihderiippuvuuden kanssa, kuten heitä, jotka elämänsä vastauksiaan vasta lähtevät päihteistä etsimään. Heitä kaikkia, joilta "punainen tupa ja perunamaa" jäi uupumaan.
*10.9.2010 klo 19.00 - 11.9.2010 klo 06-00 ajalla*
Sytytä kynttilä muistolle, kunnioittaen, 10.9.2010
2
541
Vastaukset
- Rikas ja terve
Toiset sukulaiseni ns. keskivertoluokan palkkalaisia; yo- merkonomi; rahakkaiden rikkaiden sydän; minä taas työkyvyttömyyseläkkeellä oleva Yo- terveydenhoitaja ja nuorempi, opiskeluaikana sivutoiminen mannekiini,vastaavat palkkaluokat..avomieheni rekkamies, vanhempani talonmies/siivooja, huoltomies/"siivousteknikko", (laulajan veri, niin kauan kuin voimassa sanonta, sellainen kuin äiti, niin on tytär...) Olin myös vähän aikaa ennen tätä partiotoiminnassa lippukunnanjohtaja?
- voi helevata prkl
narkkaripaskiaiset ovat itsekeskeisiä kusipäitä jotka tuhoavat myös läheistensä elämän. eivät ajattele muuta kuin seuraavia tööttejään. en todellakaan aio laittaa kynttilää palamaan kenenkään tälläisen kusipään muistoksi. kohta varmaan ehdotetaan jammu siltavuoren kunniaksi jotain kynttilöitä... on jo aikoihin kyllä eletty kun tälläistä edes ehdotetaan. itse olen kuolleen narkkarin läheinen sukulainen ja olen oikeasti onnellinen että narkomaani on kuollut ja kuopattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005207777- 2322692
- 262591
- 1611950
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51612Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165