Niin tosi outo juttu...eikös olekin???? Monia ihmisiä pakotetaan maksamaan sellaisesta palvelusta mitä ei edes käytä!!! Eikö sitä vois millään lailla kieltää ja onko se yleensä laillista. Ihan rehellisesti sanoen tulee paskan maku suuhun ku katsele sitä lasku.....EI KAI TAAS !!!!!! Pistääkööt jo saatana johokin maksu-tv:n puolelle koko homma-SE MAKSAA KUKA HALUA KATSELLA ja asi olis ihan ok.
MINKÄ VITUN TAKIA PITÄÄ MAKSAA ASIASTA MITÄ EI KATSOO JA EI HALUA KATSELLA !!!!!!!
KERTOKAA HYVÄT JA JÄRKEVÄT IHMISET SITÄ
miksi maksaa kanavista mitä en katsele ????
4
360
Vastaukset
- 12+3
ole Yle lupa vaan se on laite lupa eli omistat laitteen jolla voi vastaanottaa tai nauhoittaa suoraa tv-lähetystä.Siis ei mikään YLE kanava lupa,kuten moni tuntuu luulevan.2012 tulee media vero ja sille ei voida mitään.Jäi seisomaan vaalien takia vain,mutta se on varma,jotta se tulee eikä mitään 175€ kuten kaavailtiin vaan kuulemma 220-250€ ja suoraan ulosottokelpoinen.Luvan makssa kaikki ja jos todellakaan ei edes radiota ole eli ei edes kännykässä radiota niin silloin ei tartte maksaa ja se maksuvapaus joutuu hakemaan.
- kaakkaa
Miksi kaupalliset kanavat ei ole kaikki kortilla ja TV lupa pienempi? Mä maksan mielellään laadukkaista ohjelmista, mutta nuo mainokset on PASKOJA. Mainosten katsomisesta pitäs irrota 100 e alennusta vuodessa vähintään!
- putkitv
Maksat vaikka et käyttäis monia palveluita yhteiskunnassa.Loputon määrä juttuja verojen muodossa. Nyt on niin ,että ylen kaikki palvelut, mitä ei kaupallinen puoli tarjoa, pitää maksattaa jostain, joko Tv maksuna tai sitten veroissa. Tuskin mietit perjantai-iltana, kun menet paikalliseen, rahanmenoa, pari sataa egee menee pään himmentämiseen. Yle on sivistyslaitos. Sillä on funktio tässä yhteiskunnassa. Tyhmä olet, jos et osaa käyttää sen tarjoamia palveluita.
- kammari
Ylellä ei edes oo mitään palveluita, mitä vois käyttää !!! Sais lopettaa vallan sen p****n ylläpitamisen jos ilman verorahoja ei tuu toimeen. Onneks itse en ole maksanu 15 vuotta ja en tuu maksamaan niin kauan ku se ei ole mediamaksu.......silloin kai on pakko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4185376Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841845Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3561808- 1171059
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27907
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h55788- 66745
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54708- 35668